Hallo ik heb Scarlet VDSL2 internet,
Weet iemand goeie tips voor VDSL2 modem/router instellen,
voor optimaliseren of perfomanceren, zo beste of sneller mogelijk maken, iemand misschien ervaring?
IK heb draadloos wifi disabled,
bij routing heb ik (Port TV selection) port3 en port4 uitgevinkt , dus 4 aansluitingen internet op mijn modem ,dus zonder draadloos wifi,(beetje winst maken ) geen verlies internet bedoel ik beetje
en één van lan server voor toepassingen tcp poorten etc...
te rest weet ik niet, wat beste optie is, misschien nog een lage firewall zetten of uitzetten? ik heb midden (normale firewall),ik weet niet of dat veilig is,....
Ik ben nog maar beginner VDSL2 modem
(Ik had WRT54GL ddwrt of tomato ervaring , had maar vroeger telenet wegens duur en geen onbeperkt downloaden...
kunnen jullie een misschien tips geven?
bedankt userbase,
sagem f@st 3464 optimaliseren?
hoe bedoel je Bridge mode , wat is dat eigenlijk? geen automatisch dchp ofzo? is bridge mode sneller? waar zie ik bridge mode?
kunt u uitleg geven hoe het bij settings van sagem fast3464 ,
Wrt54gl heeft geen aansluiting eh voor isdn en ook geen vdsl2 toch,
kunt u uitleg geven hoe het bij settings van sagem fast3464 ,
Wrt54gl heeft geen aansluiting eh voor isdn en ook geen vdsl2 toch,
ahzo maar ik bedoel gewoon sagemfast 3464 gebruiken,
ik snap wat je bedoelt, sagemfast naar wrt54gl internet sturen daarna wrt54gl maakt internet , dus dat maakt niet verschil uit snelheid, alleen poorten wel denk ik gaat goed misschien enzo...
maar ik gebruik liefst gewoon zonder wrt54gl, ik denk niet dat bridge mode beter is... denk ik
ik snap wat je bedoelt, sagemfast naar wrt54gl internet sturen daarna wrt54gl maakt internet , dus dat maakt niet verschil uit snelheid, alleen poorten wel denk ik gaat goed misschien enzo...
maar ik gebruik liefst gewoon zonder wrt54gl, ik denk niet dat bridge mode beter is... denk ik
Ik laat gewoon sagem f@st 3464 alleen , want als hij brand, dan moet scarlet maken! want ik heb 2 jaar garantie ,
dus scarlet moet zelf nieuwe modem halen ofwel hopelijk vernieuwde scarlet modem te krijgen, bbox3 ofzo eh ,een bug modem dus fixed new version modem ...
dus scarlet moet zelf nieuwe modem halen ofwel hopelijk vernieuwde scarlet modem te krijgen, bbox3 ofzo eh ,een bug modem dus fixed new version modem ...
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
- Bedankt: 15 keer
Je kan het altijd eens proberen
Sneller downloaden/uploaden dan je maximum lijnprofiel zal niet gaan maar je wireless zal beter werken en je heb veel meer configuratie mogelijkheden met je linksys dan op je sagem.
Ik heb ook een dag of twee enkel mijn sagem gebruikt voor ik heb in bridge heb gezet, nu ik wil nooit meer terug
Sneller downloaden/uploaden dan je maximum lijnprofiel zal niet gaan maar je wireless zal beter werken en je heb veel meer configuratie mogelijkheden met je linksys dan op je sagem.
Ik heb ook een dag of twee enkel mijn sagem gebruikt voor ik heb in bridge heb gezet, nu ik wil nooit meer terug