Nieuwe synch ??
- Sasuke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
Hierbij even een vraagje aan de andere adsl2fit abbo's.
Sinds enkele dagen heb ik (buiten een snelheidsverbetering) gemerkt dat m'n upstream profiel gewijzigd is.
Sinds vandaag heb ik slechts 384kbit synch i.p.v. 512kbit
Zijn er nog anderen die dit hebben ? Heb al eens gereconnect, maar haalt ni veel uit.
Normaal gezien zou ik hiervoor een TT hebben gemaakt i.p.v. dit hier te melden, maar misschien dat er mensen niet op hun synch letten en het gewoon nog niet opgemerkt hadden.
Alvast bedankt,
Sasuke
Sinds enkele dagen heb ik (buiten een snelheidsverbetering) gemerkt dat m'n upstream profiel gewijzigd is.
Sinds vandaag heb ik slechts 384kbit synch i.p.v. 512kbit
Zijn er nog anderen die dit hebben ? Heb al eens gereconnect, maar haalt ni veel uit.
Normaal gezien zou ik hiervoor een TT hebben gemaakt i.p.v. dit hier te melden, maar misschien dat er mensen niet op hun synch letten en het gewoon nog niet opgemerkt hadden.
Alvast bedankt,
Sasuke
Laatst gewijzigd door Sasuke 05 jun 2004, 08:20, in totaal 1 gewijzigd.
- PowerSoft
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 1 keer
mijn reply zal u niet veel verder helpen met uw sync probleem, maar misschien komt het omdat er werken aan de gang zijn?
Zo heb ik vandaag een opmerkelijke snelheidsverhoging vastgesteld bij Scarlet, zo een snelheid heb ik bij mij weten nog nooit gehaald
(+- 350KB/s op speedtest)
maar dit terzijde, om alle mogelijkheden open te houden
Zo heb ik vandaag een opmerkelijke snelheidsverhoging vastgesteld bij Scarlet, zo een snelheid heb ik bij mij weten nog nooit gehaald
maar dit terzijde, om alle mogelijkheden open te houden
Ik sync al een aantal maanden aan 128 kbits :'(
Ik wacht nog steeds op een upgrade.
Ik wacht nog steeds op een upgrade.
- Sasuke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
Oei, da's nog erger vscomplapt.
Ondertussen is er iets raar met m'n synch aan de gang. Heb vannacht regelmatig disconnects gehad. En deze morgen is m'n upload synch aan 416kbit. M'n download blijft synchen aan 4096kbit.
Zal toch maar eens een TT maken want begint op een lijnprobleem te trekken, alhoewel ik nu dan weer niet te klagen heb over m'n download .. ik haal 400KB/sec met 1 thread .. wowsers
Grtz,
Sasuke
Ondertussen is er iets raar met m'n synch aan de gang. Heb vannacht regelmatig disconnects gehad. En deze morgen is m'n upload synch aan 416kbit. M'n download blijft synchen aan 4096kbit.
Zal toch maar eens een TT maken want begint op een lijnprobleem te trekken, alhoewel ik nu dan weer niet te klagen heb over m'n download .. ik haal 400KB/sec met 1 thread .. wowsers
Grtz,
Sasuke
-
- Administrator
- Contacteer:
sasuke, ik kan mijn sync niet zien, maar mijn upload speed is ook maar 384 kbyte, ik haal hier wel bijna het max:
hiervoor haalde ik altijd 52 kbyte/s upload, weird
hmm sync is toch 512 maar efectieve is nu lager dan vroeger, iets meer dan 384 nkit nu wel
Your current download speed:
3213kbit/s
or
402kbyte/s Your current upload speed:
383kbit/s
or
48kbyte/s
hiervoor haalde ik altijd 52 kbyte/s upload, weird
hmm sync is toch 512 maar efectieve is nu lager dan vroeger, iets meer dan 384 nkit nu wel
- Snakehit
- Elite Poster
- Contacteer:
nu begin ik het echt weer kotsbeu te komen hé
ik kweet niet hoe ik kan kijken naar mijn synch maar de speedtest start zelfs niet meer, omdat ik gewoon GEEEN upload meer heb....
Man man, de problemen zouden snel opgelost zijn, tuurlijk tuurlijk...
Keep on dreaming, we kunnen zelfs niet nara de statuspagina...
ik kweet niet hoe ik kan kijken naar mijn synch maar de speedtest start zelfs niet meer, omdat ik gewoon GEEEN upload meer heb....
