Supersolden op HD TV

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
adrian
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 18
Lid geworden op: 08 dec 2011, 09:05

ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Het ene moment wil men ze niet verkopen en enkel verhuren... dan proberen ze ze weer te verkopen :roll:

Nu ja 79 euro ipv. 6 euro/maand (dacht ik)... dan ben je na 13 maand break-even (en je hebt toch twee jaar garantie).
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2490
Lid geworden op: 23 jan 2010, 15:45
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Misleiding tot en met :)
Dit aanbod is geldig
t.e.m. 31/01/2012
voor nieuwe digitale tv-klanten
bij een online bestelling van Telenet Digitale tv
bij een jaarovereenkomst huur HD Digicorder
2Flip
Premium Member
Premium Member
Berichten: 605
Lid geworden op: 12 mei 2010, 21:45
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer
Contacteer:

Dus als ik het goed begrijp is deze promo enkel geldig voor een 2de tv (naast de huur van een andere HD-digicorder).
Klopt dit?

@ Hierboven (ivm misleiding): de voorwaarden die jij aanhaalt slaan op de 20euro korting voor activering ;)
Voorwaarden op supersolden:
Promotie: HD Digibox aan 79 euro en gratis activering van Telenet Digitale tv
Dit aanbod is geldig

t.e.m. 31/01/2012
voor nieuwe digitale tv-klanten en bestaande digitale tv-klanten die een HD Digibox kopen
bij een jaarovereenkomst
Afbeelding
adrian
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 18
Lid geworden op: 08 dec 2011, 09:05

Dima_2005 schreef:Misleiding tot en met :)
Dit aanbod is geldig
t.e.m. 31/01/2012
voor nieuwe digitale tv-klanten
bij een online bestelling van Telenet Digitale tv
bij een jaarovereenkomst huur HD Digicorder
Niet alleen voor nieuwe klanten.
En geen misleiding


2e TV: Dubbel digitaal kijkplezier voor maar € 79
Heb je al digitale tv van Telenet en wil je graag ook digitaal kijken op nog een extra tv-toestel? Haal dan nu je HD Digibox in huis en betaal alleen de aankoopprijs, de activering is gratis en je kan de HD Digibox zelf gratis installeren.
devastator
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1218
Lid geworden op: 01 nov 2005, 10:53
Locatie: Pelt
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 56 keer

Mmmm

De shake met tel, int en tv is nu goedkoper als die zonder telefoon...

[Afbeelding Post made via mobile device ]
adrian
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 18
Lid geworden op: 08 dec 2011, 09:05

Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

r2504 schreef:Het ene moment wil men ze niet verkopen en enkel verhuren... dan proberen ze ze weer te verkopen :roll:

Nu ja 79 euro ipv. 6 euro/maand (dacht ik)... dan ben je na 13 maand break-even (en je hebt toch twee jaar garantie).
Dat is al langer zo dat de HD Digibox enkel te koop aangeboden wordt. De HD Digicoder is nooit te koop geweest.
emielion
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 11
Lid geworden op: 15 dec 2011, 22:55
Bedankt: 1 keer

8 euro korting per maand 1 jaar lang op al de shakes is 96 euro per jaar,mooi meegenomen voor nieuwe klanten.

http://telenet.be/1113/0/1/nl/thuis/sha ... fonie.html
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Lord Utopia schreef:De HD Digicoder is nooit te koop geweest.
Dat weet ik ook... maar waarom de ene verhuren en de andere verkopen ? Als je dan als bedrijf eerst het verhuurmodel volop zit te verdedigen en geen HD Digicorders wil verkopen... dan ben je gewoon aan het liegen in je argumentatie !
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3870
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
Bedankt: 318 keer

emielion schreef:mooi meegenomen voor nieuwe klanten.
En de trouwe klanten mogen het stellen met niets. Laatst zag ik het telefoonfactuur van mijn ouders bij belgacom, en deze bevatte een korting van enkele euro's omdat ze trouwe klant zijn. Waaarom doet telenet zo niets ????
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

