Sja... benieuwd hoe lang het nu nog zal duren

Zo eenvoudig is het niet... die 15 euro is een soort van overbooking. Ze rekenen dus 15 euro aan, maar verwachten dat je hiervan slechts x-aantal euro zal gebruiken (net zoals TN bijvoorbeeld 100 GB volume geeft, maar hoopt dat de gemiddelde gebruiker hiervan slechts x-aantal GB gebruikt).krisken schreef:Jouw 15 of 20 euro hebben ze toch al doordat je oplaad. Wat je ermee doet is jouw zaak hé. Spaar je dat op, surf je dat erdoor, ga je plots immens veel bellen...veel maakt het hun niet uit
Als iedereen z'n geld zou opbellen was een dienst als deze niet nodig !krisken schreef:Zever hé, je belt je geld toch altijd op?
Nja misschien... Maar nu ken ik gewoon nog niet genoeg van boekhouden enz en heb ik niet de moed om me er intensief mee bezig te houdenGoztow schreef:Ervaring leert dat je na je studies veel minder tijd hebt.
[Post made via mobile device ]
Ik denk dat je het verhaal net goed hebt gelezen, of niet goed hebt begrepenOfloo schreef:Mij zou het sterk lijken dat een provider geen winst maakt op betaallijnen,
Verbieden gaan ze niet doen (kunnen ze niet doen), maar ze moeten er in hun tariefzetting gewoon rekening mee houden ....ChelloExtremer schreef:Dus ofwel moeten ze het verbieden, ofwel gewoon hopen dat niet te veel mensen dit gaan doen.