Bash The Boss !!!
-
- Pro Member
M'n echte baas klop ik toch nog altijd verder... 

- Bijlagen
-
- Image1.gif
- (131.03 KiB) 67 keer gedownload
- Spock
- Elite Poster
Ik ben zelf de baas. Moet ik nu uitkijken?
na een People Manager of the Year-award? Zouden ze durven?
Ik ben nochtans een heel sociaal-meevoelende 'baas'. Ach, BAAS... ik zie me eerder als team-coach. Je beste ploeg opstellen om je doelstellingen zo best mogelijk te bereiken. Gaat er wat fout, niet dadelijk je teammember de grond inboren maar wel even informeren of ie wel de juiste info meekreeg om de job te kunnen uitvoeren naar behoren. Want heel mmisschien is het niet de teammember die faalde maar de teamcoach. Misschien had ik de teammember het niet goed uitgelecht... of heb ik het helemaaaaal niet uitgelegd. We are all vulcan.. oops....human and not Borg
(Sorry The Borg) and we all can make mistakes.
*calling boddyguards. Not Home.. Damned.. where are they when you need them?

Ik ben nochtans een heel sociaal-meevoelende 'baas'. Ach, BAAS... ik zie me eerder als team-coach. Je beste ploeg opstellen om je doelstellingen zo best mogelijk te bereiken. Gaat er wat fout, niet dadelijk je teammember de grond inboren maar wel even informeren of ie wel de juiste info meekreeg om de job te kunnen uitvoeren naar behoren. Want heel mmisschien is het niet de teammember die faalde maar de teamcoach. Misschien had ik de teammember het niet goed uitgelecht... of heb ik het helemaaaaal niet uitgelegd. We are all vulcan.. oops....human and not Borg

*calling boddyguards. Not Home.. Damned.. where are they when you need them?
Kan goed zijn, heb dat spel vandaag op flabber.nl ook zien staan. Eneuh, met flabber gebeurt het wel eens dat een pagina "doodgeflabberd" wordt.Mr.Cide schreef:link is down (ale redirected) ze zitten waarschijnlijk aan hun datalimiet
Ok, de term is vergezocht, maar schiet niet op de pianist.

Greetz
@Spock, grom, you will be assimilated.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."