Generation Connect

Ander computer/it/software/hardware nieuws.
vverbeke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 718
Lid geworden op: 19 mei 2009, 11:31
Locatie: Z-WVL
Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
Bedankt: 62 keer

Kijk eens aan, ik heb na veel proberen dan toch mijn e-services account kunnen linken aan mijn generation connect nummer. Blijkt dat ik 20 € extra krediet gekregen heb, waarschijnlijk door de vertraging bij het leveren van de SIM-kaarten. Wel nooit een berichtje gekregen om dit te bevestigen, maar toch bedankt Proximus :-) Helaas bij ons thuis nog geen 3G. (tenzij misschien als ik buiten ga zitten in dit "prachtige" weer)
@home: VDSL 100/20 • @work: fiber 200/200 + fiber 300/50 + cable 240/30
Rke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 239
Lid geworden op: 27 nov 2006, 23:35
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Is het eigenlijk mogelijk om een ander nummer aan een bestaande e-services account te koppelen?
Ik heb al zitten zoeken, maar kan het niet vinden...
Gebruikersavatar
LPS
Premium Member
Premium Member
Berichten: 529
Lid geworden op: 10 jun 2008, 17:12
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 37 keer

Ik heb ook enkel telkens een nieuwe account kunnen aanmaken bij een nieuw nummer. Zou handig zijn: 1 login met meerdere nummers. Nu is het soms een soep met al die logins...
Samsung A3 + Proximus forcms088
Pack: Proximus Familus
Rke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 239
Lid geworden op: 27 nov 2006, 23:35
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Ondertussen is mijn nummer al omgezet naar Proximus maar ik heb de sim nog niet gekregen :(
Zou ik nu ook 20€ extra krediet krijgen? ;)
Gebruikersavatar
LPS
Premium Member
Premium Member
Berichten: 529
Lid geworden op: 10 jun 2008, 17:12
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 37 keer

Toch raar dat ze die fout blijven maken, terwijl ze er hun recent nog voor excuseerden. Soit, ik hoop dat je er toch ook nog 20€ extra bij krijgt :')
Samsung A3 + Proximus forcms088
Pack: Proximus Familus
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

Hoewel ik nog altijd in love ben met het 3G netwerk, kan ik intussen de hele klantendienst, met Eva voorop, de keel toeknijpen.
Bende clueless en afspraken-niet-nakomende pipo's.

http://www.redefined.be/2012/01/04/prox ... -clueless/

Ik vraag me echt heel hard af of er wel is nagedacht over deze productlaunch en de integratie in al hun bestaande omgevingen en systemen. Ik twijfel eraan.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

LPS schreef:Toch raar dat ze die fout blijven maken, terwijl ze er hun recent nog voor excuseerden. Soit, ik hoop dat je er toch ook nog 20€ extra bij krijgt :')
tsja, de portaties worden nu éénmaal structureel fout aangepakt... dus logisch dat dit blijft fout lopen als ze dat niet veranderen. manier waarop ze portatie doen werkt perfect als je sim gaat afhalen in een belgacom center, maar bij online bestelling is dit een slecht methode. portatie wordt in gang gezet, en er wordt geen enkele controle gedaan of je de sim wel of niet ontvangen hebt
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Rke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 239
Lid geworden op: 27 nov 2006, 23:35
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Ondertussen is alles in orde. Ben op aanraden van de 6000 naar een verkooppunt gegaan om een swap kaart te halen. Daarna ist nog niet zonder slag of stoot verlopen, maar bon, het werkt, mijn tarief is correct en ik heb mijn bonussen erop.
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Voor zij die er naar zoeken, de Hello app van Belgacom is nu ook beschikbaar in de ovi store :)
achaos
Plus Member
Plus Member
Berichten: 125
Lid geworden op: 04 mei 2006, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 9 keer

Ik ben niet gelukkig met mijn generation connect ,geen 3G in de bossen waar ik woon.
Bij Mobile Vikings heb ik ook geen 3G-ontvangst, maar zijn goedkoper en men doet niet zo moeilijk over dataverbruik en termijn.
Ook de afhandeling van problemen en de reactie (leugens, ongeintresseerd, afblaffen, ... ) bij de helpdesk van proximus heeft mij doen besluiten om terug te gaan naar mijn oude liefde.
Ze mogen mijn beltegoed en data waar ik voor betaald heb maar nooit gekregen bijhouden, ik kan het niet meer opbrengen om naar de helpdesk te blijven bellen. Met wat gratis promotarief kunnen ze me niet verleiden.
Dit is dan ook mijn laatste post geweest in dit toppic .
Binnekort zal er wel untethered jailbreak uitkomen voor mijn Iphone en kan ik daar tethering inschakelen.

