texarcanaa schreef:
Denk je nu echt een deftig antwoord te verwachten als je zo'n mail stuurt?
Die lijn met "ik heb geen boodschap aan..." komt redelijk onbeschoft over.
Je kon dit ook anders verwoord hebben. Je bent gewoon je eigen tijd aan het verspillen...
Dus als jij een auto wenst te kopen en je wil een diesel, parkeersensoren, ABS, elektrische ruiten, maar je hebt geen boodschap aan een ingebouwde GPS, dan ben je onbeschoft en moet je geen deftig antwoord verwachten? Raar...
Trouwens, antwoord op bovenstaande mail (raar, antwoorden doen ze toch
)
Beste,
U nam contact met ons op omdat u vragen hebt over ingebouwde Tv Tuners.
Als provider ondersteunen wij echter alleen hardware die door Telenet aangeboden wordt of die nodig is om een internetverbinding of Digitale Televisie verbinding te maken.
In Belgie kunnen wij als providor enkel Digitale Televisie aanbieden met een HD Digibox/corder.
Nu nog eens vragen waarom zijn als provider enkel met digibox/corder KUNNEN aanbieden, want dat is net waarover ik uitleg wil krijgen
Edit, mailtje dat ik hierop geantwoord heb:
Inderdaad, maar eigenlijk herstellen jullie nu gewoon mijn vraag
In Belgie kunnen wij als providor enkel Digitale Televisie aanbieden met een HD Digibox/corder.
Mijn vraag is net waarom dit zo is? Dit gaat toch geen 'kunnen' aan? Eigenlijk zou het moeten zijn:
In Belgie WILLEN wij als provider enkel Digitale Televisie aanbieden met een HD Digibox/corder.
Ik begrijp ook wel dat jullie enkel jullie eigen hardware willen ondersteunen, maar dit laat toch niet af om de mensen die deze ondersteuning niet wensen hun eigen toestel te laten kiezen?
Dit is iets waar jullie totaal geen last van zouden hebben. Tenslotte is tv-distributie een één-richtingssignaal, dus waarmee de klant (die tenslotte ook zijn tv-distributie abonnement EN auteursrechten betaalt)
tv kijkt zou er toch niet mogen toe doen? Dat jullie die digibox/digicorders aanbieden als extra service is volledig te begrijpen, maar de verplichting om deze aan te schaffen is toch niet te verantwoorden?