vaste lijn na opzeg nog steeds bij 'mijn producten'

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
kendeman
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 37
Lid geworden op: 08 okt 2010, 15:19

Maandje geleden de vaste telefoonlijn en mobiel abonnement laten opzeggen . Alsook een downgrade van internet en tv.
Als ik nu inlog op e-services zie ik bij mijn producten 1.Mijn vaste lijn 2.Mijn internet 3.Mijn tv.
Bij '2. Mijn internet' staat: Belgacom Internet Favorite zonder vaste lijn. De downgrades zijn dus gelukt, maar de vaste lijn staat er nog steeds bij.

Zal nog maar wat afwachten zeker?

Mvg
Proximus
ISP Official
ISP Official
Berichten: 333
Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
Twitter: proximus
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 106 keer
Contacteer:

Beste kendeman,


Kan u mij via privébericht uw klantgegevens bezorgen(klantnr, naam, adres, gsmnr)?

Dan kan ik uw dossier eens opvragen.




Met vriendelijke groeten,

Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
kendeman
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 37
Lid geworden op: 08 okt 2010, 15:19

TV staat ook nog steeds in e-services op het oude Favortite ipv Comfort.

Nog even de bevestigingsbrief bij de hand genomen die ik in februari heb ontvangen.

Weeral in het frans btw, zoals ik ook steeds het BC TV Magazine krijg :s Zowel klantendienst als 2x een medewerker in het Belgacom Center te Wijnegem vonden geen optie in hun systeem om dit naar Nederlands te wijzigen.

Had de brief beter aandachtiger gelezen want blijkbaar moest ik Belgacom contacteren via mijn opgezegd gsm nummer als ik het nu begrijp.

Informations client

Vos donnees BC:
Adres
Identification Internet et Belgacom TV: 03xxxxxxx (dit nummer ken ik niet, dit nr kom ik in e-services nergens tegen, enkel mijn geanulleer nr)

Veuillez mentionner ce numero lors de tous vos contacts avec de collaborateurs de Belgacom.

Lors du raccordement votre decodeur, veuillez egalement utiliser ce numero.

Nous pouvons vous joindre:
Votre nr de gsm: 0474****** (niet meer gebruikt aangezien ik dit ook heb laten schrappen en een smartphone heb met MV sim)

Si vos coordonnees ne sont pas correctes, nous vous invitons a nous en faire part dans les plus brefs delais.

Mise en service

Des le 12/03/2012 a 18h, vous aurez le plein usage de ce nouveau service sans que Belgacom doive se rendre chez vous.

Op de brief klopt alles (Produits et Services: Pack internet + TV 56.69 e/pm)

Identification internet et Belgacom TV: 03xxxxxxx ( in e-services staat op meerdere plaatsen mijn nummer van de opgezegde vaste lijn
- Internet Favorite sans ligne fixe
- Internet Multi et Security
- Belgacom TV Comfort (Flandre)
- Pack internet + TV

Logins en wachtwoorden voor de bbox2 die op de brief staan zijn hetzelfde, als voorheen.
Staat ook op om een e-services account aan te maken, maar het klantnummer is niet verandert dus heb ik dit niet gedaan aangezien ik dit al had.

Hopelijk kan Eva, een beetje verduidelijken. Maar ik vrees dat ik de zaterdag langs het BC Center kan gaan want ik kan ook al sinds enkele dagen geen gratis volume pack bestellen, en op andere pagina's nog meer rode tekst :P
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

kendeman schreef:Zowel klantendienst als 2x een medewerker in het Belgacom Center te Wijnegem vonden geen optie in hun systeem om dit naar Nederlands te wijzigen.
blijkbaar een zeer complex iets :eek: enfin, voor mij zou het al een reden zijn om alles op te zeggen... misschien nog eens aan Eva vragen of zij iets kan forceren
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Proximus
ISP Official
ISP Official
Berichten: 333
Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
Twitter: proximus
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 106 keer
Contacteer:

Beste kendeman,

Ik heb uw taal aangepast naar het Nederlands. Dit zou dus geen probleem meer mogen zijn in de toekomst.

Bij een internet ... zonder vaste lijn, krijgt dit internet een identificatienr (in uw geval 0332.....).
Dit moet u intoetsen als u naar Belgacom (klantendienst, storingen) belt. Hiermee kan men u opzoeken in het systeem.

Uw order is wel degelijk correct ingeleid.
Technisch is dit al uitgevoerd, maar administratief nog niet volledig.
Hierdoor ziet u dit nog niet correct in de e-Services.
Binnen enkele dagen is dit in orde.

Met vriendelijke groeten,
Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
kendeman
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 37
Lid geworden op: 08 okt 2010, 15:19

Ok dan komt alles goed.

Hartelijk bedankt, Eva
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”