Beste optie voor caravan

Voor alle discussies over streaming, cord cutting, ...
Plaats reactie
Axonet
Starter
Starter

Wij hebben een staancaravan aan de belgische kust en wij gaan er bijna elk weekend naartoe. Het kan ook zijn dat we enkele weken niet afzakken naar de kust.

Wij hebben kabelaansluiting maar er zit redelijk veel 'sneeuw' op. Nu vraag ik me af wat het beste is om dit te verhelpen ( er is geen internetaansluiting aanwezig ). Het feit is dat ik het zonde zou vinden om maandelijk € 15 te betalen als we er maar 10 dagen in de maand zijn.

Ik denk momenteel aan tv vlaanderen, wat zouden jullie doen?
krisken
Moderator
Moderator
Twitter: kriskenbe
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Ik zou beginnen met het zoeken van de oorzaak van de sneeuw :)

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 451 keer

TV vlaanderen mogelijk nog niet zo'n slecht idee, heb je maar 1 abbo nodig voor thuis en voor op vakantie, kan je dit gewoon meenemen
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
Bedankt: 1542 keer

Axonet schreef:Wij hebben kabelaansluiting maar er zit redelijk veel 'sneeuw' op. Nu vraag ik me af wat het beste is om dit te verhelpen
Sneeuw op alle kanalen? Misschien heeft de kabelmaatschappij een filter geplaatst omdat het abonnement niet meer betaald wordt?
De laatste jaren zijn er ook veel frequenties veranderd, misschien staat je tv-toestel niet correct ingesteld: zie http://www.zenders.be/
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Axonet schreef:Het feit is dat ik het zonde zou vinden om maandelijk € 15 te betalen als we er maar 10 dagen in de maand zijn.
Zonde ZOU vinden ? Betaal je dan momenteel niet voor je kabel... hoe kijk je dan kabel ? Of heb je hem gewoon ingestoken om te proberen... tja, dan kan het zijn dat je nog net een beetje signaal hebt dat door de filter geraakt.
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

DVB-T is gratis (buiten een 50€ ofzo aan hardwarekosten), maar dan heb je alleen één en canvas

Wat je doet, moet je uiteindelijk zelf beslissen.
de koe zegt boe
Plaats reactie

Terug naar “Streaming, TV over internet”