Wij hebben een staancaravan aan de belgische kust en wij gaan er bijna elk weekend naartoe. Het kan ook zijn dat we enkele weken niet afzakken naar de kust.
Wij hebben kabelaansluiting maar er zit redelijk veel 'sneeuw' op. Nu vraag ik me af wat het beste is om dit te verhelpen ( er is geen internetaansluiting aanwezig ). Het feit is dat ik het zonde zou vinden om maandelijk € 15 te betalen als we er maar 10 dagen in de maand zijn.
Ik denk momenteel aan tv vlaanderen, wat zouden jullie doen?
Beste optie voor caravan
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Ik zou beginnen met het zoeken van de oorzaak van de sneeuw
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Bedankt: 451 keer
TV vlaanderen mogelijk nog niet zo'n slecht idee, heb je maar 1 abbo nodig voor thuis en voor op vakantie, kan je dit gewoon meenemen
- raf1
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
- Bedankt: 1542 keer
Sneeuw op alle kanalen? Misschien heeft de kabelmaatschappij een filter geplaatst omdat het abonnement niet meer betaald wordt?Axonet schreef:Wij hebben kabelaansluiting maar er zit redelijk veel 'sneeuw' op. Nu vraag ik me af wat het beste is om dit te verhelpen
De laatste jaren zijn er ook veel frequenties veranderd, misschien staat je tv-toestel niet correct ingesteld: zie http://www.zenders.be/
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Zonde ZOU vinden ? Betaal je dan momenteel niet voor je kabel... hoe kijk je dan kabel ? Of heb je hem gewoon ingestoken om te proberen... tja, dan kan het zijn dat je nog net een beetje signaal hebt dat door de filter geraakt.Axonet schreef:Het feit is dat ik het zonde zou vinden om maandelijk € 15 te betalen als we er maar 10 dagen in de maand zijn.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
- Bedankt: 248 keer
DVB-T is gratis (buiten een 50€ ofzo aan hardwarekosten), maar dan heb je alleen één en canvas
Wat je doet, moet je uiteindelijk zelf beslissen.
Wat je doet, moet je uiteindelijk zelf beslissen.
de koe zegt boe