Proximus: geen internet

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Drossie
Starter Plus
Starter Plus

Sinds 3 dagen heb ik een Motorola Defy+ smartphone. Alles werkt perfect, behalve internet. Instellingen staan standaard goed ingesteld.
Op mijn vorige gsm kon ik wel internetten. Zonet even de test gedaan en mijn simkaart in mijn vorig toestel geplaatst. Resultaat: werkt ook niet.
Probleem lijkt dus niet aan mijn nieuw toestel te liggen, maar aan Proximus.
Het enige dat ik kan bedenken, is dat ik een goede maand geleden overgeschakeld ben van Proximus Smile naar een Proximusabonnement via het werk (SSDGPI).
Bestaat er een mogelijkheid dat ik daardoor niet kan internetten? Moet ik eerst een datapack aanschaffen? Ik dacht dat dat niet nodig was.
Jelly
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 17 keer
Provider

Kan zijn dat je werkgever internettoegang verbied, om zo geen hoge kosten op te lopen.

Eens controleren bij je werkgever en indien nodig een data pakket laten activeren.
Everything that has a beginning has an end.
Drossie
Starter Plus
Starter Plus

Mja, ik betaal het abonnement toch helemaal hoor, maar misschien is het inderdaad zoiets.
Zou men in een Proximuscenter kunnen nagaan of dit het geval is?
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 581 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Tja, op de abo's van bij ons op't werk wordt data bij alle abonnementen uitgeschakeld. Als een gebruiker op Internet wilt moet hij maar een expliciete oplossing laten activeren zoals Internet On Gsm.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”