Generation Connect
-
- Elite Poster
- Berichten: 3984
- Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
- Locatie: 398m van de [email protected]
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
GC is enkel via de site te bestellen, mocht de simkaart even op zich laten wachten dan kun je om een andere gaan: hier maandagochtend besteld, vrijdag toegekomen, woensdag geen signiaal meer op oude kaart.
Schakelt wel vaak tussen hspda en 3G @home.
Die voicemail mogen ze wel aanpassen, na 5s in de voicemail is belachelijk.
Schakelt wel vaak tussen hspda en 3G @home.
Die voicemail mogen ze wel aanpassen, na 5s in de voicemail is belachelijk.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1403
- Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 299 keer
Nieuwe manier om mensen op kosten te jagen, zodat je na een gemiste oproep automatisch sneller geneigd gaat zijn om terug te bellen. en die bel minuten kunnen ze u aan rekenen. Of de persoon die u belt zal enkele keren proberen te bellen en op die manier ook bel minuten (op)gebruiken. Goed gezien van Belgacom, meer mogelijkheden om op een subtiele manier in je portemonnee te zitten. Gewoon die Voicemail uitzetten is het simpelst, dan ben je wat meer op je gemak als die gsm begint te rinkelen.silencer schreef: Die voicemail mogen ze wel aanpassen, na 5s in de voicemail is belachelijk.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1656
- Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
- Locatie: Brabant
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 104 keer
Dat hangt van uw locatie af. Op de bureau waar ik nu op het werk zit gaat het eveneens zeer traag. Als ik me een 3 meter verplaats is 3 of 4 Mbit makkelijk haalbaar. Als het snel moet gaan kunt ge eventueel (indien toestel het toelaat) naar WCDMA forceren.silencer schreef:Ligt het aan mij of is die generation connect erg traag ?
Bestand van 65MB downloaden, gaat gewoon niet vooruit (0kb/0) :s (85 dBm ontvangst).
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Soms kan GC wel traag zijn. Waar ik bij mijn ouders (Merelbeke-Lemberge) met Mobile vikings EDGE had, die nog "vlot" ging, heb ik met GC een EDGE connectie die niet vooruit gaat. Echter is het geven en nemen hé : op 3G plaatsen (en dat zijn er een pak meer dan base/MV) heb ik altijd de volle snelheid van toch makkelijk 5mbit ipv 1Mbit bij mv...
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Berichten: 1513
- Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 217 keer
Ik ben al blij dat Proximus ondertussen EDGE (= max. 236,8 Kb/s) ondersteunt. Dit is nog maar vrij recent (medio 2011), voorheen enkel op bepaalde plaatsen in Wallonië. In Vlaanderen viel je dus steeds terug op GPRS (= max. 53,6 Kb/s) als je geen 3G kon ontvangen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1062
- Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 215 keer
In merlbeke zelf heb ik 3G en behaal ik 5mbps meende ik.krisken schreef:Soms kan GC wel traag zijn. Waar ik bij mijn ouders (Merelbeke-Lemberge) met Mobile vikings EDGE had, die nog "vlot" ging, heb ik met GC een EDGE connectie die niet vooruit gaat. Echter is het geven en nemen hé : op 3G plaatsen (en dat zijn er een pak meer dan base/MV) heb ik altijd de volle snelheid van toch makkelijk 5mbit ipv 1Mbit bij mv...
Ge kunt ze kussen
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Klopt, maar in merelbeke heb je de kanten van merelbeke-centrum (proximus mast in de kerk) en flora (stuk of 3/4 masten). Echter Lemberge heeft één mast die dichtbij staat en dat is die aan het vroegere belastingkantoor (waar nu de post zit).
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Berichten: 1513
- Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 217 keer
@krisken: Toch is die van Proximus de dichtstbijzijnde antenne voor Lemberge. Deze zendt zowel GSM 900 als UMTS uit, maar het is best mogelijk dat jij binnenshuis enkel GSM 900 ontvangt. De antennes van andere netwerken zijn nog verder weg.
Er is (misschien) wel goed nieuws: Proximus heeft op 30/06/2006 een bouwaanvraag ingediend om een pyloon te plaatsen aan het Centrum Voor Landbouwonderzoek in Lemberge, speciaal voor UMTS. Dichter bij Lemberge centrum en ook hoger dan de huidige pyloon (25m t.o.v. 18,8m). Deze is echter nog steeds niet operationeel.
Er is (misschien) wel goed nieuws: Proximus heeft op 30/06/2006 een bouwaanvraag ingediend om een pyloon te plaatsen aan het Centrum Voor Landbouwonderzoek in Lemberge, speciaal voor UMTS. Dichter bij Lemberge centrum en ook hoger dan de huidige pyloon (25m t.o.v. 18,8m). Deze is echter nog steeds niet operationeel.
