Deze morgen kreeg ik een telefoon en de meneer sprak Nederlands met een vreemd accent.
Die zei tegen me dat ik vroeger klant was bij proximus waarop ik ja antwoord
en toen vroeg deze of ik misschien niet terug naar proximus wou gaan want ze hadden goedkopere aanbiedingen.
Waarop ik zeg dat ik heel zeker weet dat dat niet zo is en daarop hoor ik direct een toon,
dus heeft die zonder nog iets te zeggen opgehangen. Het gsm nummer dat me opbelde was: +32487525499
Als ze zo hun oude klanten willen terug winnen dan zijn ze al heel goed bezig
Proximus: ex klanten opbellen
- AnD
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
- Bedankt: 87 keer
Dat is eigenlijk ook de reden dat ik het hier post, want ik vind het vreemd dat ik het nummer kon zien en ik dacht altijd dat een 0486 nummer van het base netwerk was of is dit een ingehuurd iemand die werkt voor Proximus ?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 85 keer
Dat is inderdaad niet normaal. Wanneer ik nog eens door Proximus word gebeld, is het altijd met een privé-nummer.
Via google vond ik deze link, waar iemand zijn beklag doet over dit nummer. De reacties bevestigen dat je niet alleen bent.
Via google vond ik deze link, waar iemand zijn beklag doet over dit nummer. De reacties bevestigen dat je niet alleen bent.
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Kan evengoed een verdeler zijn die belt met een base unlimited
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 215 keer
Aan de ts hier; tis te zien wat voor persoon je bent; ben je bv zoals velen die voiral surfen en wat smsen maar niet al teveel bellen dan hebben velen bv mobile vikings.
Niemand kon daar iets tegen in brengen, nu kan proximus dit wel met hun generation connect die ik trouwens heb.
Voor beter kwaliteit moet je trouwens ook altijd wat meer betalen.
[ Post made via mobile device ]
Niemand kon daar iets tegen in brengen, nu kan proximus dit wel met hun generation connect die ik trouwens heb.
Voor beter kwaliteit moet je trouwens ook altijd wat meer betalen.
[ Post made via mobile device ]
Ge kunt ze kussen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 104 keer
Ge zijt niet de enige:
https://www.google.be/search?ix=sea&sou ... 909&ix=sea
Heb ooit ook al eens een aanbieding van proximus gekregen, via een gsm. Maar om te zeggen of het om een 047 of 048 nummer ging is het te lang geleden.
https://www.google.be/search?ix=sea&sou ... 909&ix=sea
Heb ooit ook al eens een aanbieding van proximus gekregen, via een gsm. Maar om te zeggen of het om een 047 of 048 nummer ging is het te lang geleden.
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Ik heb Belgacom op de hoogte gebracht, en kreeg volgend antwoord:
Klanten van andere providers moeten misbruik melden bij hun resp. provider.
Proximus klanten, die in de toekomst nog oproepen ontvangen van dit nummer, zouden dit dus onmiddellijk moeten melden, met alle gegevens: je eigen nummer, nummer van de beller, tijdstip van oproep. Hiermee kunnen ze proberen de afkomst te achterhalen van deze oproepen.Eva_van_Belgacom schreef:Beste,
Indien Proximus klanten dit probleem ondervinden, vragen we zeker om ons te contacteren.
Dit is zeker niet normaal en we vragen dan zeker aan onze klanten dit probleem te melden, en aan de hand van hun oproepnummer kunnen we verder onderzoek beginnen starten.
Mvg
Eva Belgacom
Klanten van andere providers moeten misbruik melden bij hun resp. provider.
Volgens het crdc behoort dit nummer aan een Base klant. Maar de beller moet niet noodzakelijk vanuit Base bellen, hij kan gewoon dit nummer meesturen als CLIP met zijn automatische dialers (vb vanaf Betamax accounts).krisken schreef:Kan evengoed een verdeler zijn die belt met een base unlimited
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 61 keer
Bij onze klantendienst vandaag heel wat oproepen van ex-Proximus klanten die vandaag één of meerdere SMS hebben gekregen van het korte nummer 8999 met als inhoud "Welcome to Proximus for Business Customers. For more information, you can contact us on XXXXXXXX"
*Update* Lag blijkbaar aan een verouderde database naar waar ze een bulk SMS hebben gestuurd
*Update* Lag blijkbaar aan een verouderde database naar waar ze een bulk SMS hebben gestuurd
Laatst gewijzigd door Quid pro quo 19 maa 2012, 08:38, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
- Bedankt: 101 keer
Als je een 47 nummer hebt is het zeer veel kans hé.AnD schreef:Dus dan moet ik dat melden aan mobile vikings want daar ben ik nu bij.
Wel vreemd dat die gast wist dat ik vroeger klant was bij proximus.
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 8 keer
Het moge duidelijk zijn dat dit niets met Proximus, Mobistar, Base of eender welke operator rechtstreeks te maken heeft. En wanneer die bedrijven bellen is dat altijd prive. Niet op ingaan is de boodschap
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Sinds vorige week heb ik hier dus ook last van.
Dagelijks word ik opgebeld door het volgende nummer: 0487 / 52 55 02 ofwel 0487 / 52 54 99
Wanneer ik opneem hoor ik niets en na 10 à 12 seconden stopt het gesprek.
Mijn gsmnummer is een Proximus nummer, maar ik heb dit nummer recent overgedragen naar Jim Mobile.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik geen telefoontjes meer krijg van dat nummer? Moet ik dit aan de helpdesk van Jim Mobile laten weten of nekeer in een BASE shop binnenstappen.
Dagelijks word ik opgebeld door het volgende nummer: 0487 / 52 55 02 ofwel 0487 / 52 54 99
Wanneer ik opneem hoor ik niets en na 10 à 12 seconden stopt het gesprek.
Mijn gsmnummer is een Proximus nummer, maar ik heb dit nummer recent overgedragen naar Jim Mobile.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik geen telefoontjes meer krijg van dat nummer? Moet ik dit aan de helpdesk van Jim Mobile laten weten of nekeer in een BASE shop binnenstappen.