Overdracht huidig gsm nummer

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
dieterdr
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 jan 2012, 00:00

Hallo Eva,

ik heb gelezen dat je hier meer actief bent dan op 9lives vandaar nog eens mijn vraag.

Ik heb een generation connect sim kaart ontvangen met een nieuw oproepnummer terwijl ik mijn huidig nummer wil behouden! Ik ben er bijna zeker van dat ik dit ook aangevinkt heb via de website maar bij de infodienst zeggen ze van niet aan de hand van het ordernummer. Is er een mogelijkheid om het nummer dat ik gekregen heb te vervangen door mijn huidig nummer?

Alvast bedankt!
Proximus
ISP Official
ISP Official
Berichten: 333
Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
Twitter: proximus
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 106 keer
Contacteer:

hallo dieterdr,

Is jouw huidig oproepnummer alreeds een proximus nummer? Zoja,heb je 2 zaken die er kunnen gebeuren. Als eerste is het een pay&go kaart? Zoja dan kan je via de klantendienst de omschakeling vragen naar generation connect.
Is het een abonnement zonder contractsdatum, dan kan je via een aangetekende zending deze laten omzetten naar generation connect.
Is je huidig oproepnummer nog geen proximusnummer dan dien je via www.generation-connect.be een MNP aanvraag te doen om zo je huidig oproepnummer op pay&go generation connect te krijgen.
Mvg Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
dieterdr
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 jan 2012, 00:00

Ok bedankt.

Ik kan dus gewoon vragen of ze die nieuwe simkaart die ik ontvangen heb met een ander gsm nummer willen aanpassen naar het huidig nummer dat ik heb. Nu vind ik op de website van generation-connect nergens een emailadres om die vraag te stellen...

[Edit]
Ik heb de aanvraag gedaan op de website van Proximus zelf... ik ben benieuwd... na twee telefoontjes, 4 emails en de generation-shop in Gent te hebben bezocht ben ik nog geen stap verder... nochtans heb ik gehoord dat de dekking van het netwerk meer dan in orde is... nog ff geduld uitoefenen voor mij...

[Mod Edit] 2 opeenvolgende posts samengevoegd
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”