positieve ervaring telenet - opzeggen boeket

Hier kunt u alles kwijt over TV over de kabel
Plaats reactie
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 133 keer

Hallo,

Normaal komen mensen enkel iets melden als ze iets negatief te zeggen hebben. Dit is het niet.

Ik heb een aantal maanden geleden het boeket "entertaiment" genomen bij telenet. Nadat ik weer eens een opgenomen film had onderbroken en gewist wegens veel te slecht om naar te kijken wou ik het opzeggen.

Ik verwachte dat ik een aangetekende brief ging moeten versturen en mijn jaar ging moeten uitdoen van dat boeket.

Via de website, "mijn telenet", had ik een optie gevonden om dat boeket te deactiveren. De website gaf de indruk dat ik die zonder meer kon verwijderen. Omdat ik op een dienst zit waar mensen dagelijks bellen om te vertellen met de misserie dat ze hebben met diverse bedrijven wou ik voorzichtig zijn en stuurde eerst Telenet een e-mail om te vragen wat de gevolgen gingen zijn van het deactiveren van die optie.

Ik kreeg bevestiging dat ik dat gewoon kon deactiveren. Aanrekening pro rata voor de rest van de facturatieperiode. Geen verplichte uitdiening van een jaarlijkse termijn. Geen verbrekingsvergoeding. Dat verbaasde mij oprecht.

Groet,
Walter
TiTanium
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Het hoeft inderdaad niet altijd negatief te zijn daar geef ik u gelijk in. Echter geef ik u toch even de raad mee om u facturen voorlopig zeker goed op te volgen ;-)
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
Plaats reactie

Terug naar “Kabel TV (Telenet, Numericable, Voo, Orange)”