ruckus beschikbaar?

Hier kan je het hebben over IPTV, zoals bijvoorbeeld Proximus-TV
Plaats reactie
vervaeke
Member
Member

Zijn de ruckus oplossingen van belgacom nog beschikbaar? Op hun website wordt alleen "2de adapter voor draadloze TV" aangeboden, geen ruckus accesspoint.
Ik kan eventueel ook kiezen voor powerline adapters. Moet ik die van belgacom nemen of kan ik zelf een stel kopen.
Devilzown
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 59 keer

Ja die kun je nog kopen, 24 euro duurder dan de devolo's als ik me goed herinner.
genksta
Member
Member
Bedankt: 6 keer

Ze zijn inderdaad beschikbaar aan 80 euro (voordien 100 euro). De devolo's zijn gestegen van 75 naar 80 euro. Voor de enkele sets blijft de prijs op 50 euro.
Nielsvds
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 2 keer

Je kan gewoon zelf een set, van powerline adaptors kopen in de winkel. Zorg er wel voor dat je adaptors koopt met een minimale bruto snelheid van 200 MBPS koopt. Je hebt altijd minstens een duo set nodig. Dat is om 1 decoder te kunnen verbinden met de tv poort van de b-box 2.

Een nieuwe ruckuss wireless accesspoint kost 99 EUR. Voor een ruckuss wireless adaptor is de kostprijs 50 EUR. Dus voor 1 decoder te kunnen verbinden ben je al 150 EUR kwijt. Dat was toch de prijs toen ik mij ging informeren eind januari.

De goedkoopste optie is natuurlijk gebruik maken van een netwerkkabel.
Plaats reactie

Terug naar “IPTV (Proximus-TV/Belgacom-TV, Scarlet, ...)”