De GBA port van Shining Force is zeer goed. Het is een old-skool tactische RPG en meteen het meest verslavende spelletje dat ik er al op gespeeld heb. Graphics zijn precies wel gewoon uit de megadrive versie geript (op de nieuwe personages na dan). Zou ook niet misstaan op de Cube (maar dan wel liefst een gans nieuw game en geen halve remake).
Nog iemand een (recente) aanrader voor GBA?
GBA: Shining Force
Mario Superstar Saga kan je misschien eens proberen . Mario vs. Donkey Kong is ook heel leuk.
Nosta.
Nosta.
Boo !
-
- Starter Plus
- Contacteer:
Shining Force is wel goed, hebbem zelf ook al tijdje en ik was al een grote fan van de oudere Shining Forces 1,2 & 3.
Op GBA is Fire Emblem en Advance Wars ook erg goed. Vooral Fire Emblem dan. Die heb ik een paar maanden terug al geimporteerd uit US maar die zal hier ook ver gaan uitkomen.
http://users.ign.com/collection/OpperMeneer
Op GBA is Fire Emblem en Advance Wars ook erg goed. Vooral Fire Emblem dan. Die heb ik een paar maanden terug al geimporteerd uit US maar die zal hier ook ver gaan uitkomen.
http://users.ign.com/collection/OpperMeneer
Mario Vs. Donkey Kong is vrij leuk ja, wel heel mooi gemaakt vind ik
na een paar keer in de lava te duiken krijg ik het er wel van op mijn zenuwen
Die mario superstar saga wasok vrij mooi maar na een tijdje was het niet interessant genoeg om verder te spelen
Fire Emblem ken ik niet, die zal ik eens proberen
Advance Wars (heb alleen 1.1 ofzo gespeeld) was ook super, heb wel mijn twijfels over de Cube versie die eraan komt
btw, die shining force 3, voor welk systeem was die?
na een paar keer in de lava te duiken krijg ik het er wel van op mijn zenuwen
Die mario superstar saga wasok vrij mooi maar na een tijdje was het niet interessant genoeg om verder te spelen
Fire Emblem ken ik niet, die zal ik eens proberen
Advance Wars (heb alleen 1.1 ofzo gespeeld) was ook super, heb wel mijn twijfels over de Cube versie die eraan komt
btw, die shining force 3, voor welk systeem was die?