LOL op vtm

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

Vroeger moest je je zwaar in het zweet werken om af te slanken maar de mens zou de mens niet zijn mocht hij daar geen oplossing voor hebben, daarna kwamen de ab king pro's en aanverwanten, daarmee had je een hele gymzaal in 1 toestel dat je op de koop toe nog eens makkelijk onder het bed kwijt kon.
Maar ook hier kon een zweet druppeltje niet vermeden worden dus gingen de knappe bollen weer aan het werk en kwamen ze op de proppen met van die gordels die elektrische pulsen gaven.

Maar nu beste confraters is de tijd van zweet of ongemak volledig voorbij want hier is de toekomst, een simpele "biomagnetische" oorring + ring afhankelijk van waar je de oorring steekt, op welke vinger de ring zit kan je kiezen waar je wil afslanken, gewoon even de handleiding lezen.

http://www.youtube.com/watch?v=wLdokSs5wfg

Even grote oplichting maar een stuk leuker om naar te kijken dan die domme belspelletjes. :lol:
Laatst gewijzigd door Heronic 04 feb 2012, 12:53, in totaal 3 gewijzigd.
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
krisken
Moderator
Moderator
Twitter: kriskenbe
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Helaas, t gaat over voeten :p

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Heronic
Elite Poster
Elite Poster

Krisken is inderdaah helaas gedaan, heb topic aangepast (filmpje staat blijkbaar ook op youtube :)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Heronic schreef:Even grote oplichting maar een stuk leuker om naar te kijken dan die domme belspelletjes. :lol:
Alléén is het bedrog even groot... gelukkig is de drempel om zoiets te bestellen dan weer wat groter zodat er hopelijk wat minder mensen intrappen.
Heronic
Elite Poster
Elite Poster

Tuurlijk is het even groot bedrog.
Mathy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 74 keer
Contacteer:

Jammer, ik vind niet dat het goed past bij mijn holografische armband, anders kocht ik er meteen! :eek: :roll:
Skynet Generation Internet

http://mathy.vanvoorden.be
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 397 keer

Het probleem van dit soort programma's is dat de meeste mensen het kaf van het koren al niet kunnen onderscheiden in het vakgebied van de niet chemische geneeskunde, en dit is steeds nieuw voer voor de reeds geïnstalleerde overtuiging: zie je wel, 't zijn oplichters. De meeste mensen hebben afgeleerd hun gevoel en intuitie te vertrouwen (dat begint al op school: wees sterk, onderdruk je emoties, ....) en geloven enkel nog mentale bewijzen. Dit is deel van de Westerse opvoeding.

Anderzijds zijn dit soort programma's zo absurd dat op bepaalde fora de discussie over niet-chemische geneeskunde onmogelijk is geworden telkens iemand begint te refereren naar Yomanda, een Nederlandse variant van wat hier wordt aangekaart.

Spijtig, maar VTM is een bedrijf wat winst moet maken dus als de belspelletjes verdwijnen komt er wel iets in de plaats van 't zelfde niveau.
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 140 keer

Wat is "niet-chemische geneeskunde?"(ik vond niks op Google)
Zoals jij het beschrijft lijkt het mij het mij een eufemisme voor alleralei "alternatieve therapieën".(ik blijf beleefd)
Etymologisch zou ik onder "niet-chemische geneeskunde" dingen als gipsen voor botbreuken, amputaties van dood weefsel, ... en dergerlijke meer plaatsen, maar dat zal het wel niet zijn
krisken
Moderator
Moderator
Twitter: kriskenbe
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Ah, er zijn wel mensen die bellen naar "die ene waarzegster van op tv" en dat is echt wel nen goeien zenne want em wist dat ik een vrouw was met problemen (duh...anders zoude ni bellen hé) en hij voelde aan mijn stem dat het te maken had met geldzorgen en mijne vent (tjah...zowat waar99% van de mensen voor belt).

...

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”