Opstartprogramma's
Weet er iemand hoe ik zo'n programma's die opstarten met windows zoals services.exe kan uitschakelen.??
Het kan met een programma maar bestaat er niet zoiets dat standaard in windows staat of iets dat je iets in het register moet aanpassen??
Het kan met een programma maar bestaat er niet zoiets dat standaard in windows staat of iets dat je iets in het register moet aanpassen??
Op deze site kan je de meeste task list programma's zien met eventueel hoe je ze kan verwijderen.
http://www.answersthatwork.com/Tasklist ... sklist.htm
http://www.answersthatwork.com/Tasklist ... sklist.htm
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
<off topic>
Marto probeer echt eens de moeite te doen om google te gebruiken, als je die services nog maar intypt in google heb je 99% kans al een site waar het uitgelegd staat ...
</off topic>
Marto probeer echt eens de moeite te doen om google te gebruiken, als je die services nog maar intypt in google heb je 99% kans al een site waar het uitgelegd staat ...
</off topic>
- Sasuke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
meon schreef:services.exe niet verwijderen/uitschakelen!
Jawel marto, gewoon doen .. alles wat je niet nodig hebt uitschakelen.
Gegarandeerd dat je pc een heel stuk sneller zal opstarten én afsluiten
Grtz,
Sasuke
PS: Google is the nerds best friend !!
ditCh schreef:<off topic>
</off topic>
Closednf en mswspl staan niet op de site die ik van Yoko gekregen heb en als ik in altavista(niet google, Sasuke schreef....) zoek dan zijn het allemaal engelse pagina's. Ik denk dat het spyware is.
Laatst gewijzigd door MaRtO 05 jun 2004, 17:57, in totaal 2 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Contacteer:
°MaRtO°° schreef:Closednf en mswspl staan niet op de site die ik van Yoko gekregen heb en als ik in altavista(niet google, Sasuku schreef....) zoek dan zijn het allemaal engelse pagina's.
Hier moet ik uit afleiden dat ge geen engels kunt? En ge gebruikt ne engelse media player
Laatst gewijzigd door Arrigi 05 jun 2004, 17:57, in totaal 2 gewijzigd.
Marto, test het gewoon allemaal eens uit , en laat ons eens weten wat je bekomt.
Eigen ervaring = beste ervaring!!!
Eigen ervaring = beste ervaring!!!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
ditCh schreef:<off topic>
</off topic>
Ga jij, en Inter heeft er ook iets van weg, nu echt in elk topic Marto erop wijzen dat hij Google moet (leren) gebruiken ?
Aan allen die zich ergeren aan de topics wie dan ook : blijf eruit weg ! Maar dat blijkt te simpel te zijn blijkbaar.
Trouwens, Marto heeft nu aangegeven waar het probleem ligt : de pagina's in het Engels waarop hij uitkomt, zijn gewoonweg nog te moeilijk voor hem - wat perfect begrijpelijk is voor een 13-jarige.
Misschien nog een tip voor Marto : bij Google kun je onder de optie "Geavanceerd zoeken" de taal opgeven waarin een pagina moet geschreven zijn... dit is misschien iets voor jou.
(ik moet er wel bij vertellen dat ik deze mogelijkheid zelf nog nooit gebruikt heb)
If you can't beat them, confuse them.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Debruineogenboy schreef: En ge gebruikt ne engelse media player
So what ? De play/stop/forward/backward knop kan zelfs een analfabeet vinden hoor.
CueBoy, die hiermee gewoon een punt wilt maken (en zeker niet wilt zeggen dat Marto analfabeet is).
If you can't beat them, confuse them.
gast heeft gelijk door te experimenteren vindt ge wat goed is voor u, ge moet niet luisteren naar die stoute meneren!
