Hallo,
Ik vroeg me af of de mogelijkheid er is om m'n digitale tv buiten te smijten van telenet, omwille van hun "veranderingen"? Of geld dit enkel voor analoge tv? Ik heb begin dit jaar mijn hd digicorder omgeruild en voor een nieuwer model gekozen met gevolg dat er natuurlijk een nieuwe jaarverbintenis getekend werd ....
Telenet kostenloos opzeggen?
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 94 keer
- Contacteer:
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Ik heb van de ombudsman gehoord dat het zelfs voor analoge TV geen reden is om kosteloos en onmiddellijk op te zeggen. Helaas.
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 94 keer
- Contacteer:
Dit heb ik van de telenet site ;
Kan ik mijn Telenet tv-diensten opzeggen door de zenderwijziging?
Als je niet akkoord gaat met de zenderwijziging, dan kun je je Telenet tv-diensten vanaf 19 maart tot en met 31 juli 2012 kosteloos opzeggen via onze klantendienst op 015 66 66 66.
Goed om te weten
De minimumcontractduur van je Telenet tv-diensten valt weg. De voordelen die aan je contract verbonden zijn, hou je wel. Zo zal er bv. geen prijsverhoging worden doorgevoerd tijdens de bepaalde duur van je contract.
Kan ik mijn Telenet tv-diensten opzeggen door de zenderwijziging?
Als je niet akkoord gaat met de zenderwijziging, dan kun je je Telenet tv-diensten vanaf 19 maart tot en met 31 juli 2012 kosteloos opzeggen via onze klantendienst op 015 66 66 66.
Goed om te weten
De minimumcontractduur van je Telenet tv-diensten valt weg. De voordelen die aan je contract verbonden zijn, hou je wel. Zo zal er bv. geen prijsverhoging worden doorgevoerd tijdens de bepaalde duur van je contract.