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
nickz : van op de hoogte hoor! Ik volg bipt site ook Al had ik gehoopt dat er in de kerk van Bottelare nog één zou zitten.
Ouders wonen nabij kruispunt steenstraat-leemstraat dus ja
Ouders wonen nabij kruispunt steenstraat-leemstraat dus ja
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Berichten: 1513
- Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 217 keer
In de kerk van Bottelare heeft Proximus toch GSM 900 én UMTS? Base is daar ook, maar enkel GSM 900.
Proximus is eigenlijk toch wel een goede netwerkoperator. Die bouwaanvraag die ze ingediend hebben voor een extra UMTS-pyloon, voor hoeveel huizen zou die nuttig zijn? En wie zou er effectief (veel) gebruik van maken? Toch willen zij die investering doen. Dat is wat anders dan KPN (Base) die jarenlang een politiek van lage investeringen gevoerd heeft; de reden dat ze nu zo veel achterlopen.
Proximus is eigenlijk toch wel een goede netwerkoperator. Die bouwaanvraag die ze ingediend hebben voor een extra UMTS-pyloon, voor hoeveel huizen zou die nuttig zijn? En wie zou er effectief (veel) gebruik van maken? Toch willen zij die investering doen. Dat is wat anders dan KPN (Base) die jarenlang een politiek van lage investeringen gevoerd heeft; de reden dat ze nu zo veel achterlopen.
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Aangezien daar een paar honderden medewerkers zitten in de proefhoeves...véél
Welja mijn signaal komt dus ofwel van bottelare ofwel van die daar aan de post...maar tis maar 2G
Welja mijn signaal komt dus ofwel van bottelare ofwel van die daar aan de post...maar tis maar 2G
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Berichten: 1513
- Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 217 keer
Als je een gejailbreakte iPhone hebt, dan kan je met de app "Signal" zelfs zien welke antennes er ontvangen worden én met dewelke je momenteel verbonden bent
http://www.iphoneclub.nl/83177/planetbe ... jailbreak/
http://www.iphoneclub.nl/83177/planetbe ... jailbreak/
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Sorry, only android
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Berichten: 1513
- Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 217 keer
Heb eens gegoogeld, en voor Android bestaan er zo te zien ook dergelijke apps, alleen werken die niet altijd goed aan de recensies te zien, maar dat is misschien meer een algemeen kenmerk van Android (grapje hé)
-
- Elite Poster
- Berichten: 3984
- Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
- Locatie: 398m van de [email protected]
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
voicemail kan handig zijn, staat standaard uit (had het aangezet).nickz schreef:Je kan je voicemail deactiveren via de e-Services of de klantendienst.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3984
- Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
- Locatie: 398m van de [email protected]
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
Zijn zeer degelijke apps bij, met maps erbij ( soms) kun je elke antenne bestuderen.nickz schreef:Heb eens gegoogeld, en voor Android bestaan er zo te zien ook dergelijke apps, alleen werken die niet altijd goed aan de recensies te zien, maar dat is misschien meer een algemeen kenmerk van Android (grapje hé)
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
@ silencer : enig idee van de naam?
@ nickz : wij kunnen tenminste een batterij vervangen (ook grapje eh )
@ nickz : wij kunnen tenminste een batterij vervangen (ook grapje eh )
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
vandaag zijn de bonussen van m'n zus komen te vervallen, zie onderstaand bericht
er staat nog €22.09 euro krediet op gsm edoch kan ze niet meer bellen, smsen
contact met 6000, ze zien idd dat krediet geblokkeerd staat
moet gsm afzetten en terug aanzetten, maar dit helpt niet
ze zeiden als het binnen de 2 u nog niet gaat, terugbellen, dan pas kan technisch probleem gemeld worden?
Code: Selecteer alles
Proximus-info: het volume van uw Internet On GSM-bonus is opgebruikt. Opnieuw genieten van gratis surfvolume? Herlaad voor min. 20 EUR.
contact met 6000, ze zien idd dat krediet geblokkeerd staat
moet gsm afzetten en terug aanzetten, maar dit helpt niet
ze zeiden als het binnen de 2 u nog niet gaat, terugbellen, dan pas kan technisch probleem gemeld worden?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
betreffende bovenstaand probleem, is dus niet spontaan goed gekomen (waar de helpdesk blijkbaar op hoopte)... er is nu een dossier aangemaakt... kan wel tot 3 dagen duren voor het opgelost geraakt.... al bij al toch weer toch weer een bedroevende service
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- klooooon
- Pro Member
- Berichten: 337
- Lid geworden op: 06 jan 2007, 17:40
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 18 keer
xenne schreef:betreffende bovenstaand probleem, is dus niet spontaan goed gekomen (waar de helpdesk blijkbaar op hoopte)... er is nu een dossier aangemaakt... kan wel tot 3 dagen duren voor het opgelost geraakt.... al bij al toch weer toch weer een bedroevende service
Had hetzelfde voor gehad vandaag (gsm is een xperia arc + htc hero van het vrouwke)
Beide gsm's herstart de htc tot 2 maal toe en het probleem was opgelost
Ben nu aan het bellen met mijn resterende krediet
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Op Twitter zijn er nog mensen met deze problemen.