nu begrijp ik wel waarom dat ge zoveel vragen stelt, ge kent nog niets van engels
en o ja zorgt da ge al uw documenten gebackupped hebt want bij experimenteren kan er af en toe wel keer iets fout gaan
(nota aan mezelf, volgende keer ook doen)
maar ik kan afleiden uit al je posts dat je pc een redelijk antiek stuk is, als je hem echt sneller wilt hebben installeer terug windows 95 of koop een nieuwe pc (lief vragen aan de papa)
nu begrijp ik wel waarom dat ge zoveel vragen stelt, ge kent nog niets van engels
en o ja zorgt da ge al uw documenten gebackupped hebt want bij experimenteren kan er af en toe wel keer iets fout gaan
(nota aan mezelf, volgende keer ook doen)
maar ik kan afleiden uit al je posts dat je pc een redelijk antiek stuk is, als je hem echt sneller wilt hebben installeer terug windows 95 of koop een nieuwe pc (lief vragen aan de papa)
de pispaal <<
Mr.Cide schreef:maar ik kan afleiden uit al je posts dat je pc een redelijk antiek stuk is, als je hem echt sneller wilt hebben installeer terug windows 95 of koop een nieuwe pc (lief vragen aan de papa)
Windows XP Pro
pentium 2 350mhz
192mb ram (bijgezet, vroeger 64mb ram)
3d rage pro agp 2x
creative audiopci (es1371,es1373) (wdm)
.....
Volgende jaar gaan we een nieuwe computer hebben.
Vroeger hadden we nog een windows 3.11 , maar ik weet nie
precies hoe dat het hete, kan ook windows 3.1 zijn of zo.
Marto, tbeste wa ge kunt doen is den boot.ini deleten. Als ter nog probleemn zijn gewoon regedit doen bij uitvoern en de microsoft keys verwijderen (gewoon deleten). Da zal je best vanal helpn om je pc 100% te hebn.
Stoute meneer schreef:Marto, tbeste wa ge kunt doen is den boot.ini deleten. Als ter nog probleemn zijn gewoon regedit doen bij uitvoern en de microsoft keys verwijderen (gewoon deleten). Da zal je best vanal helpn om je pc 100% te hebn.
Of een format c: ????
Nee, 'k zal het toch maar niet doen.
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
- Contacteer:
Wel, ik heb eens de moeite genomen om de services die Marto zoekt in google te smijten.
Bij closednf is de eerste hit een pagina met de titel "Computer Cops » Spyware - HijackThis » Help me get rid of ..."
Dus je kan er bijna zeker van zijn dat het spyware is. Je moet er niet echt engels voor kunnen, maar een basiskennis is wel handig. Dus get rid of it
De andere 2 kan ik niet echt iets over vinden. Heb niet lang gezocht.
Cheers
PS : ik vind het wel goed dat hij niet opgeeft niet tegenstaande de kritiek van velen.
Bij closednf is de eerste hit een pagina met de titel "Computer Cops » Spyware - HijackThis » Help me get rid of ..."
Dus je kan er bijna zeker van zijn dat het spyware is. Je moet er niet echt engels voor kunnen, maar een basiskennis is wel handig. Dus get rid of it
De andere 2 kan ik niet echt iets over vinden. Heb niet lang gezocht.
Cheers
PS : ik vind het wel goed dat hij niet opgeeft niet tegenstaande de kritiek van velen.
Dat van Rundlll32 stond op de site dat ik van Yoko gekregen heb.
Maar in het register staan er bij mswspl geen waardegegevens,
mag ik dat dan ook verwijderen.??
Ik kijk bij \HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
Maar in het register staan er bij mswspl geen waardegegevens,
mag ik dat dan ook verwijderen.??
Ik kijk bij \HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
Op http://www.wilderssecurity.com/showthread.php?t=32033 staat er
dat het iets met windows media player te maken heeft.
Maar bij mij staan er geen waardegegevens bij.
Op http://forums.techguy.org/t231849.html staat er nog iets anders.
dat het iets met windows media player te maken heeft.
O4 - HKLM\..\Run: [mswspl] C:\Program Files\Windows Media Player\wmplayer.exe
Maar bij mij staan er geen waardegegevens bij.
Op http://forums.techguy.org/t231849.html staat er nog iets anders.
O4 - HKLM\..\Run: [mswspl] C:\WINDOWS\TEMP\MSG81B1.TMP10853376278002.EXE
-
- Elite Poster
°MaRtO°° schreef:PS: Het is Ditch soms Inter.
het is ditCh !!! *yawn* ge doet nooit de moeite om te googlen ...
over die pentium 5 ... had je nu eens gewoon PENTIUM 5 in google ingetypt !!!
http://www.theinquirer.net/?article=11785
ditCh schreef:°MaRtO°° schreef:PS: Het is Ditch soms Inter.
het is ditCh !!! *yawn* ge doet nooit de moeite om te googlen ...
over die pentium 5 ... had je nu eens gewoon PENTIUM 5 in google ingetypt !!!
http://www.theinquirer.net/?article=11785
Die hoofdletter amai zo erg. Sommigen schrijven ook niet °MaRtO°° maar gewoon MaRtO of marto.