MVG,
Achaos
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 217 keer

Dat je geen 3G-ontvangst hebt in bossen is niet echt verbazingwekkend. Het installeren van 3G-zendapparatuur in bossen zou een iets te lage return on investment hebben :-D
Proximus heeft in ieder geval wel veel meer in zijn netwerk geïnvesteerd dan KPN, vergelijk zelf:
KPN (lichtblauw = 2G, donkerblauw = 3G): http://www.kpngroup.be/public/uploads/i ... ct2011.JPG
Proximus (eerst op "internet op gsm of smartphone" klikken; blauw = 2G, roze = 3G): http://support.nl.proximus.be/app/answe ... index.html

Wat is juist het probleem met dat beltegoed? Heb je je startkrediet en bonussen nog steeds niet gekregen? Ik had dit eerst ook niet, maar na een oproep naar 6000 hebben ze dit mooi in orde gebracht. Je moet je niet laten afschepen, en als je iemand aan de lijn hebt die écht onbekwaam is en geen moeite wil doen: gewoon inhaken en terugbellen.

Om tethering in te schakelen op een iPhone heb je normaal geen jailbreak nodig hoor, tenzij je klant bent bij Mobistar. Bij Proximus en KPN-operators volstaat het om de APN bij "internet-tethering" in te vullen.

Edit: bij Proximus kan je inderdaad wat meer problemen hebben voor alles op punt staat, maar daarna heb je wel een véél beter netwerk, bijna nooit netwerkstoringen, en moet je dus ook bijna nooit meer naar die 6000 bellen.
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Ach laat ze doen; ga gewoon eens op fb op de mv pagina gaan kijken, ik zie daar op 1week tijd heel wat mensen dezelfde zaken posten; ik kan nie gebeld worden, ik kan geen sms sturen maar vooral zoals ikzelf ook ben tege gekomen mijn sms komen niet aan of komen zeer laat toe.
Tis daar dagelijkse kost ze der zo'n zaken tegen komen en ik kan ervan meespreken, base is geen goed netwerk.
Bij proximus kom je zoiets zelden tegen.
Ge kunt ze kussen
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1403
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

Tja, en hier al 63 pagina's vol geschreven met GenerationConnect leed ...
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Lol, het is echt niet allemaal leed dat hier staat :P maar het klopt wel, ze hadden zich beter kunnen opstellen. De nummeroverdrachten liepen in de soep met simkaarten die er nog niet waren en krediet dat er niet op stond, voor de rest eigenlijk niks :) mensen met nieuwe nummer hadden nergens last van.
Gebruikersavatar
trikke2705
Plus Member
Plus Member
Berichten: 176
Lid geworden op: 01 jan 2012, 11:15
Locatie: Herselt
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 12 keer

Zo is het blijkbaar. Ik heb mijn huidige abo gehouden en een extra herlaadkaart bij genomen met een nieuw nummer en alles is vlekkeloos verlopen.
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

+2 (voor 2 verschillende routers).
stekke13
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jan 2012, 10:41

Lol, het is echt niet allemaal leed dat hier staat maar het klopt wel, ze hadden zich beter kunnen opstellen. De nummeroverdrachten liepen in de soep met simkaarten die er nog niet waren en krediet dat er niet op stond, voor de rest eigenlijk niks mensen met nieuwe nummer hadden nergens last van.
Ik ben één van die nieuwe nummers.
Wacht al sinds 17/12 op een oplossing. "Alleen Noodnummers", meer zegt de sim-kaart vandaag nog steeds niet.
Na 'betalend' toch al ongeveer 45 min naar 6000 te bellen, 3x bezoek aan de belgacom winkel, 5 of 6 mails met de belgacom winkel, nog steeds niets.

