colruyt van start met eigen formule

Vragen, opmerkingen, klachten over een aanbieder die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

hier in huis (3-hoog in antwerpen) speel ik al maanden met simkaartjes van base/mobilevikings, colruytmobile en proximus ivm Voip smartphone gebruik. Zowel colruyt als proximus geven aan de zuidkant van het gebouw zwakkere signalen, terwijl base overal sterk doorkomt. Uitproberen dus ter plekke...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
barbapapa5800
Plus Member
Plus Member

ik lees hier op het forum dat mobistar een nogal zwakke dekking heeft (toch wel al eerder oudere berichten).
maar aan de andere kant lees ik ook dat ze de laatste maanden sterk verbeterd zijn.
ikzelf woon in temse. Dat word colruyt eens uitproberen denk ik.
Ze zijn wel goedkoper dan MV voor mijn bel/surfgedrag...
Is het niks, kan ik nog overstappen na een paar maand.
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Heb nu Mobistar van het werk, helaas heb ik nu zo'n slechte ontvangst dat ik thuis amper bereikbaar ben 't heeft zo z'n voor- en nadelen :angel:
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 62 keer

Mobistar laat nog steeds geen tethering toe op de iPhone (mobiele hotspot). Enig idee of Colruyt mobile dat wel toelaat op een iPhone?
barbapapa5800
Plus Member
Plus Member

Ik moet zeggen dat de overstap van proximus naar colruyt zeer vlot is verlopen. gisteren was ik al aangesloten en dit op slechts 4-5 werkdagen. :-D
In eerste instantie had ik zeer goede ontvangst thuis om te bellen. Data heb ik nog niet anders dan "E" gezien. met speedtest +/- 50Kb/sec up en download...
Gisteren naar een sporthal geweest en niks ontvangst. de vrouw wel met base.
Het lijkt wel of base de enige goede aanbieder is???
Of zowel proximus als mobistar zijn maar knudde, of er is iets mis met mijn samsung gio...
wied
Elite Poster
Elite Poster

heb hier net een speedtest gedaan met colruytmobile: ping 101 ms, download 1,60 mbps, upload 1,18 mbps... Met base/MV meet ik meestal zelfde ping, maar download gaat zelden over 1 mbps terwijl upload hooguit 0,450 mbps haalt.
Ge moet natuurlijk eerst colruytmobile.be instellen als accesspoint om internet verbinding te kunnen maken!
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
barbapapa5800
Plus Member
Plus Member

idd vreemd dat ik geen verbinding krijg om te surfen. ik moet er later nog eens naar kijken vrees ik...
barbapapa5800
Plus Member
Plus Member

Kan je me even helpen met het instellen van die APN?
Ik heb in mijn gio al colruytmobile.be ingegeven, maar ik kan nog steeds niet surfen...
wied
Elite Poster
Elite Poster

powerbutton indrukken... network activeren... that's it! Succes...
barbapapa5800
Plus Member
Plus Member

het vreemde is wel dat ik via tunein radio internetradio kan ontvangen... enkel de browser werkt niet mee
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”