Sinds 3 dagen heb ik een Motorola Defy+ smartphone. Alles werkt perfect, behalve internet. Instellingen staan standaard goed ingesteld.
Op mijn vorige gsm kon ik wel internetten. Zonet even de test gedaan en mijn simkaart in mijn vorig toestel geplaatst. Resultaat: werkt ook niet.
Probleem lijkt dus niet aan mijn nieuw toestel te liggen, maar aan Proximus.
Het enige dat ik kan bedenken, is dat ik een goede maand geleden overgeschakeld ben van Proximus Smile naar een Proximusabonnement via het werk (SSDGPI).
Bestaat er een mogelijkheid dat ik daardoor niet kan internetten? Moet ik eerst een datapack aanschaffen? Ik dacht dat dat niet nodig was.
Proximus: geen internet
-
- Elite Poster
- Berichten: 889
- Lid geworden op: 14 jun 2004, 13:31
- Locatie: Boortmeerbeek
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 17 keer
Kan zijn dat je werkgever internettoegang verbied, om zo geen hoge kosten op te lopen.
Eens controleren bij je werkgever en indien nodig een data pakket laten activeren.
Eens controleren bij je werkgever en indien nodig een data pakket laten activeren.
Everything that has a beginning has an end.
- meon
- Administrator
- Berichten: 16757
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 581 keer
- Bedankt: 780 keer
Tja, op de abo's van bij ons op't werk wordt data bij alle abonnementen uitgeschakeld. Als een gebruiker op Internet wilt moet hij maar een expliciete oplossing laten activeren zoals Internet On Gsm.