Ik heb me een maand geleden generation connect aangeschaft voor te gebruiken met mijn smartfoon. Ik heb ook nog een abo met gratis minuten en sms maar deze sim zit nu in een gewone gsm. Hoe kan ik nu checken hoeveel gratis min bellen en sms ik nog heb?
Verstuurd van mijn HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e met Tapatalk
Geen hello applicatie.
- trikke2705
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 12 keer
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 215 keer
Toen ik mijn abo nog had deed ik dat via e-services.
Maarja, dat word 1keer per dag ofzo maar upgedate.
Lukt het bij een abo niet om #120#
#121# te gebruiken? Of werkt dat alleen bij een prepaid kaartje want bij deze lukt het, bij abo weetk het niet.
[
Post made via mobile device ]
Maarja, dat word 1keer per dag ofzo maar upgedate.
Lukt het bij een abo niet om #120#
#121# te gebruiken? Of werkt dat alleen bij een prepaid kaartje want bij deze lukt het, bij abo weetk het niet.
[

Ge kunt ze kussen
- trikke2705
- Plus Member
Neen, dat lukt niet , ik krijg dan "ongeldige aanvraag".
Via de e-services vind ik wel welk abo ik heb maar geen resterend belkrediet of sms.
Via de e-services vind ik wel welk abo ik heb maar geen resterend belkrediet of sms.
- trikke2705
- Plus Member
Op mijn smartfoon heb ik die applicatie en ik ben daar zeer tevreden van, heb eveneens de 3G watchdog en die lopen quasi hetzelfde.
- Proximus
- ISP Official
- Twitter: proximus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 106 keer
hoi trikke20705
Generation Connect-klanten kunnen het verbruik raadplegen door de code #120# in te tikken, gevolgd door de knop Yes/Versturen.
U kan ook, zoals aangehaald, onze applicatie Hello! gebruiken. Meer informatie hierover vindt u terug via http://www.belgacom.com/be-nl/newsdetai ... hello.page.
Voor uw abonnement kan u het verbruik nakijken via onze e-services of via een oproep naar het gratis oproepnummer 2455 (alleen met het betreffende gsm-nummer en vanuit België).
Onze e-services vindt u hier terug: https://secure.proximus.be/secure-stati ... ifications
mvg,
Eva
Generation Connect-klanten kunnen het verbruik raadplegen door de code #120# in te tikken, gevolgd door de knop Yes/Versturen.
U kan ook, zoals aangehaald, onze applicatie Hello! gebruiken. Meer informatie hierover vindt u terug via http://www.belgacom.com/be-nl/newsdetai ... hello.page.
Voor uw abonnement kan u het verbruik nakijken via onze e-services of via een oproep naar het gratis oproepnummer 2455 (alleen met het betreffende gsm-nummer en vanuit België).
Onze e-services vindt u hier terug: https://secure.proximus.be/secure-stati ... ifications
mvg,
Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
- trikke2705
- Plus Member
Als ik naar 2455 bel hoor ik na een muziekje, "het spijt ons maar we kunnen u niet verder helpen" 

- trikke2705
- Plus Member
Nu werkt het wel, ik heb ondertussen ook de nodige info gevonden op mijn e-services. Thumbs up Proximus en bedankt voor de reacties in dit topic!!
- trikke2705
- Plus Member
Dat is echt raar. Ik heb het net nog eens getest en het werkt zonder problemen.
- Proximus
- ISP Official
- Twitter: proximus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 106 keer
Beste klanten
De Call Check-up (2455) is beschikbaar voor de meeste tariefplannen, maar omwille van prachtische redenen niet voor klanten met een ondernemingsnummer.
Voor informatie over de beschikbaarheid van deze dienst voor uw abonnement, kan u best onze klantendienst contacteren op het gratis nummer 6 000 via uw Proximus-gsm.
mvg,
Eva
De Call Check-up (2455) is beschikbaar voor de meeste tariefplannen, maar omwille van prachtische redenen niet voor klanten met een ondernemingsnummer.
Voor informatie over de beschikbaarheid van deze dienst voor uw abonnement, kan u best onze klantendienst contacteren op het gratis nummer 6 000 via uw Proximus-gsm.
mvg,
Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.