ik heb fibernet60 en heb sinds Turbonet xl altijd buiten de "drukke" periodes gedownload.
Afgelopen maanden kon ik gemakkelijk +500GB downloaden.
Nu krijg ik al een waarschuwing dat ik nog 20GB over heb nadat ik amper 250GB gedownload heb.
Alle downloads staan op een tijdschema op mijn NAS en die gebeuren BUITEN de uren: 01:00 - 07:30
Zijn er nog mensen die deze afzetterij tegengekomen zijn deze maand (of periode)?
Dit kan toch niet meer?
waarschuwing voor 250GB BUITEN de uren
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 2 keer
-
- Forumtroll
- Bedankt: 1 keer
Wat duid jou Telemeter aan.
Kun je daar eens 'n link van plaatsen zoals deze
Dag 1 van je aanrekeningsperiode.
Huidig verbruik 6,20 GB (Laatste update gebeurde op 10/03/2012 om 15:28).
Status: Vrij gebruik
Je surft met volledige surfsnelheid.
Afhankelijk van je surfgedrag (tijdens drukke of minder drukke periodes) zul je tussen een verbruik van 255,23 GB en 1247,16 GB als grootverbruiker opgemerkt worden
Afhankelijk van je surfgedrag (tijdens drukke of minder drukke periodes) zul je tussen een verbruik van 255,23 GB en 1247,16 GB als grootverbruiker opgemerkt worden
Laatst gewijzigd door Jimmy_Plas 10 maa 2012, 15:42, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 2 keer
Jimmy_Plas schreef:Wat duid jou Telemeter aan.
Code: Selecteer alles
Telemeter-info over aanrekeningsperiode van 15/02/2012 tot 14/03/2012.
Dag 25 van je aanrekeningsperiode.
Huidig verbruik 249,65 GB (Laatste update gebeurde op 10/03/2012 om 15:43).
Afhankelijk van je surfgedrag (tijdens drukke of minder drukke periodes) zul je tussen een verbruik van 262,14 GB en 312,09 GB als grootverbruiker opgemerkt worden.
Die gaat van de 22ste tot den 21ste van de volgende maand. Maar dat was al vanaf het begin zo.
straf,ik zou beter mijn fibernet xl cancelen en zelfde nemen als jij,mooie snelheid en je hebt ook alles wat je in het fibernet xl abbonement hebt,of is er een addertje onder het gras?Marlboro schreef:Ik heb fibernet business L genomen; 1TB per maand en nooit geene last meer van ge moogt maar zoveel in die uren of die uren downloaden.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
- Bedankt: 248 keer
strange.....
riema schreef: Ik ga de overstap wagen van m'n oude basic net waar ik altijd tevreden over ben geweest nu naar fibernet.
100gb verbruik kom ik zeker niet aan,maar hou wel van iets sneller zoals die 50mbps.
de koe zegt boe
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 215 keer
Schakel zoals mij over naar business L . Je moet er wel de correcte modem voor hebben.dotslasher schreef:ik heb fibernet60 en heb sinds Turbonet xl altijd buiten de "drukke" periodes gedownload.
Afgelopen maanden kon ik gemakkelijk +500GB downloaden.
Nu krijg ik al een waarschuwing dat ik nog 20GB over heb nadat ik amper 250GB gedownload heb.
Alle downloads staan op een tijdschema op mijn NAS en die gebeuren BUITEN de uren: 01:00 - 07:30
Zijn er nog mensen die deze afzetterij tegengekomen zijn deze maand (of periode)?
Dit kan toch niet meer?
Ik betaal idd lichtjes meer (kleine 10 euro per maand) maar heb wel iedere maand 1TB die ik kan opbruiken + en vooral voor dat hebk het gedaan; dat ik geene last meer heb van trager internet in de drukke uren, ik heb dus hetzelfde probleem als u voorgehad, ik was het KOTSBEU en dan heb ik gebelt naar dat nummer van business L en dat ging (alleen dus juiste modem hebben en desnoods gewoon laten vervangen).
En nu doe ik wat ik wil zonder gezeik + nog een voordeel dat ik zeer snel binnen geraakt was, de meeste mensen bellen uiteraard niet naar dat business nummer .
Ja lap, had al op gereageerd, dode topic opnieuw tot leven.
Ge kunt ze kussen