bij contractverlenging krijg je bij belgacom korting, maar verder moet je het stellen met af en toe eens een doos pralines of andere cadeau
de nieuwe tv, wii etc is ook enkel voor nieuwe klanten, dus het is overal wel beetje hetzelfde dat de promos zijn voor de nieuwe klanten, en dan hopen dat ze blijven plakken, zeker......
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
adrian
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 18
Lid geworden op: 08 dec 2011, 09:05

mailracer schreef:
En de trouwe klanten mogen het stellen met niets. Laatst zag ik het telefoonfactuur van mijn ouders bij belgacom, en deze bevatte een korting van enkele euro's omdat ze trouwe klant zijn. Waaarom doet telenet zo niets ????

Bestaande klanten kunnen er ook van genieten.
Klik op meer weten onder elk product.

http://telenet.be/1113/0/1/nl/thuis/sha ... fonie.html
Bijlagen
Korting Telenet klant.jpg
(6.99 KiB) 1539 keer gedownload
punk
Pro Member
Pro Member
Berichten: 258
Lid geworden op: 06 jan 2011, 22:40
Twitter: RikLeys
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 27 keer

Maar dan moet je wel iets extra nemen. Dus natuurlijk achteraf ook meer betalen per maand.
Het is dus niet dat je 'zomaar' zonder een verplichting iets krijgt.
LoewieKatorz
Plus Member
Plus Member
Berichten: 198
Lid geworden op: 17 nov 2011, 11:57
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 17 keer

Altijd is er wel ergens een addertje onder het gras te vinden...

Wat kan dit betekenen?
- Er komt een nieuwe versie van de HD Digibox
- De HD Digibox verdwijnt en er zal enkel de huurversie van de HD Digicorder aangeboden worden
- Telenet gaat eindelijk een CAM + smartcard lanceren voor je DVB-C televisies

Weet iemand hier wat er gaat veranderen?
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3870
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
Bedankt: 318 keer

adrian schreef:
mailracer schreef:
En de trouwe klanten mogen het stellen met niets. Laatst zag ik het telefoonfactuur van mijn ouders bij belgacom, en deze bevatte een korting van enkele euro's omdat ze trouwe klant zijn. Waaarom doet telenet zo niets ????

Bestaande klanten kunnen er ook van genieten.
Klik op meer weten onder elk product.

http://telenet.be/1113/0/1/nl/thuis/sha ... fonie.html
Het lijkt erop dat, als je alles al in een shake hebt, je toch niets mag verwachten.
adrian
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 18
Lid geworden op: 08 dec 2011, 09:05

http://telenet.be/1113/0/1/nl/thuis/sha ... fonie.html
Er zijn nu eenmaal grenzen,ik heb ook reeds een volledige shake.
Ik heb ook 'n paar maand gratis internet gekregen,toen ik klant werd.
Iedereen tevreden stellen zal nooit kunnen.
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1613
Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 85 keer

adrian schreef:Bestaande klanten kunnen er ook van genieten.
Klik op meer weten onder elk product.
http://telenet.be/1113/0/1/nl/thuis/sha ... fonie.html
Als je nu een FiberShake (XL) hebt met enkel internet en digitale tv, dan stap je beter over naar een Shake met telefonie erbij, want dat is dan goedkoper. (zoals inderdaad aangehaald)

FiberShake
Internet+Digitale TV: €49,95
Internet+Digitale TV+Telefonie: €46,95

FiberShake XL
Internet+Digitale TV: €74,95
Internet+Digitale TV+Telefonie: €71,95

Noot: Deze prijs is exclusief de kabelkosten. Activatiekosten bij overstappen zijn tijdelijk gratis.

Na 1 jaar moet je waarschijnlijk wel downgrade-kosten betalen, dus dan ben je je "promo" kwijt, maar je hebt wel een jaar kunnen telefoneren. Na 1 jaar kan je natuurlijk ook gewoon bij Telenet weggaan, als ze je niet gratis willen downgraden.
emielion
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 11
Lid geworden op: 15 dec 2011, 22:55
Bedankt: 1 keer

@driesve excl kabelkosten staat er duidelijk bij onder de solden aanbieding.
http://telenet.be/1113/0/1/nl/thuis/sha ... fonie.html
De kabelkosten kunnen ze er niet bijzetten,omdat dit in elke gemeente verschilt in prijs.

