aanbieding Samsung Galaxy Tab

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
broch
Starter
Starter

Op de website van Belgacom staat een aanbieding voor Internet + Samsung Galaxy Tab (http://www.belgacom.be/belgacom/be-nl/c ... y_Tab.page?). Deze aanbieding zou ook gelden voor reeds bestaande klanten, maar ik snap niet goed hoe dit precies in mekaar zit.

Wat ik zie is dat er een 'Mobile Internet Start' abonnement à 4.99 €/maand bij je globale abonnement gevoegd wordt. Mijn vragen hierbij:
- Die 4.99 € is dus geen 'huur' voor de Galaxy Tab, je neemt eigenlijk een dienst af waarbij de Galaxy Tab een cadeau is?
- De looptijd voor het abonnement is 24 maanden, wat gebeurt er na deze twee jaar? Mag je dan een nieuw apparaat gaan uitkiezen?
- De abonnementsprijs is gelijk voor de 7 en 10.1 inch, is er ergens anders een verschil?

Alvast bedankt voor de antwoorden - ik hoop dat ik zo wat meer duidelijkheid krijg en kan beslissen of het de moeite is om de trip naar de Belgacomwinkel te ondernemen :-D
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

- Die 4.99 € is dus geen 'huur' voor de Galaxy Tab, je neemt eigenlijk een dienst af waarbij de Galaxy Tab een cadeau is?
Die 5 euro is je Mobile Start (250 MB), 4 euro voor je huur van de Tab 7" Plus
- De looptijd voor het abonnement is 24 maanden, wat gebeurt er na deze twee jaar? Mag je dan een nieuw apparaat gaan uitkiezen?
Na deze twee jaar kan je de tablet aankopen voor 100 euro (ofzo), ofwel kan je kiezen een nieuwe te huren voor opnieuw 24 maanden, of van het abo af te stappen
De abonnementsprijs is gelijk voor de 7 en 10.1 inch, is er ergens anders een verschil?
De 7" heeft een kostprijs van 4 euro per maand, de 10,1" een kostprijs van 11 euro per maand.
Silver_Rain
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer

Wat Lord Utopia zegt klopt, ik heb toen voor de 10" gekozen
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 451 keer

Lord Utopia schreef: Na deze twee jaar kan je de tablet aankopen voor 100 euro (ofzo), ofwel kan je kiezen een nieuwe te huren voor opnieuw 24 maanden, of van het abo af te stappen.
75 euro om precies te zijn, of als je hem zelf stuk doet uiteraard ook.

Ik betaal maar 1 euro incl BTW voor die Galaxy Tab, was één van de eerste bij dat abbo's. Nu zijn ze dus stukje duurder
broch
Starter
Starter

Ik zie net dat ik los over die huurprijs heen gekeken had. Bedankt voor alle reacties, het is nu volledig helder!
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Tim.Bracquez schreef:
Lord Utopia schreef: Na deze twee jaar kan je de tablet aankopen voor 100 euro (ofzo), ofwel kan je kiezen een nieuwe te huren voor opnieuw 24 maanden, of van het abo af te stappen.
75 euro om precies te zijn, of als je hem zelf stuk doet uiteraard ook.

Ik betaal maar 1 euro incl BTW voor die Galaxy Tab, was één van de eerste bij dat abbo's. Nu zijn ze dus stukje duurder
Die 7 inch Tab (Gingerbread) is een ander toestel dan de 7" Plus (Honeycomb), daar dat die ook duurder is. De verschillen zijn o.a. meer RAM, sneller mobiel internetten via HSPA, betere camerakwaliteit voor ffc, betere batterijduur en vooral: en 7" Plus is een jaar later uitgebracht dan de originele Tab.
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 451 keer

@Lord Utopia: Dank voor de verduidelijking, dit maakt het duidelijk.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”