Volumemeter verdwenen?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Skylord
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 22 jun 2007, 11:04

Hi,

als ik vandaag aanlog op de e-services van belgacom, kan ik nergens mijn volume raadplegen? Ik zou graag mijn upload / download in de gaten houden, maar deze optie is verdwenen met de update van e-services ?! Of kijk ik nu scheel.... :|
SvenV
Member
Member
Berichten: 70
Lid geworden op: 28 aug 2009, 11:04
Locatie: Wambeek
Bedankt: 7 keer

Juist ingelogd en inderdaad onvindbaar.
denkleine
Plus Member
Plus Member
Berichten: 182
Lid geworden op: 26 feb 2011, 00:05
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 12 keer

e-services zijn blijkbaar volledig aangepast....
En inderdaad geen meter meer te vinden...
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Ik hoop dat het nieuwe dan beter werkt, want ik moest die pagina altijd refreshen en meestal eerst stoppen met laden, dan refreshen, enz.
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 451 keer

Dit staat onder 'mijn factuur'

echter blijkbaar nog een foutje
Maandelijks volume :
Gebruikt volume voor deze maand 0 GB van de beschikbare 0 GB (0 GB overblijvend).
0GB0GB
0GB0GB0GB
Extra Volume Pack :
U heeft 0 GB aan extra volume beschikbaar bij uw Volume Pack
Heb 100GB limiet en 8TB volume packs welke hier niet bij staan.

Verbindingstijden koppen ook niet helemaal. Enkel dit staan:
Datum Verbindingsduur Upload Download Type
01/02/2012 18:31:41 0h 5m 45s 793 110 Kb 8 33 327 Kb ADSL
denkleine
Plus Member
Plus Member
Berichten: 182
Lid geworden op: 26 feb 2011, 00:05
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 12 keer

gevonden :)

Code: Selecteer alles

Maandelijks volume :

Gebruikt volume voor deze maand 4 GB 293 MB van de beschikbare 500 GB (495 GB 730 MB overblijvend).

Extra Volume Pack :

U heeft 0 GB aan extra volume beschikbaar bij uw Volume Pack

Mathy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 842
Lid geworden op: 17 feb 2010, 11:09
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 74 keer
Contacteer:

Zijn ze misschien de ongelimiteerde abonnementen echt ongelimiteerd aan het maken? In ieder geval zou ik het jammer vinden als de volumemeter zou verdwijnen, is soms toch handig.
Skynet Generation Internet

http://mathy.vanvoorden.be
Skylord
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 22 jun 2007, 11:04

Inderdaad, ik zou het ook wel graag terug zien. Ik wil wat upload van mijn NAS en computer in het oog houden....
denkleine
Plus Member
Plus Member
Berichten: 182
Lid geworden op: 26 feb 2011, 00:05
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 12 keer

Zoals Tim.Bracquez melde is hij er wel nog, wanneer je op "mijn factuur" drukt zie je hem staan aan de rechterkant.
Ook connectietijden kan je nog steeds opvragen.
Proximus
ISP Official
ISP Official
Berichten: 333
Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
Twitter: proximus
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 106 keer
Contacteer:

Dag allemaal,

De volumemeter staat idd onder de rubriek 'Mijn factuur&verbruik'.
@ Tim.Bracquez: Graag ontvang ik login&paswoord zodat we dit eens kunnen nakijken, mag in privébericht.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
-KoeKe-
Plus Member
Plus Member
Berichten: 113
Lid geworden op: 19 aug 2010, 20:59
Twitter: SandersBert
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 4 keer

Sinds wanneer moet je ook wachtwoorden doorsturen naar Eva?
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Aangezien de e-Services niet gebruik maken van een xDSL-login vermoed ik dat Eva anders zelf niet kan zien wat het probleem is als een gebruiker :)
*gokje*
jefke klakke
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 21 sep 2005, 13:13
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 2 keer

De verbindingstijden zijn inderdaad op een andere plaats terug te vinden,
maar de lijst die je krijgt is totaal waardeloos.

De lijst is absoluut niet gesorteerd, noch op tijdstip, noch op volume
en de informatie over de duur klopt totaal niet :
ik zou voor de huidige maand februari reeds zo'n 4Gb upload en 17 Gb download hebben (zou kunnen kloppen),
maar dat op een totale verbindingstijd van 9m 34 s ??
Met zo'n lijn zit niemand meer te wachten op FTTH :-)
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Het zal wel zijn omdat het dinsdagmorgen is maar kan er iemand aangeven welke stappen je precies moet doorlopen om de volumemeter te zien.
Bedankt.
jefke klakke
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 21 sep 2005, 13:13
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 2 keer

Astralon,

aanloggen bij e-services
kies 3° icoon van links : 'Mijn factuur en verbruik'
de rechtse blok toont 'Mijn internet verbruik', met daar je maandelijks volume
onderaan kan je ook nog doorklikken naar 'Mijn verbindingstijden raadplegen'
waar je ook een opsplitsing tussen up- en download krijgt
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

@jefke, bedankt.
stevos
Plus Member
Plus Member
Berichten: 109
Lid geworden op: 04 okt 2002, 20:52
Locatie: Mortsel
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 6 keer
Contacteer:

De nieuwe e-services site lijkt me nog vrij buggy. Gisteren een volumepack willen bestellen, plots begon de site te flippen en nu staat er plots een extra optie internet security actief?

