geen telefonische ondersteuning voor yelo?

Hier kunt u alles kwijt over TV over de kabel
Plaats reactie
speciall
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 4 keer

Ik heb sinds een tijdje een probleem met de digicorder te programmeren via internet , via de ipad app krijgen we de melding: "digicorder niet beschikbaar", via de website een gelijkaardige melding.

Enkele dagen geleden hiervoor gebeld: standaard testen gedaan, IP check, interactiviteit check, alles is af, alles terug op, geen oplossing

De volgende dag teruggebeld en de dame aan de lijn meldde mij dat er een upgrade bezig is tot 1/3, goed even wachten, geen probleem

Vandaag gebeld, en nu krijg ik te horen dat yelo enkel 'ondersteund' wordt op Facebook / twitter, of via het contactformulier op de site , de medewerker kon/wou mij niet helpen.
Ook kreeg ik te horen dat Yelo nog in testfase is en een dienst is die "gratis" ter beschikking wordt gesteld.
Ik zie echter nergens op de telenet site in't groot staan dat dit een product in testfase is? Dat zou misschien toch belangrijk te weten zijn als mensen beta software installeren op hun computer / tablet..? Bij mijn weten maakt Yelo deel uit van het dienstenpakket 'digitale TV''?

Bovendien vroeg deze telenet medewerker mijn UserID en Wachtwoord, wat ik natuurlijk weigerde te geven, maar ik gaf hem wel de mogelijkheid dat hij het mocht wijzigen indien echt nodig.

Bij de A-Desk willen ze Yelo dus niet ondersteunen (ben zakelijke klant), weten jullie waar ik iemand aan de lijn kan krijgen die dit kan oplossen?
speciall
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 4 keer

Heeft niemand een idee over hoe dit weer werkend te krijgen?
Telenet helpdesk zegt zelf dat ze geen opleiding hebben gehad en dat yelo niet telefonisch ondersteund wordt , enkel via Facebook, twitter of het klachtenform op hun website.

Men wenst ook geen technieker te sturen om dit verder met mij te bekijken en een oplossing te voorzien.
Telenet
ISP Official
ISP Official
Twitter: Telenet
Bedankt: 49 keer

speciall,

kun je mij jouw klantennummer doorsturen via PB? Dan kijk ik het verder na.
Plaats reactie

Terug naar “Kabel TV (Telenet, Numericable, Voo, Orange)”