- spacekiek
- Elite Poster
- Bedankt: 12 keer
Ik heb een Synch op 512Kbit, maar er scheelt duidelijk iets met mijn upspeed !!!! Op de speedtest is die "-"
Kan het geloven dat mijn downloadspeed crappy is vandaag ...
Wat zou er nu aan de hand zijn ? UPspeed was altijd al goed geweest ..
Kan het geloven dat mijn downloadspeed crappy is vandaag ...
Wat zou er nu aan de hand zijn ? UPspeed was altijd al goed geweest ..
- spacekiek
- Elite Poster
Snakehit schreef:nu begin ik het echt weer kotsbeu te komen hé
Ik heb dat hier ook man!! Hij upload toch nog 'iets' , maar het is bitter weinig... De Speedtest geeft aan "upload speed could not be determined" en download speeds gaan niet hoger dan 4Kb/s (wss omwille van het uploadprobleem)
-
- Administrator
- Contacteer:
- spacekiek
- Elite Poster
Volgens mij staat den uitleg op de nieuwe statuspagina waar we nog ni opkunnen
Geen probleem gasten ... binnenkort kunnen we blijkbaar ook boeken kopen van de A2F site ... zal zéér handig worden met deze snelheden! Als dat geen goeie zet is
Geen probleem gasten ... binnenkort kunnen we blijkbaar ook boeken kopen van de A2F site ... zal zéér handig worden met deze snelheden! Als dat geen goeie zet is
Spacekiek schreef:Volgens mij staat den uitleg op de nieuwe statuspagina waar we nog ni opkunnen
rofl!
- PowerSoft
- Premium Member
- Bedankt: 1 keer
goos schreef:op ne zaterdag ??
laten we hopen
heb dat toevallig op zaterdag nacht gepost, *hint hint* ze waren dus op vrijdag aan het werken
Sasuske zijn post was ook zaterdagnacht dus die vandaag wijst ook op vrijdag
Snakehit schreef:waarschijnlijk zijn ze aan het werken
enfin, zoals ik al zei, het was maar een mogelijkheid, en als het nu wel zo was zou ik eerder tevreden zijn dan domweg te zitten lachen alsof je alles beter weet
- metal
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 8 keer
Sasuke, ik hoop dat het bij u nog tegoei komt want ik had in het begin (de eerste maanden) ook 512 kbit upload en toen ineens maar 256 meer en zit daar al maaaaaanden op. en dan zeggen ze daarop da de upgraden van de upload in de maand mei moesten gebeuren. LOL, da zeggen ze elke maand dus ma kom. ik blijf maar hopen
- spacekiek
- Elite Poster
Als er werken zijn, dat ze dan iets op de status pagina zetten hé ...
Ben nu net overgeschakeld nr Telenet, want A2F loopt compleet in de soep vandaag ... diene upload is bijna nihil
4kbit/s
or
1kbyte/s
Your current upload speed:
-
Ben nu net overgeschakeld nr Telenet, want A2F loopt compleet in de soep vandaag ... diene upload is bijna nihil
4kbit/s
or
1kbyte/s
Your current upload speed:
-
Laatst gewijzigd door spacekiek 05 jun 2004, 14:59, in totaal 1 gewijzigd.
- spacekiek
- Elite Poster
Godverdekke , 't is weer wreed zenne ... weeral in't weekend , lap !!!
En op de status pagina lijkt alles weer in orde te zijn ... O ja ... alles perfect my ass! Elk pakketje da ge verstuurd moet ge in viervoud doen of 't komt ni aan ... iets binnenkrijgen is voor de gelukkigen onder ons!
Mij gaat ge ni wijsmaken dat die werken TOEVALLIG op ne zaterdag gebeuren en dat voor ne GANSE dag ...
En op de status pagina lijkt alles weer in orde te zijn ... O ja ... alles perfect my ass! Elk pakketje da ge verstuurd moet ge in viervoud doen of 't komt ni aan ... iets binnenkrijgen is voor de gelukkigen onder ons!
Mij gaat ge ni wijsmaken dat die werken TOEVALLIG op ne zaterdag gebeuren en dat voor ne GANSE dag ...
- Kemblin
- Pro Member
- Bedankt: 2 keer
PowerSoft schreef:Zo heb ik vandaag een opmerkelijke snelheidsverhoging vastgesteld bij Scarlet, zo een snelheid heb ik bij mij weten nog nooit gehaald
Ik heb hier bij scarlet ook ineens 355 KB/s ipv 310 KB/s kversta der niks van
upload van a2f is bij scarlet download gekomen
greetz Kemblin
- spacekiek
- Elite Poster
Snakehit schreef:ik zit no zogezegd op de goede iprange "de 112"
jaman, zelfs een fileke van 12kb/s duurt 5 min om te zenden over msn
Ik zat ook voor ne keer in den 112 ... speeds waren enorm goed tot vanmorgen de uploadspeed in elkaar zakte als ne pudding!
