Geen hello applicatie.

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
trikke2705
Plus Member
Plus Member
Berichten: 176
Lid geworden op: 01 jan 2012, 11:15
Locatie: Herselt
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 12 keer

Ik heb me een maand geleden generation connect aangeschaft voor te gebruiken met mijn smartfoon. Ik heb ook nog een abo met gratis minuten en sms maar deze sim zit nu in een gewone gsm. Hoe kan ik nu checken hoeveel gratis min bellen en sms ik nog heb?

Verstuurd van mijn HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e met Tapatalk
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Toen ik mijn abo nog had deed ik dat via e-services.
Maarja, dat word 1keer per dag ofzo maar upgedate.

Lukt het bij een abo niet om #120#
#121# te gebruiken? Of werkt dat alleen bij een prepaid kaartje want bij deze lukt het, bij abo weetk het niet.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Ge kunt ze kussen
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 15063
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1673 keer
Bedankt: 1450 keer
Provider
Te Koop forum

Hier werkt dat niet vrees ik.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
trikke2705
Plus Member
Plus Member
Berichten: 176
Lid geworden op: 01 jan 2012, 11:15
Locatie: Herselt
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 12 keer

Neen, dat lukt niet , ik krijg dan "ongeldige aanvraag".
Via de e-services vind ik wel welk abo ik heb maar geen resterend belkrediet of sms.
isteven
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 jan 2012, 09:07
Bedankt: 3 keer

Zet nooit de Hello Applicatie op je gsm! Daar naaien ze je heel hard mee. Dan gaat je data limiet in een keer dubbel zoveel worden!
Modbreak:
Spam
http://www.facebook.com/pages/Proximus/160535540715460

Like deze pagina om proximus neer te halen!
Gebruikersavatar
trikke2705
Plus Member
Plus Member
Berichten: 176
Lid geworden op: 01 jan 2012, 11:15
Locatie: Herselt
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 12 keer

Op mijn smartfoon heb ik die applicatie en ik ben daar zeer tevreden van, heb eveneens de 3G watchdog en die lopen quasi hetzelfde.
Gebruikersavatar
Proximus
ISP Official
ISP Official
Berichten: 333
Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
Twitter: proximus
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 106 keer

hoi trikke20705

Generation Connect-klanten kunnen het verbruik raadplegen door de code #120# in te tikken, gevolgd door de knop Yes/Versturen.

U kan ook, zoals aangehaald, onze applicatie Hello! gebruiken. Meer informatie hierover vindt u terug via http://www.belgacom.com/be-nl/newsdetai ... hello.page.

Voor uw abonnement kan u het verbruik nakijken via onze e-services of via een oproep naar het gratis oproepnummer 2455 (alleen met het betreffende gsm-nummer en vanuit België).

Onze e-services vindt u hier terug: https://secure.proximus.be/secure-stati ... ifications

mvg,
Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 15063
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1673 keer
Bedankt: 1450 keer
Provider
Te Koop forum

2455: "het spijt ons, maar deze dienst is niet beschikbaar voor uw klantenrekeningprofiel". :( :(
Gebruikersavatar
trikke2705
Plus Member
Plus Member
Berichten: 176
Lid geworden op: 01 jan 2012, 11:15
Locatie: Herselt
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 12 keer

Als ik naar 2455 bel hoor ik na een muziekje, "het spijt ons maar we kunnen u niet verder helpen" :-(
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Goztow schreef:2455: "het spijt ons, maar deze dienst is niet beschikbaar voor uw klantenrekeningprofiel". :( :(
Hier hetzelfde.
Gebruikersavatar
trikke2705
Plus Member
Plus Member
Berichten: 176
Lid geworden op: 01 jan 2012, 11:15
Locatie: Herselt
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 12 keer

Nu werkt het wel, ik heb ondertussen ook de nodige info gevonden op mijn e-services. Thumbs up Proximus en bedankt voor de reacties in dit topic!!
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2749
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
Bedankt: 244 keer
Provider

Hier krijg ik zelfs dat 2455 niet in gebruik / toegewezen is.
Gebruikersavatar
trikke2705
Plus Member
Plus Member
Berichten: 176
Lid geworden op: 01 jan 2012, 11:15
Locatie: Herselt
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 12 keer

Dat is echt raar. Ik heb het net nog eens getest en het werkt zonder problemen.
Gebruikersavatar
Proximus
ISP Official
ISP Official
Berichten: 333
Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
Twitter: proximus
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 106 keer

Beste klanten

De Call Check-up (2455) is beschikbaar voor de meeste tariefplannen, maar omwille van prachtische redenen niet voor klanten met een ondernemingsnummer.

Voor informatie over de beschikbaarheid van deze dienst voor uw abonnement, kan u best onze klantendienst contacteren op het gratis nummer 6 000 via uw Proximus-gsm.

mvg,
Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”