waar kan ik de handleiding instellingen vinden van modem only CV6181E ?
deze week lag telenet plat van 02.00u tot 06.00u , nadien weer internet en telefoon maar op mijn modem branden alle lampjes groen/geel, normaal brand het tweede lampje blauw...wat wil dit zeggen?
modem only CV6181E
Zit de handleiding niet in de verpakking zoals bij mij hier
http://binaries.telenet.be/onlinesuppor ... t/gids.pdf
CBN-CV6181E
http://www.icbn.com.tw/product.php?act=view&no=23
http://binaries.telenet.be/onlinesuppor ... t/gids.pdf
CBN-CV6181E
http://www.icbn.com.tw/product.php?act=view&no=23
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3412
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Het 2de lampje moet blauw zijn, dat wil zeggen dat je dan uw max snelheid hebt.
Dat is voor de wireless modem en niet voor de modem die de topicstarter heeft.megawatti schreef:Zit de handleiding niet in de verpakking zoals bij mij hier
http://binaries.telenet.be/onlinesuppor ... t/gids.pdf
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
De afgelopen 3 weken viel mijn modem meermaals per dag voor enkele seconden tot 30 min uit waardoor er geen internet was, telefonie werkte niet meer en geen interactiviteit bij digitale TV......
3 techniekers langsgeweest: in het kasken op straat , nieuwe connectoren, andere connectie, nieuwe modem, nieuwe voeding en nieuwe TV versterker..
Heb zelf "pingplotter" laten lopen , op die manier zag ik wanneer de modem uitviel, dit kan je instellen tot 1 seconde en alles wordt getrend en je kan grafiek van enkle minuten tot meerdere dagen opvragen......
Dacht eerst dat het een probleem met een node in de straat was maar het was een ander probleem:
Uiteindelijk werd de "technicus-specialist (SWAT)" ingeschakeld, enkele dagen na het bezoek van de 3de technieker.
Na een lijdingsweg van 3 weken problem solved: oorzaak een SOFTWARE UPDATE voor de CBN CV6181E modem door Telenet, blijkbaar wordt dit zone per zone uitgevoerd, er is nu terug een DOWNGRADE geneurt naar de vorige versie en alles is terug in orde !
Dank u Telenet en merci voor de compensatie..
3 techniekers langsgeweest: in het kasken op straat , nieuwe connectoren, andere connectie, nieuwe modem, nieuwe voeding en nieuwe TV versterker..
Heb zelf "pingplotter" laten lopen , op die manier zag ik wanneer de modem uitviel, dit kan je instellen tot 1 seconde en alles wordt getrend en je kan grafiek van enkle minuten tot meerdere dagen opvragen......
Dacht eerst dat het een probleem met een node in de straat was maar het was een ander probleem:
Uiteindelijk werd de "technicus-specialist (SWAT)" ingeschakeld, enkele dagen na het bezoek van de 3de technieker.
Na een lijdingsweg van 3 weken problem solved: oorzaak een SOFTWARE UPDATE voor de CBN CV6181E modem door Telenet, blijkbaar wordt dit zone per zone uitgevoerd, er is nu terug een DOWNGRADE geneurt naar de vorige versie en alles is terug in orde !
Dank u Telenet en merci voor de compensatie..