Dus ombudsman in geroepen. Minstens voor m'n centen terug te krijgen.

Weet niet hoeveel mensen ik via de telefoon al aan de lijn heb gehad, maar elke medewerker had telkens een ander probleem ontdekt (dit zijn er dus al héél wat op 1 sim-kaart).

Ronduit triestig en slechte service, wat eigenlijk niet zou mogen in een 'ontwikkeld land'.
Bij BASE en Telenet nooit(!) meegemaakt.
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Er zijn uiteraard altijd uitzonderingen he, ik had het over de grove meerderheid :-)
In u geval zou ik eerder een andere simkaart vragen, met nog een ander nummer en uw betaalde belkrediet. U niet laten afwimpelen in de winkel. Maar ik snap wel dat dit een dikke domper zet op je ervaringen met Proximus. Sinds wanneer is 6000 trouwens betalend o.O (ik veronderstel dat je dan vanaf een niet-Proximus toestel belt)?
Alleszins terecht om de ombudsman in te roepen, ik zou er ook het geduld niet voor hebben na er zoveel moeite in te steken. Ik maak van Proximus dan ook geen heilige he :-) ik stel enkel dat de problemen zich in 99% van de gevallen voordoen bij de nummerportatie en zeer zelden bij de nieuwe nummers :wink: Mijn bron is gewoon dit topic, daar ik het van dag 1 volg en elke pagina dan ook volledig gelezen heb :)
stekke13
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jan 2012, 10:41

6000 zou gratis zijn, maar sim-kaart doet niks, dus idd betalend van de vaste lijn en andere gsm.

Wou het uitproberen alvorens nummeroverdracht van huidige operator. Maar het is geen aangename ervaring nee.
En na vele telefoons en wat geloop, was ik het ook beu.
Spijtig want had graag het 3G netwerk uitgeprobeerd.

En kan mijn sim niet swappen, want werd nooit geactiveerd.
Ik zou een nieuwe moeten kopen voor 20€ en dan betrouwen op het feit dat ze alles rechtzetten, maar ik weiger nog eens 20€ te betalen.
Ik vind dat ze mij gratis een nieuwe zouden moeten geven.
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Dit gaan velen graag horen. (iPhone).

In iOS 5.1 beta 3 is de 3G-schakelaar teruggekeerd. :-)

Het gaat over de 4s, was ik vergeten bijzetten.
Laatst gewijzigd door Marlboro 10 jan 2012, 14:07, in totaal 1 gewijzigd.
Ge kunt ze kussen
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 217 keer

Bij mij was die er nog hoor. Enkel op de iPhone 4S niet.
Sparky
Pro Member
Pro Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 02 jan 2005, 21:50
Uitgedeelde bedankjes: 257 keer
Bedankt: 18 keer

Wat ik wel grappig vind,

Stuur ik in het buitenland (bv Duitsland) naar een buitenlands nummer, (bv. Nederlandsnummer) kost het maar 13 cent.
Stuur ik vanuit België naar een buitenlands nummer kost het mij 50 cent.

:roll:
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Stel je voor, je zou denken dat ze het toch geleerd hebben na al die weken. Maar neen hoor : mijn bestaand nummer laten overzetten van MV naar PM en hupla deze morgen plots geen ontvangst meer. Maar dankzij UB wist ik meteen welke stappen ik moest ondernemen :p

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 217 keer

Sparky schreef:Stuur ik in het buitenland (bv Duitsland) naar een buitenlands nummer, (bv. Nederlandsnummer) kost het maar 13 cent.
Stuur ik vanuit België naar een buitenlands nummer kost het mij 50 cent.
Inderdaad. Bij het goedkoopste Proximus-abonnement (van € 5 per maand) kost een nationale sms zelfs 15 cent, dus mensen die zo'n abonnement hebben en aan de grens wonen, kiezen beter een buitenlands netwerk om te sms'en :D

