Hallo,
Soms haal ik eens een film van het internet via torrents...
helaas in mijn map komt deze film dan in 10 stukjes:
VIDEO_TS.BUP
VIDEO_TS.IFO
VIDEO_TS
VTS_01_0.BUP
VTS_01_1
enz verder
hoe kan ik ervoor zorgen dat deze stukjes allemaal aan elkaar komen en zodat ik heel die film in 1 stuk kan bezien?
en met welke software dan bekijken enz?
bedankt voor de hulp
videobestanden aaneen zetten...
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 7 keer
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 85 keer
Je bezit de film in DVD-bestanden, waarvan de structuur hier te vinden is.
Je kan deze bestanden gewoon branden op een dvd, weliswaar als DVD-video. Maar VLC (openen als schijf) of andere mediaplayers kunnen die gewoon afspelen. Het voordeel van deze bestandvorm is dat je nog de dvd-functionaliteit en opties (ondertitels, gesproken taal, ...) behoudt. Indien je enkel het beeldmateriaal wilt overhouden, kan je hem inderdaad omzetten naar één bestand.
Ik kan je het gratis programma Handbrake aanraden. Ik heb het wel enkel op Mac gebruikt en daar werkte het perfect. Het is een aan te raden programma voor video-conversie.
Je kan deze bestanden gewoon branden op een dvd, weliswaar als DVD-video. Maar VLC (openen als schijf) of andere mediaplayers kunnen die gewoon afspelen. Het voordeel van deze bestandvorm is dat je nog de dvd-functionaliteit en opties (ondertitels, gesproken taal, ...) behoudt. Indien je enkel het beeldmateriaal wilt overhouden, kan je hem inderdaad omzetten naar één bestand.
Ik kan je het gratis programma Handbrake aanraden. Ik heb het wel enkel op Mac gebruikt en daar werkte het perfect. Het is een aan te raden programma voor video-conversie.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 194 keer
Zoek een mediaplayer die er mee om kan gaan zodat je de oorspronkelijke bestanden kunt behouden want anders werkt je torrent niet meer.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 1 keer
PowerDVD kan ook
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 1 keer
Als je op pc de wmv bekijkt, dan kan dat met VLC