volgens mij helpt gewoon gezond eten daarvoor niet minder, .. allé als je 500kg patatten per dag eet tja dan zal minder eten natuurlijk wel helpen
edit: 'k denk dat dat van persoon tot persoon zal verschillen, .. maar bv wat ik ook zie is dat mensen bij alles mayonaise eten, gewoon walgelijk, .. zo was er eens iemand die me vertelde dat ik bij mijn brie mayonaise moest eten dat dat heel lekker was, ... gewoon normaal eten en niet overal ketchup of mayonaise op kappen, .. en dan zal het wel vanzelf goed komen, .. zelf weeg ik zo'n 62 kg en ben ik 1m78 groot, .. ok den ene is niet den andere maar frisdranken, ik mijd niet perse voeding maar ik eet sowieso niet graag een hoop vet en suiker, .. dus misschien daarom, ..
oh en gene light drinken, daar krijg je kanker van, ze zouden er gvd een label moeten opzetten dat kunstmatige zoetstoffen kanker verwekkend zijn bij sigaretten moet dat ook, als ik zo rond kijk drinkt de jeugd tegenwoordig niks anders dan light, .. vroeger rookte ze nu is het light elke generatie zijn eigen kanker. En kan zelfs hersenschade veroorzaken.