De EU heeft wel de roaming-tarieven tussen de verschillende EU-landen beperkt, maar eigenlijk zouden ze ook de tarieven van het thuisland naar een ander EU-land moeten beperken. Zoals het nu is, is het absoluut niet logisch. Nu ja, als je echt wil dat hier iets aan verandert, kan je altijd eens contact opnemen met Neelie Kroes, ik geloof dat zij zich bezigheid met zo'n zaken :wink:
krisken schreef:Stel je voor, je zou denken dat ze het toch geleerd hebben na al die weken. Maar neen hoor : mijn bestaand nummer laten overzetten van MV naar PM en hupla deze morgen plots geen ontvangst meer. Maar dankzij UB wist ik meteen welke stappen ik moest ondernemen :p
Ja, het is triestig... Nochtans kunnen ze toch perfect inschatten wanneer je je simkaart ontvangt. Normaal gezien levert de post brieven af binnen één werkdag. Tel daar dan nog een extra werkdag bij als veiligheidsmarge, en vraag dan de nummeroverdracht aan, maar dat is blijkbaar te ingewikkeld voor Proximus. Anders moeten ze maar gewoon wachten tot de klant zelf het formulier heeft teruggefaxt of teruggestuurd.
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Sparky schreef:Wat ik wel grappig vind,

Stuur ik in het buitenland (bv Duitsland) naar een buitenlands nummer, (bv. Nederlandsnummer) kost het maar 13 cent.
Stuur ik vanuit België naar een buitenlands nummer kost het mij 50 cent.

:roll:
Ik meende dat dat bij mobile vikings ook zo werkt.
Ge kunt ze kussen
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 217 keer

Ja, maar bij Mobile Vikings is het 20 cent voor een sms naar het buitenland. Bij Proximus is het 40 cent voor abonnees en 50 cent voor Pay&Go-gebruikers.
Bij Proximus zijn dan weer andere dingen goedkoper, zoals gebeld worden buiten de EU: bij Mobile Vikings altijd € 2,50 per minuut, bij Proximus afhankelijk van de zone € 1,25 € 1,50 of € 2,50 per minuut. Ook zelf bellen van buiten de EU is meestal goedkoper bij Proximus.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Sparky schreef:Wat ik wel grappig vind,

Stuur ik in het buitenland (bv Duitsland) naar een buitenlands nummer, (bv. Nederlands nummer) kost het maar 13 cent.
Stuur ik vanuit België naar een buitenlands nummer kost het mij 50 cent.
Niet grappig, maar gewoon schandalig, dat Europese regels die de maximum prijs opleggen van een sms vanuit Europa naar Europa niet geldig zijn voor het binnenland (een binnenlandse SMS is toch ook vanuit Europa naar Europa) ...
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

nickz schreef:Ja, maar bij Mobile Vikings is het 20 cent voor een sms naar het buitenland. Bij Proximus is het 40 cent voor abonnees en 50 cent voor Pay&Go-gebruikers.
Bij Proximus zijn dan weer andere dingen goedkoper, zoals gebeld worden buiten de EU: bij Mobile Vikings altijd € 2,50 per minuut, bij Proximus afhankelijk van de zone € 1,25 € 1,50 of € 2,50 per minuut. Ook zelf bellen van buiten de EU is meestal goedkoper bij Proximus.
Ik zou eens moeten nagaan hoe da zit bij gc nu.

Maarja, bij mij komen er meer en meer mensen bij mee ne smartphone, op deze manier kan je verl geld uitsparen.
Whatsapp installeren ;), verbruikt bijna niks van data, zelfs 6000 berichten sturen en je bent meende ik rond de 4MB kwijt, das dus echt zeer weinig qua dataverbruik ;) en zo hoeft ge geen 0,13,0,50 cent meer betalen per sms.

Of vind een gratis wifi netwerk en belt gratis naar de andere met viber ;). De andere moet die app ook staan hebben.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Ge kunt ze kussen
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Ik vroeg me het volgende af;

Bij mv werkt het als volgt; als je wil herladen dan moet je dat bv op de 25 ste doen en moet je dit voor bv 16 uur doen omdat je vorig keer om 16uur hebt herladen.

Ik vraag me af hoe dat zou zitten bij generation connect? Rekent proximus het ook op het uur of rekenen ze meteen altijd tot 24uur?
Ge kunt ze kussen
theduvelking
Premium Member
Premium Member
Berichten: 602
Lid geworden op: 03 okt 2006, 01:22
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 69 keer

Ze zijn daar weer goe bezig.