Al 2x naar de klantendienst gebeld en te horen gekregen dat ze het niet zien op contract maar ik zie het in e-services staan! :s
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 451 keer

Eva_van_Belgacom schreef: @ Tim.Bracquez: Graag ontvang ik login&paswoord zodat we dit eens kunnen nakijken, mag in privébericht.
Dank voor de mogelijke hulp, mij boeit het niet zo dat dit foutief is (kijk er toch niet naar), meet mijn verkeer zelf en zit er nooit/zelden over. Als ik op smallband sta zal ik wel aan de telefoon hangen ;)
Proximus
ISP Official
ISP Official
Berichten: 333
Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
Twitter: proximus
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 106 keer
Contacteer:

Hallo stevos,

Kan je me via een privébericht je klantgegevens (naam, klantnr., tel.nr., gsm nr.) bezorgen. Dan zal ik eens nakijken of er een extra optie internet security geactiveerd werd.

Met vriendelijke groeten,
Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1841
Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
Bedankt: 143 keer
Contacteer:

De optie om email aliassen te beheren (aanmaken - verwijderen) is ook onvindbaar geworden .... :?
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
Benbits
Pro Member
Pro Member
Berichten: 296
Lid geworden op: 05 feb 2009, 19:25
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

e-mail en dergelijken staat bij "mijn berichten".
b.
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1694
Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
Bedankt: 85 keer

Op dit moment krijg ik iedere keer "inloggen mislukt".
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
Proximus
ISP Official
ISP Official
Berichten: 333
Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
Twitter: proximus
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 106 keer
Contacteer:

Beste Skylord,


Best eens gaan naar Mijn factuur en verbuik, dan zou u rechts op Mijn internet verbruik de volumemeter moeten zien staan.


Met vriendelijke groeten,

Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
pengocha
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 06 jun 2009, 13:36

Eva: de meter staat idd waar u zegt maar deze staat bij mij al sinds een week met alle waardes op 0 en sinds gisteren ben ik rate-limited en het aankopen van de volumepacks lopen ook mis; ik krijg wel melding dat alles ok is als ik ze bestel maar ze worden er niet bijgezet en snelheid vd lijn blijft ook onveranderd...
meubel
Member
Member
Berichten: 63
Lid geworden op: 29 jun 2011, 11:16
Locatie: Deurne

Dag Allemaal,

Sinds de layout veranderd is heb ik (vanfaag) volgende resultaten. Vroeger stond er na de 96 uur een nieuwe tijdstip. Nu staan er maar een 12-tal minuten. Ik vermoed dat ik maar ga afgaan op het aantal gebruikte volume ipv de verbindingstijden.


Vind hieronder de resultaten voor alle verbindingen in Februari. De maximale duurtijd voor een verbinding is 96 uur. Het tijdstip waarop de verbinding werd opgestart wordt steeds weergegeven.


Totaal 0h 12m 39s
Totaal Upload 1 GB 174 MB 673 KB 915 Bytes
Totaal Download 2 GB 214 MB 214 KB 986 Bytes
Gebruikt volume voor deze maand 3 GB 388 MB 888 KB 877 Bytes

Datum Verbindingsduur Upload Download Type
01/02/2012 08:01:32 0h 5m 45s 416 691 Kb 594 1 Kb ADSL
05/02/2012 07:59:53 0h 1m 8s 452 417 Kb 878 564 Kb ADSL
06/02/2012 04:24:19 0h 5m 45s 305 565 Kb 741 649 Kb ADSL
Tallica
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 05 sep 2008, 15:34
Bedankt: 1 keer

Heb dezelfde bug als u. Ik ben niet langer da 5m en 45s verbonden... :eek:

Zie ook dat de FON verbindingen er nu bij staan en daar heb ik 30MB gedownload op 1sec...Nice :lol: :lol:
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1841
Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
Bedankt: 143 keer
Contacteer:

Werkt die nieuwe volumemeter nu bij iedereen ? Bij mij geeft die 0 aan en nog op te gebruiken volume ook 0 :?
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

hier werkt hij correct... maar jouw probleem is geen alleenstaand geval
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Proximus
ISP Official
ISP Official
Berichten: 333
Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
Twitter: proximus
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 106 keer
Contacteer:

Beste,

Bij wie het nog niet werkt, gelieve dan via privé-bericht uw gegevens (naam, telefoonnr of klantennr, contactnr) even door te sturen.

Ik laat dit dan nakijken.


Met vriendelijke groeten,

Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”