Beste Forumleden
Zijn er hier mensen met een blackberry en kenis van zaken omtrend syncronisatie of nog beter mensen met een Blackberry die een Blackberry ent. Server beheren/hebben.
Want ik heb volgend probleem:
Ik stel vast dat een afspraak die in het agenda geplaatst werd via het gsm-toestel niet overgenomen werd/wordt in outlook's agenda.
Hopelijk kan ik op jullie expersise rekenen om dit toch wel heel vervelend probleem op te lossen.
Blackberry sync probleem
Welke versie van Exchange en BES gebruik je?
Meestal is het probleem te wijten aan verschillende versies van de bestanden cdo.dll en mapi.dll.
Op beide servers heb je de Exchange System Manager geïnstalleerd. Kan het zijn dat de BES Express server nog een oude versie van de management console heeft staan? Wanneer je updates uitvoert op de Exchange server moeten deze ook op de BES gebeuren.
Een andere mogelijkheid is dat de rechten op de Exchange niet goed staan. Deze moeten exact ingesteld worden zoals dit bij de installatiedocumentatie is opgegeven.
Op beide servers heb je de Exchange System Manager geïnstalleerd. Kan het zijn dat de BES Express server nog een oude versie van de management console heeft staan? Wanneer je updates uitvoert op de Exchange server moeten deze ook op de BES gebeuren.
Een andere mogelijkheid is dat de rechten op de Exchange niet goed staan. Deze moeten exact ingesteld worden zoals dit bij de installatiedocumentatie is opgegeven.
Ok, ik vermoed dat er geen Outlook geïnstalleerd is op diezelfde server?
Verder kan het enkel een rechtenprobleem zijn.
Je mag mij altijd de logfiles van 1 dag eens bezorgen via PM, dan kan ik het eens nader bekijken.
Verder kan het enkel een rechtenprobleem zijn.
Je mag mij altijd de logfiles van 1 dag eens bezorgen via PM, dan kan ik het eens nader bekijken.
- FunkStar
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
- Bedankt: 92 keer
Beste YuGuY,
Afspraak op 02/02/2012 in agenda geplaatst (rond 8u30) directeur zelfde dag afspraak nog gemist wegens niet weergeven afspraak in outlook agenda.
In bijlage logs van 02/02/2012 en 03/02/2012
Eeuwig dank moest je dit probleem kunnen ontleden en een oplossing kunnen bezorgen.
Afspraak op 02/02/2012 in agenda geplaatst (rond 8u30) directeur zelfde dag afspraak nog gemist wegens niet weergeven afspraak in outlook agenda.
In bijlage logs van 02/02/2012 en 03/02/2012
Eeuwig dank moest je dit probleem kunnen ontleden en een oplossing kunnen bezorgen.
- Bijlagen
-
- BB logs.zip
- (607.2 KiB) 12 keer gedownload