Hallo,
ik heb thuis scarlet vdsl2 + telefonie en ik had modem gratis gekregen bij mijn abo van scarlet.
De wifi signaal is heel zwak en soms valt die weg.
Ik had iemand horen zeggen dat ik router moest plaatsen op die modem en dan pas kan ik sterke signaal krijgen.
Is dat mogelijk en welke router moet ik dan kopen? want ik weet er niks van.
Kan iemand mij helpen??????
bedankt
scarlet signaal probleem
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 2 keer
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 88 keer
Hangt een beetje van jouw specifieke situatie af. Kan je de bijkomende wifi-router redelijk dicht bij jouw pc's plaatsen, dus kan je met netwerkbekabeling dichterbij komen om dan pas de 2e wifi router aan te sluiten. Zo ja, kan een goedkope wifi router zeker al helpen. Kan je dit echter niet en moet de 2e wifi router bij de Sagem geplaatst worden, dan moet je wél naar de wifi kwaliteit kijken van de bijkomende router, zeker als het signaal door veel beton en muren moet gaan om tot de pc's te geraken. Kan je geen tips geven omtrent een goede wifi router; zit zelf in een situatie dat eerst via netwerkkabel tot dichtbij de pc's kom en dan doet zelfs een oude ADSL wifi modem/router prima dienst.
Als je echt niks van routers kent, heb je toch een beetje hulp nodig om de instellingen aan te passen zodat een 2e router kan aangesloten worden.
Als je echt niks van routers kent, heb je toch een beetje hulp nodig om de instellingen aan te passen zodat een 2e router kan aangesloten worden.
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 2 keer
bedankt voor uw hulp DIBO