(3) Om te kunnen genieten van een Shake met digitale tv van Telenet heb je een kabelabonnement nodig (niet inbegrepen). Heb je dat nog niet? Dan regelen we dat meteen tijdens je online bestelling.
Check hier de prijs van een kabelabonnement in jouw regio.http://telenet.be/339/0/1/nl/thuis/tele ... ieven.html
achaos
Plus Member
Plus Member
Berichten: 125
Lid geworden op: 04 mei 2006, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 9 keer

Deze solden is een vergiftigd geschenk:
Ze beelden de zuinige digibox af (HD Digibox DB-AD210)(1 watt in slimme modus), ze leveren de energieverslindende digibox(HD Digibox DB-AD200).
Dus het voordeel dat je doet door de solden, verbruik je op een korte termijn aan electriciteitskosten.

 
 
HD Digibox DB-AD210


Systeem:
Kabel tv input: DVB-C; Input frequentieband: 108 MHz - 862 MHz; Loop through frequentieband: 108 MHz - 862 MHz; Processor: BCM7413; RAM-geheugen: 512 MB

Software:
DVB MHP 1.1.2; Teletekst display en reïnsertie op VBI, DVB-ondertiteling; Inlaadsysteem voor software upgrades via de kabel; Verscheidene applicaties, waaronder een zapbalk, elektronische programmagids, kinderbeveiliging

Conditional Access Systeem:
Nagravision ondersteuning

Video:
MPEG-2: MP@ML, MP@HL; MPEG-4: [email protected], [email protected]; Verhoudingen: 4:3, 16:9 met Pan & Scan, Letterbox; Beschikbare resoluties: 720x576i, 720x576p,1280x720p, 1920x1080i; Macrovision, CGMS-A en HDCP-kopieerbeveiliging

Audio:
MPEG-1 audio layer I & II; Mono, Dual Mono, Stereo, Joint Stereo; AC-3 pass through S/PDIF

Accessoires:
Afstandsbediening met batterijen; Scartkabel; Coaxkabel; Netsnoer met adapter; Gebruikerspakket

Aansluitingen en algemene data:
Coax in; Coax out; Scartaansluiting; 2 RCA-aansluitingen (stereo - audio); Optische S/PDIF digitale AC-3-audioaansluiting; HDMI-uitgang - HDMI-kabel niet inbegrepen; Gebruik enkel HDMI-kabels met type A-connectoren; USB 2.0-poort; 100 Mbps Ethernet-poort RJ45; 1 smartcardlezer; 12V DC-aansluiting voor externe voeding; 4 LED’s, 4x7segment LED-paneel; Opslagtemperatuur: -5°C tot +65°C; Temperatuur in operatieve modus: +5°C tot +40°C; Voedingsspanning 100-240V AC, 50-60Hz

Afmetingen:
290 mm breed, 205 mm diep, 55 mm hoog

Verbruik:
Operatieve modus: max 20 W; stand-by modus: max 12 W; slimme energiestand: 1 W

 
 

HD Digibox DB-AD200

Systeem:
Kabel tv input: DVB-C; Input frequentieband: 108 MHz - 862 MHz; Loop through frequentieband: 108 MHz - 862 MHz; Processor: Sti7109 CPU; RAM geheugen: 128+128 MB

Software:
DVB MHP 1.1.2; Teletekst display en reïnsertie op VBI, DVB ondertiteling; Inlaadsysteem voor software upgrades via de kabel; Verscheidene applicaties (waaronder een Zapbalk, Elektronische Programmagids, Kinderbeveiliging)

