Scarlet chat support

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Jp
Member
Member
Berichten: 53
Lid geworden op: 09 okt 2007, 20:45

Heeft er al iemand hier succesvol contact gehad met Scarlet via hun chat support?
Ik sta al reeds 30min+ in hun "wachtrij", maar nog steeds geen verandering.

Bellen is geen optie aangezien ik geen internet/telefonie/digitale TV meer heb sinds deze ochtend.

Ik wacht liever af om te bellen met mijn gsm aangezien die kosten al snel oplopen als je 15min een liedje te horen krijgt.

Mvg,

Jp
conehead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 777
Lid geworden op: 26 mei 2009, 23:36
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 22 keer

hallo,

Hier enkele maanden regelmatig gebruikt en dat werkte heel goed vond ik, alvast veel beter dan via de telefoon en heb nooit langer dan 5 minuten moeten wachten toen.
Jp
Member
Member
Berichten: 53
Lid geworden op: 09 okt 2007, 20:45

Chat is nu offline :-(

Zal het morgen opnieuw proberen...
JohanS
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 17 dec 2011, 22:16

Hoi,

ik heb dit vorige week ook voor gehad, kreeg ook geen antwoord
tussendoor had ik ook gebeld waarbij ik na ongeveer 10" iemand aan de lijn kreeg
Pleuris
Member
Member
Berichten: 75
Lid geworden op: 15 dec 2008, 09:42
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

ik had vorige week na nog geen halve minuut iemand die me goed op mijn vraag kon antwoorden. Morgen heb ga ik ze nog is lastig vallen :)
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Als ze morgen gaan werken :)

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Xsaron
Starter
Starter
Berichten: 23
Lid geworden op: 22 jan 2012, 09:27
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 2 keer

ik heb tot hiertoe altijd +20 minuten moeten wachten en het was al verschillende keren dat als ik de chat en telefoon samen gestart had, dat men me via de telefoon sneller hielp, en daar is het ook altijd +15 mins wachten .. (dan toch liever het ticket-systeem van edpnet ^^)
criminala
Plus Member
Plus Member
Berichten: 210
Lid geworden op: 24 jul 2010, 18:02
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 10 keer

Blijkbaar zijn ze momenteel onderbemand wegens het geven van training aan nieuwe mensen voor chat support .
De kwaliteit van de chatsupport is dus wel heel goed , al moet je soms wat langer wachten .
LaserJet
Premium Member
Premium Member
Berichten: 552
Lid geworden op: 01 dec 2008, 18:52
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 28 keer

Man man als ze daar al een soort "training" voor moeten geven kunnen ze beter aan de hele wereldbevolking uitleggen hoe je het licht moet aansteken.
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Beter iemand aan de chat die u goed kan helpen dan dat ze het de hele tijd moeten gaan vragen. De persoon die mij hielp een hele tijd terug heeft dat heel goed gedaan, dus trainingen zijn wel degelijk goed.
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

Chat support werkt maar gaat heel traag. Het duurt telkens erg lang voor je antwoord krijgt. Maar dat is niet alleen bij Scarlet zo, het is blijkbaar eigen aan het 'chat support model'...

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”