-
- Administrator
- Contacteer:
Spacekiek schreef:Alllee hup, 't is nu al zondag ...
pfff 'k ben hier precies aan't surfen via de koeiendraad hier ...
Bij mij juist hetzelfde, de uploadsnelheid is al een héél weekend bijna nihil ! Ik kan nu écht niets meer doen , mijn maximum is 1KB/s ! Zelfs mijn oude 56K modem haalt meer !!! Wat is dit nu toch ? Dat kunnen toch geen werken zijn aan het netwerk ?!
HET VLIEGT HIER
NIET NORMAAL
Down: 400kb/s
Up: 51kb/s
EEEEELLAAAA! Stop ne keer met al die bandbreedte op te nemen en laat wa over voor ons aub!
Morgen ist maandag gasten, kmoe wel werken maar alé
Ik zit nog altij op 384/3328 maar ik maak wel optimaal gebruik van mijn lijn.
Read it and weap guys (and girls)
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 2734 kbit/s or 342 kbyte/s
- Upload speed : 318 kbit/s or 40 kbyte/s
Sun Jun 6 2004 at 16:50:45 UTC+0200
Read it and weap guys (and girls)
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 2734 kbit/s or 342 kbyte/s
- Upload speed : 318 kbit/s or 40 kbyte/s
Sun Jun 6 2004 at 16:50:45 UTC+0200
- Styno
- Elite Poster
Ja seal,
bij mij ook full speed (8Mbit dan nog), tot vrijdag avond..
Styno
bij mij ook full speed (8Mbit dan nog), tot vrijdag avond..
Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Yep ... ik bijvoorbeeld !
Het is niet meer te doen, de pagina's druppelen hier letterlijk binnen...
Het is niet meer te doen, de pagina's druppelen hier letterlijk binnen...
1° Kan iedereen aub zijn mond eens houden over die ranges het is ondertussen wel al bewezen dat die er voor niks tussen zitten.
2° Ik hoop dat er vandaag beterschap inzit ... mijn speedprobleem is vrijdagavond begonnen ... degenen waarbij het zaterdag was hadden gewoon eerder nog geen disconnect gehad volgens mij ...
Hoe dan ook is het eigenaardig want A2F doet zelf geen systematische disconnects om de zoveel uur ...
2° Ik hoop dat er vandaag beterschap inzit ... mijn speedprobleem is vrijdagavond begonnen ... degenen waarbij het zaterdag was hadden gewoon eerder nog geen disconnect gehad volgens mij ...
Hoe dan ook is het eigenaardig want A2F doet zelf geen systematische disconnects om de zoveel uur ...
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
C-Phest schreef:1° Kan iedereen aub zijn mond eens houden over die ranges het is ondertussen wel al bewezen dat die er voor niks tussen zitten.
Waarom dan?
Hoe verklaar je dan dat wanneer ik vanaf de SECONDE dat ik uit
range 99 was mijn speeds omhoog schoten, en er nota bene
een verschil was in routing (heb logs, ofwel was dit toeval natuurlijk)..
vindt het toch maar raar hoor..
greetz
l
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 4 keer
Toch iets veranderd:
maandag 7 juni 2004 5:32:56 401.469 Bps 3.212 kbps
Voor het eerst met een 4Mbit/s abo boven de 3 Mbit/s!
Niet dat je er veel aan hebt, het was eenmalig en snelheden zijn 'savond weer crap,
Uploadsnelheid>downloadsnelheid (nee, dit mag niet als verzoek opgevat worden om de upload dan maar lager dan de download te maken).
Packetloss weer aanzienlijk, gisteravond momenten van 8% (window van 50, blocks van 1300, 1/s)
maandag 7 juni 2004 5:32:56 401.469 Bps 3.212 kbps
Voor het eerst met een 4Mbit/s abo boven de 3 Mbit/s!
Niet dat je er veel aan hebt, het was eenmalig en snelheden zijn 'savond weer crap,
Uploadsnelheid>downloadsnelheid (nee, dit mag niet als verzoek opgevat worden om de upload dan maar lager dan de download te maken).
Packetloss weer aanzienlijk, gisteravond momenten van 8% (window van 50, blocks van 1300, 1/s)