- malinwa001
- Pro Member
- Berichten: 410
- Lid geworden op: 03 feb 2007, 09:28
- Twitter: malinawa001
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 12 keer
Hier ook voor bericht gekregen dat bundel vervallen was, geen berichten meer kunnen sturen of bellen terwijl er nog +35€ opstond...
Zijn ze daar hun producten vergeten te testen???
Zijn ze daar hun producten vergeten te testen???
-
- Elite Poster
- Berichten: 1513
- Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 217 keer
Kinderziekten hé. Wegens de compensatie van € 20 die iedereen op hetzelfde moment kreeg, is het vandaag de eerste keer dat er bonussen vervallen bij klanten met Generation Connect. Dit geraakt wel opgelost. Ik heb vandaag gewoon voor € 20 herladen en geen problemen gehad.
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Nuatuurlijk: als je 20 euro herlaadt, heractiveert jouw bonus en zijn er geen problemen meer...
-
- Elite Poster
- Berichten: 1513
- Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 217 keer
Vanwege de berichten die ik hierover las, heb ik vooraleer te herladen eerst proberen bellen naar mijn vaste telefoon, en die begon toch te rinkelen, dus ik denk niet dat er een probleem was.
- malinwa001
- Pro Member
- Berichten: 410
- Lid geworden op: 03 feb 2007, 09:28
- Twitter: malinawa001
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 12 keer
3 keer batterij eruit gelaten en opnieuw opgestart, geen soelaas voor mij...
morgen 6000 en ze kunnen maar zien dat het werkt. Das al men 3e probleem op 2 maand
morgen 6000 en ze kunnen maar zien dat het werkt. Das al men 3e probleem op 2 maand
-
- Premium Member
- Berichten: 460
- Lid geworden op: 22 dec 2004, 14:17
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 53 keer
Net hetzelfde probleem: belkrediet genoeg, maar niet meer mogelijk om een SMS te sturen. Wreed ambetant op een stakingsdag...
Na het opladen werkt alles weer, maar kreeg ik geen Play&Gold code. Is dat normaal?
Na het opladen werkt alles weer, maar kreeg ik geen Play&Gold code. Is dat normaal?
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
ben blij te vernemen dat er meer mensen zijn met dit probleem, hier is het ondanks vele malen herstarten niet in orde gekomen
de play&gold-code zal u de eerste dinsdag na uw herlading ontvangenwimpie3 schreef:Na het opladen werkt alles weer, maar kreeg ik geen Play&Gold code. Is dat normaal?
nee, want hier is het smsen en bellen dat niet meer gaat ondanks belkrediet.... surfen is het enige dat wel nog gaatVOiD schreef:Mmm, ik geraak niet meer op internet. Zelfde issue ?
op tijd herladen? wat is dat? je gaat toch maar bijladen op moment dat je behoefte hebt om dat te doen... als je nog €22 krediet heb lijkt het me aangewezen dat eerst op te gebruikenMarlboro schreef:Moet wel zeggen van dat herladen, ik herlaad iedere maand op tijd.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Pro Member
- Berichten: 401
- Lid geworden op: 20 aug 2011, 11:52
- Twitter: tendonsie
- Locatie: Wervik, België
- Uitgedeelde bedankjes: 653 keer
- Bedankt: 40 keer
- Contacteer:
Ik had hetzelfde probleem, gebeld naar 6000 nummer, en ze hebben met geholpen binnen de minuut.krisken schreef:
Ik heb anders ook nog geen play and gold smsje gekregen...
De Play&Gold-code zal u de eerste dinsdag na uw herlading ontvangen.