Heb mijn simkaart al sinds 19/12/11 en sindsdien werkt die ook gewoon.
Maar kreeg gisteren wel nog een mailtje ... :bang:

Afbeelding
ldw
Plus Member
Plus Member
Berichten: 220
Lid geworden op: 11 okt 2010, 09:47
Uitgedeelde bedankjes: 141 keer
Bedankt: 25 keer
Contacteer:

MV haalt de kaap van 75000 vikings.

Wanneer zal GC aan 5000 geraken? :)
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

ldw; wie zegt er dat ze er al nie over zitten? Boven die 5000?
Ge kunt ze kussen
zjazjoe
Member
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 16 dec 2011, 22:45
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Het zit er dik in dat ze al lang over de 5000 zijn gegaan.
Ik ben alvast bereid om direct weer naar MV over te stappen van als BASE een adequaat 3G netwerk heeft uitgerold. Als de 3G dekking even goed is als hun EDGE dekking. Dan kan ik niet sneller weg zijn van proximus.

Zeker als je 1 uur PER dag gratis naar elkaar kunt bellen..
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Ik bel bijna nooit, ik ben er niks mee.
En tege de tijd dat base bijna overal 3G heeft heeft proximus 4G ;).
4G das hetgeen waar ik al zeker meer dan 5j al op wacht.
Tv kijken zonder uit te vallen, sneller surfen op de ipad en laptop, smartphone, streaming gebruiken zonder het wegvalt enz... Dat ze er maar snel mee beginnen.
Ik heb mv en proximus, de ideale combinatie voor wie dat geld voor heeft. ;).

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Ge kunt ze kussen
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1613
Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 85 keer

Marlboro schreef:ldw; wie zegt er dat ze er al nie over zitten? Boven die 5000?
zjazjoe schreef:Het zit er dik in dat ze al lang over de 5000 zijn gegaan.
Ik dacht ergens op in dit topic gelezen te hebben dat de limiet van 5000 kaartjes was vastgesteld door BIPT.
Het zou inderdaad kunnen dat ze daar al over zitten, maar baseer u vooral niet alleen op dit forum.

Een deel van mijn vrienden zitten bij Mobile Vikings, maar zijn niet zo geknokt aan het mobiel internet. Sommige hadden al iets over Generation Connect gehoord, anderen helemaal niet. Maar geen van hen wilt overstappen omdat het €5 duurder is en omdat ze momenteel nog tevreden zijn.

Desalniettemin zal dat niet voor iedereen gelden, maar ik zou alleen maar duiden dat dit forum niet representatief is voor heel Vlaanderen. Langs de andere kant moet er 'maar' 6.66% overstappen van mobile vikings naar Generation Connect om aan de 5000 te geraken en dan reken ik de klanten van Proximus, Mobistar en BASE er nog niet bij.
Gebruikersavatar
LPS
Premium Member
Premium Member
Berichten: 529
Lid geworden op: 10 jun 2008, 17:12
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 37 keer

Die bepaling door het BIPT is een bewering van iemand, maar tot nog toe geen feit :')
Samsung A3 + Proximus forcms088
Pack: Proximus Familus
ldw
Plus Member
Plus Member
Berichten: 220
Lid geworden op: 11 okt 2010, 09:47
Uitgedeelde bedankjes: 141 keer
Bedankt: 25 keer
Contacteer:

Dat ze nog niet aan 5000 zitten, kan je toch opmaken uit hun website:
Generation Connect is een prepaidkaart met een beperkte uitgave (5000 klanten)
Aangezien je nog lid kan worden, zitten ze er nog niet aan (als ze een beetje eerlijk zijn in hun communicatie...)
remus
Pro Member
Pro Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 28 dec 2009, 15:05
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 15 keer

Net de vriendin generation connect gemaakt met nummerbehoud, ik ben eens benieuwd of het vlot gaat verlopen :-?
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

Play&Gold is intussen ook actief voor Generation Connect, en je krijgt met terugwerkende kracht je codes gesms't om mee te spelen.

Just fyi :-)
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Hoe zie je dat van dat actief zijn?
Is dat via de e-services je moet gaan?
En wa houd dat in want ik ken da niet?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Ge kunt ze kussen
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”