Schitterend!
Anonymous breekt gesprek FBI over cybercrime binnen
http://s.demorgen.be/1389728
[ Post made via mobile device ]
anonymous breekt gesprek FBI over cybercrime binnen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
- Bedankt: 248 keer
gesprek is hier te beluisteren :
[youtube]pl3spwzUZfQ[/youtube]
nederlandse politie moet er ook aan geloven :
en het griekse ministerie : http://www.nu.nl/internet/2732118/hacke ... -acta.html
en inderdaad : zalig.... dat lachje op het filmpje is net of ze lachen zichzelf uit
een van de weggetuutte namen in het filmpje is anonops... (zelfs te vinden via google). Er zijn zelfs al plannen dat als hij opgepakt (ofzoiets) wordt dat het ganse www zal plat gaan.
[youtube]pl3spwzUZfQ[/youtube]
nederlandse politie moet er ook aan geloven :
en het griekse ministerie : http://www.nu.nl/internet/2732118/hacke ... -acta.html
en inderdaad : zalig.... dat lachje op het filmpje is net of ze lachen zichzelf uit
een van de weggetuutte namen in het filmpje is anonops... (zelfs te vinden via google). Er zijn zelfs al plannen dat als hij opgepakt (ofzoiets) wordt dat het ganse www zal plat gaan.
de koe zegt boe
-
- Elite Poster
- Bedankt: 451 keer
De FBI en instanties kunnen hoog oplopen, maar de knapste koppen zitten niet in hun team. Ze moeten schrik hebben, hoe meer ze doen hoe erger het gaat worden. Of het goed te keuren is, is wat anders maar ze weten niet tegen wie ze het allemaal moeten opnemen.
Grappige is wel, als ze één van de minder slimme mensen te pakken hebben(lees: niet slim genoeg om sporen te wissen) nemen ze die altijd in dienst
Grappige is wel, als ze één van de minder slimme mensen te pakken hebben(lees: niet slim genoeg om sporen te wissen) nemen ze die altijd in dienst
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 215 keer
Goeie zaak er zo'n slimme koppen zijn en die zich er tegen verzetten.
Meer en meer gaan we naar een wereld op waar je niks meer te zeggen hebt (al bestaat dat al bij bepaalde godsdiensten).
Het kan niet zijn dit bij ons ook gebeurd.
Meer en meer gaan we naar een wereld op waar je niks meer te zeggen hebt (al bestaat dat al bij bepaalde godsdiensten).
Het kan niet zijn dit bij ons ook gebeurd.
Ge kunt ze kussen
-
- Elite Poster
@Marlboro: Ik volg je, maar toch keur ik het ook niet goed. Ze begeven zich op glad ijs want doen dingen die niet mogen maar brengen het wel naarbuiten.
-
- Elite Poster
ik denk dat de fbi en cia ook wel dingen doen die niet mogen.... alleen staan zij boven de wet.
En dan de oorlogen die gevoerd worden voor de zogezegde 'vrede' terwijl we allemaal weten dat het draait rond olie of goud...
En dan banken die bonussen geven met bailoutgeld
En dan overheden en centrale banken die ons spaargeld weginflateren met tovergeld.... op kap van joe average
etc etc etc allemaal dingen die we moeten tollereren, willen of niet...
En dan de oorlogen die gevoerd worden voor de zogezegde 'vrede' terwijl we allemaal weten dat het draait rond olie of goud...
En dan banken die bonussen geven met bailoutgeld
En dan overheden en centrale banken die ons spaargeld weginflateren met tovergeld.... op kap van joe average
etc etc etc allemaal dingen die we moeten tollereren, willen of niet...
de koe zegt boe
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 215 keer
Waarom mogen anderen boven alles staan, doen wij (in dit geval ook vooral anonymous) iets dan zou het niet mogen en word er mee het vingertje gewezen? .Tim.Bracquez schreef:@Marlboro: Ik volg je, maar toch keur ik het ook niet goed. Ze begeven zich op glad ijs want doen dingen die niet mogen maar brengen het wel naarbuiten.
Ik vind dat ze gelijk hebben in wat ze doen, zo doe je ze echt pijn ook.
En ondertussen gaat de echte criminlaiteit verder,lol. Waar ze zich alweer mee bezig houden.