Conditional Access Systeem:
Nagravision ondersteuning

Video:
MPEG-2: MP@ML, MP@HL; MPEG-4: [email protected], [email protected]; Verhoudingen: 4:3, 16:9 met Pan & Scan, Letterbox; Beschikbare resoluties: 720x576i, 720x576p,
1280x720p,1920x1080i; Macrovision & CGMS-A kopieerbeveiliging

Audio:
MPEG-1 audio layer I & II; Mono, Dual Mono, Stereo, Joint Stereo; AC-3 pass through S/PDIF

Accessoires:
Afstandsbediening met batterijen; Scartkabel; Antennekabel; Netsnoer met adapter; Gebruikerspakket

Aansluitingen en algemene data:
Antenna in; Antenna out; TV scartaansluiting; VCR scartaansluiting; 2 RCA-aansluitingen (stereo - audio); Optische S/PDIF digitale AC-3 audio aansluiting; HDMI-uitgang - HDMI-kabel niet inbegrepen. Gebruik enkel gecertifieerde HDMI-kabels met Type A connectoren; USB 2.0 poort; 100 Mbps Ethernet poort RJ45; 12V DC aansluiting voor externe voeding; 1 smartcard lezer; 4 LEDs, 4x7segment LED paneel; opslagtemperatuur: -5°C tot +65°C; bedrijfstemperatuur: +5°C tot +40°C; voedingsspanning 100-240V AC, 50-60Hz

Afmetingen:
290 mm breed, 205 mm diep, 55 mm hoog

Verbruik:
Operatieve modus: max 18 W; stand-by modus: max 14 W

Mvg,
Achaos

[Afbeelding Post made via mobile device ]
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

achaos schreef:Deze solden is een vergiftigd geschenk: Ze beelden de zuinige digibox af (HD Digibox DB-AD210)(1 watt in slimme modus), ze leveren de energieverslindende digibox(HD Digibox DB-AD200).
Op basis van wat doe je deze uitspraak ?
achaos schreef:Dus het voordeel dat je doet door de solden, verbruik je op een korte termijn aan electriciteitskosten.
Mogelijk... al zou ik wel eens willen weten hoeveel percent z'n nieuw model op de 1 Watt stand heeft staan
achaos
Plus Member
Plus Member
Berichten: 125
Lid geworden op: 04 mei 2006, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 9 keer

Eigen ervaring, vandaag zijn ze een digibox komen afgeven .
Ik dacht een energiezuinige te krijgen, deze beelden ze ook of aan 79 euro.

Mvg,
Achaos

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1371
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer

mailracer schreef:En de trouwe klanten mogen het stellen met niets. Laatst zag ik het telefoonfactuur van mijn ouders bij belgacom, en deze bevatte een korting van enkele euro's omdat ze trouwe klant zijn. Waaarom doet telenet zo niets ????
Doe de moeite niet meer bij dit bedrijf om nog te trachten door de bomen het bos te zien. :-D
Vind het gewoon hilarisch al die 'shake' ed toestanden, geef het plebs enkele centen en ze denken dat ze de wereld hebben veroverd.
Terwijl je het totale pakket meestal veel goedkoper kan scoren als je een beetje moeite doet en op verschillende plaatsen gaat...

Ach ja, ieder z'n ding natuurlijk. 8)
Ratface
Plus Member
Plus Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 09 jan 2012, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 13 keer

achaos schreef:Eigen ervaring, vandaag zijn ze een digibox komen afgeven .
Ik dacht een energiezuinige te krijgen, deze beelden ze ook of aan 79 euro.

Mvg,
Achaos

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Een energiezuinige eisen of een zak starten?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

achaos schreef:deze beelden ze ook of aan 79 euro.
Dan heb je daar ook recht op... dit zijn ernstige reclame misdrijven !
byter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 335
Lid geworden op: 02 dec 2003, 14:50
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 6 keer

Ik heb vandaag HD Digibox besteld via Telenet Center. Expliciet gevraagd voor AD210 en deze leveren ze ook volgens die persoon. Net ook op twitter gezien dat Charlotte dit bevestigde aan iemand.



Dus de technicus mag van mij enkel de AD210 plaatsen ... anders komt die voor niks vrijdag >_>
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”