Indien u deze niet kreeg, kan u best onze klantendienst bellen op het gratis nummer 6 000 via uw gsm.
mvg,
Eva
Support wordt met de maand beter bij Proximus
Mijn websitesoverzicht & hardware: Tendonsie.com <-> Tendonsie Services Comm. V. (Nieuwe Site) <-> WorldofMinecraft
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
tsja, goed dat je snel geholpen bent... maar een Play&Gold-code lijkt me niet meteen een prioritair probleem... mensen die niet meer kunnen bellen/smsen ondanks krediet op kaart daar hebben ze blijkbaar drie dagen voor nodig, da's dan wel iets mindere support
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Starter Plus
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 08 jan 2010, 16:28
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Ik had het gisteren dus ook aan de hand. Mijn volume en sms'en waren verlopen zoals het zou zijn op 29/01 maar vermits ik nog ruim 14 euro belwaarde had, heb ik geen herlading uitgevoerd.
Toen ik wou bellen, kreeg ik ook de melding dat mijn krediet ontoereikend was. Dit was omstreeks 9h. Voordien had ik geprobeerd te sms'en maar deze mislukte ook keer op keer. Internet bleef lopen gedurende de hele dag.
Rond de middag dan maar de klantendienst gebeld die mij konden melden dat er meerdere mensen dit probleem hadden. Ik bevroeg me echter ook of een herlading nuttig was, waarop zij negatief antwoordde.
Ze had het probleem doorgegeven en het zou 2-3 dagen kunnen duren. De optie om de GSM eens uit te schakelen of in te schakelen, kreeg ik ook maar hielp niet.
's Avonds rond 21h nog eens proberen te bellen en vanaf toen werkte alles wel weer.
Het heeft hier al gestaan, ik wou even melden dat het hier terug werkt.
Toen ik wou bellen, kreeg ik ook de melding dat mijn krediet ontoereikend was. Dit was omstreeks 9h. Voordien had ik geprobeerd te sms'en maar deze mislukte ook keer op keer. Internet bleef lopen gedurende de hele dag.
Rond de middag dan maar de klantendienst gebeld die mij konden melden dat er meerdere mensen dit probleem hadden. Ik bevroeg me echter ook of een herlading nuttig was, waarop zij negatief antwoordde.
Ze had het probleem doorgegeven en het zou 2-3 dagen kunnen duren. De optie om de GSM eens uit te schakelen of in te schakelen, kreeg ik ook maar hielp niet.
's Avonds rond 21h nog eens proberen te bellen en vanaf toen werkte alles wel weer.
Het heeft hier al gestaan, ik wou even melden dat het hier terug werkt.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
schijnbaar werkt het hier nu ook terug. hopelijk was dit éénmalig fenomeen
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- LPS
- Premium Member
- Berichten: 529
- Lid geworden op: 10 jun 2008, 17:12
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 37 keer
Dan kunnen ze nog eens 20€ geven om zich te excuseren. En daardoor weer problemen veroorzaken. En weer 20€ geven... En weer... en weer...
Ik had meer professionalisme verwacht van Proximus, iets waar de meeste klanten toch voor naar GenCon zijn gegaan (icm 3Gnetwerk) denk ik.
Ik had meer professionalisme verwacht van Proximus, iets waar de meeste klanten toch voor naar GenCon zijn gegaan (icm 3Gnetwerk) denk ik.
Samsung A3 + Proximus forcms088
Pack: Proximus Familus
Pack: Proximus Familus
- malinwa001
- Pro Member
- Berichten: 410
- Lid geworden op: 03 feb 2007, 09:28
- Twitter: malinawa001
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 12 keer
Net 2 keer aan de lijn gehangen met een medewerker, na zelf aandringen dat het niet men telefoon of simkaart was kon hij het toch terugvinden dat het een algemeen probleem is waar ze van op de hoogte zijn.
Wel raar dat ge dat eerst zelf moet zeggen maar goed.
Vraag ik dus welke termijn er opstaat en of ik ga verwittigt worden en ik nog iets moet doen vooraleer het in orde is.
antwoord " eeeuuhhhmmm tja dat staat er niet bij, zo snel mogelijk"
Met 20€ moeten ze nu niet meer afkomen ze, nog paar dagen zonder oplossing en zal het zelf wel oplossen dan!!
Wel raar dat ge dat eerst zelf moet zeggen maar goed.
Vraag ik dus welke termijn er opstaat en of ik ga verwittigt worden en ik nog iets moet doen vooraleer het in orde is.
antwoord " eeeuuhhhmmm tja dat staat er niet bij, zo snel mogelijk"
Met 20€ moeten ze nu niet meer afkomen ze, nog paar dagen zonder oplossing en zal het zelf wel oplossen dan!!
-
- Elite Poster
- Berichten: 2432
- Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
- Locatie: Herent
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 214 keer
Ik snap het niet hoe ze er in slagen zo een aanbod compleet om zeep te helpen. Uiteindelijk is het toch een gewone Pay & Go maar met gratis extra data en SMS ? Wat is het verschil met een andere Pay & Go ??
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Telefonie: OVH
GSM: Proximus