Begrijp me nie verkeerd, ik koop in mate het mogelijk zoveel mogelijk legaal maar sommige zaken kan je helaas nie in belgie kopen of bekijken of moet je gewoon te lang voor wachten.
Ge kunt ze kussen
-
- Elite Poster
@Marlboro: Daarom keur ik het van de FBI het ook niet goed
-
- Elite Poster
http://www.hln.be/hln/nl/4125/Internet/ ... n-VS.dhtmlWie zich op het internet voorstelt als gesteld op zijn/haar privacy, vertoont "verdacht" gedrag. Dat stellen het Amerikaanse ministerie van Justitie en de binnenlandse veiligheidsdienst FBI in een recente flyer waarin de bevolking tot waakzaamheid jegens "terroristische activiteiten" in internetcafés wordt opgeroepen. Het document maakt deel uit van het programma "Gemeenschappen tegen het terrorisme".
Bezoekers internetcafés ook verdacht
De flyer waarschuwt in zijn opsomming van "potentiële indicatoren van terroristische activiteiten" de internetgemeenschap voorts voor "teksten met een radicale/extreme inhoud". Zijn eveneens verdacht: mensen die internetcafés bezoeken hoewel zij thuis over toegang tot het net beschikken, en mensen die op het net gebruikmaken van methodes om hun IP-adres te verhullen. Ook degenen die "altijd cash betalen" in internetcafés, mogen in de categorie van Verdachte Lieden opgenomen worden.
Info vergaren
Onderaan de flyer komt de geruststellende boodschap dat sommige van voormelde activiteiten "volkomen onschuldig" kunnen blijken te zijn. De wakkere burger wordt desondanks gevraagd zo veel mogelijk info over de verdachte sujetten te vergaren (zoals hun etnische afkomst, de nummerplaat van hun auto en de door hen gesproken taal/talen), wel degelijk zonder de aandacht op zichzelf te vestigen. (belga/eb)
de koe zegt boe
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Dit is het business model dat de maker gekozen heeft... en daar moet jij je gewoon bij neerleggen of wachten (ipv. het illegaal te bekomen).Marlboro schreef:maar sommige zaken kan je helaas nie in belgie kopen of bekijken of moet je gewoon te lang voor wachten.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Misschien moeten de makers hun business model dan maar veranderen. Hun business model stamt nog uit de tijd van de dinosaurussen, maar tijden zijn nu eenmaal veranderd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 194 keer
Machtsmisbruik maakt deel uit van hun businessmodel dus op dat vlak moet men zich daar zeker niet bij neerleggen.
-
- Deel van't meubilair
De makers moeten net niets... net zoals dat fabrikant X, Y of Z z'n product enkel verkoopt in supermarkt A, B of C niets moet.Lord Utopia schreef:Misschien moeten de makers hun business model dan maar veranderen. Hun business model stamt nog uit de tijd van de dinosaurussen, maar tijden zijn nu eenmaal veranderd.
Blijkbaar is het moeilijk te begrijpen dat je met je pollen van iemand anders eigendom moet afblijven (en moet stoppen met belachelijke uitvluchten waarom je het toch doet) !
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Och, alsof jij nooit iets downloadt Doe niet heiliger dan de paus.
-
- Deel van't meubilair
Dat doe ik ook niet (trouwens ik kan het aantal downloads in die context nog altijd op m'n twee handen tellen denk ik), het gaat er gewoon over dat je tenminste een beetje moraal hebt en je niet constant tracht goed te praten met allerlei excuses. Ik vind het trouwens zielig dat mensen negatieve duimpjes gebruiken op m'n post, ze begrijpen duidelijk nog steeds niet waarom ze dienen.Lord Utopia schreef:Doe niet heiliger dan de paus.
-
- Elite Poster
volgens mij draait het bij anonymous ook niet rond 'warez"... het draait rond vrijheid, eerlijkheid, oprechtheid en vooral menselijkheid... en daar hoort warez niet onder Dat zij het op een illegale wijze 'spelen' door te hacken, kan je inderdaad in vraag stellen. Langs de andere kant was robinhood ook geliefd, want hij kwam op voor het volk.
de koe zegt boe