T1 of een T3

Vragen of opmerking aan het adres van de Userbase kan je hier posten. Ook nieuws ivm Userbase wordt hier gepost.
Plaats reactie
Gast

kunt ge hier in belgië een t1 of een t3 connectie verkrijgen?
Snakehit
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

ja, hoeveel geld heb je?
aikon
Plus Member
Plus Member
Contacteer:

ja dat gaat
een T3 kost eigenlijk nog lang niet zoveel , het zijn vooral de installatiekosten die heel hoog liggen, en die zijn variabel naar gelang hoeveel meter kabel er getrokken moet worden en hoeveel straat er moet opengebroken worden.

Voor meer info kan je beter Belgacom eens contacteren.
su root
Gast

is daar ne site voor zo'n een connecties??
nck
Plus Member
Plus Member

t1 en t3 zijn amerikaanse standaarden, aikon, als jij zo'n verbinding hier in belgie kan krijgen vind ik het straf.

e1 en e3 zijn de europese counter-parts. En gezien deze eigenlijk gebundelde voice channels zijn van 64kbps denk ik niet dat dit percies is wat je bedoelt, maar eerder een hoge debietsolutie. Daar kan je idd bij belgacom/telenet/xs4all voor terecht, huurlijnen, frame relay, ifiber, sdsl, e.d.

Hit is niet alleen de installatiekosten die heel hoog zullen liggen, meeste Providers van zulke lijnen zullen ook aanrekenen naargelang uw maandelijkse transfer, bovenop de maandelijkse huur van de lijn, en de toeganspoort in hun router.

Als je denkt van servers te hosten, is het misschien een goed idee om over co-locating wat op te zoeken. Een 19" rack laten housen is belange niet zo kostelijk als een huurlijn te hebben liggen.

gl
Gast

Belnet-tarieven, een E3-aansluiting ksot dan ongeveer 35 000eur / jaar.

Belnet levert echter niet aan particulieren denk ik.
SIR
Pro Member
Pro Member

Waarover gaat het hier eigenlijk????
T1,T3,E1,E3?????
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

SIR schreef:Waarover gaat het hier eigenlijk????
T1,T3,E1,E3?????

Fast internet ... very fast ;) leased lines enzo :)
whacker

ik denk dat een sdsl oplossing toch veel meer voor de hand ligt
http://www.xs4all.be is mijne provider (ma ik heb geen sdsl, kweet gewoon da ze da hebben :p)
C-Phest
Premium Member
Premium Member

Anonymous schreef:Belnet-tarieven, een E3-aansluiting ksot dan ongeveer 35 000eur / jaar.

Belnet levert echter niet aan particulieren denk ik.

Ook niet aan bedrijven blijkbaar:

TARIEF CATEGORIE I: ADMINISTRATIE

Onder de 'normale' tariefcategorie bevinden zich alle federale en regionale overheden, alsook instellingen die tot de gemeenschappen behoren. Zij hebben gratis en onbeperkt toegang tot het BELNET netwerk. De toegang tot het commerciële internet en naar de internationale onderzoeksnetwerken is betalend.

TARIEF CATEGORIE II: ONDERZOEK EN ONDERWIJS

Deze categorie omvat alle Belgische wetenschappelijke en educatieve instellingen, waaronder alle universiteiten, (hoge)scholen, onderzoekscentra, enz. Zij hebben gratis en onbeperkt toegang tot het BELNET netwerk, inclusief de verbindingen naar de nationale en internationale onderzoeksnetwerken. Enkel de toegang naar het commerciële Internet wordt aan kostprijs doorgerekend volgens een bandbreedte afname die door de instelling zelf wordt bepaald.

maw: overheidsinstellingen kunnen aanvragen maar zijn beperkt tot BELNET. Betalen ze bij dan kunnen ze ook naar de andere onderzoeksnetwerken.

Scholen mogen onbeperkt op BELNET en op de onderzoeksnetwerken, maar moeten eveneens bijbetalen om op het commerciële te kunnen ...

BELNET is dus totally out of the question. Zelfs al kunde het flikken om zo'n aansluiting te KRIJGEN, is het nog altijd betalen voor hetgeen ge surft, dus maw: hetzelfde als bij eender welke provider.
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
wem
Premium Member
Premium Member

C-Phest schreef:dus maw: hetzelfde als bij eender welke provider.

denk ni da die 1 euro per GB vrage zenne ;-)
Plaats reactie

Terug naar “Userbase: Aankondigingen, vragen en suggesties”