En van die pentium 5, 't is maar een vraagske hoor.
DitCh schreef:*yawn*
Ge zijt zeker bezeten met u *yawn*
ps: Dat verhaalke van google eb ik ook al veel gehoord ze.
Laatst gewijzigd door MaRtO 05 jun 2004, 22:37, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
°MaRtO°° schreef:Wie zegt er hier altijd dat ge op google moet zoeken.
Na eenne keer heb ik het wel verstaan hoor.
blijkbaar hebde het niet verstaan
Jawel, dat ik eerst een keer op altavista moet zoeken voordat
ik het vraag op een forum. Voilà.
Dat is toch niet zo erg om een vraagske te stellen op een forum,
dan kunnen de members(gasten) hun eigen mening geven.
Dan kunt ge zo voor elk topic zoeken op een zoekmachine.
ik het vraag op een forum. Voilà.
Dat is toch niet zo erg om een vraagske te stellen op een forum,
dan kunnen de members(gasten) hun eigen mening geven.
Dan kunt ge zo voor elk topic zoeken op een zoekmachine.
Ah voila seh, bijgeleerd. Maar laat die jongen zijn vraag stellen, als hij nog niet voldoende engels begrijpt. Soit, ge leert dat wel met den tijd. Ah nen PII 350 Mhz, 64 MB RAM, 4.7 GB HDD, 2MB videokaart, en wel 2 USB-poorten! Dat roept emoties op .
Dat is dus nog maar 6 jaar geleden he mensen en nu kunde dat kopen voor 75 euro. Marto, als ik uw was zou ik eens tegen u pa zeggen dat ge voor 300 euro al nen mooien comp hebt. Liggen moosen met nen 350 Mhz moete niet doen onder win xp, want zelfs in light-modus is dat niet te doen.
Ik wil duidelijk zeggen dat ik hier geen reclame mee wil maken. Ik ken die mens niet, ik heb daar zelfs nog nooit producten bij gekocht, maar ik heb alleen nog maar positieve reacties gehoord van familie, dus puur ter referentie, laat uw pa nieker rondkijken op volgende site: http://www.primepc.be.
Daar kunde voor nen wreed lage prijs tegenover andere PC winkels al nen deftigen pc kopen voor 500-600 euro(300 euro voor de ultimate budget version, maar die raad ik niet aan). Dus mods aub beetje tolerant zijn; is puur een voorbeeldje voor mensen die zelf genen comp willen inéén steken, maar wel weten dat deze veel te duur zijn in de "merkwinkels" of andere computerzaken, daarom dit alternatief.
Dat is dus nog maar 6 jaar geleden he mensen en nu kunde dat kopen voor 75 euro. Marto, als ik uw was zou ik eens tegen u pa zeggen dat ge voor 300 euro al nen mooien comp hebt. Liggen moosen met nen 350 Mhz moete niet doen onder win xp, want zelfs in light-modus is dat niet te doen.
Ik wil duidelijk zeggen dat ik hier geen reclame mee wil maken. Ik ken die mens niet, ik heb daar zelfs nog nooit producten bij gekocht, maar ik heb alleen nog maar positieve reacties gehoord van familie, dus puur ter referentie, laat uw pa nieker rondkijken op volgende site: http://www.primepc.be.
Daar kunde voor nen wreed lage prijs tegenover andere PC winkels al nen deftigen pc kopen voor 500-600 euro(300 euro voor de ultimate budget version, maar die raad ik niet aan). Dus mods aub beetje tolerant zijn; is puur een voorbeeldje voor mensen die zelf genen comp willen inéén steken, maar wel weten dat deze veel te duur zijn in de "merkwinkels" of andere computerzaken, daarom dit alternatief.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
'k heb een keer rondgekeken op de site dat je gegeven hebt en ja er staan gekope prijzen maar k' zal toch nog bij diene computer hier blijven, het enigste dat mij ergert dat ik geen toffe games kan spelen & dat hij soms blokkeert. We gaan volgend jaar misschien dan een computer kopen van dell of in een winkel gewoon.
PS: 6gb hd
8mb videokaart
2x usb klopt
vroeger 64mb ram , 'k heb er bijgestoken nu 192mb ram
PS: 6gb hd
8mb videokaart
2x usb klopt
vroeger 64mb ram , 'k heb er bijgestoken nu 192mb ram
Op http://www.answersthatwork.com/Tasklist ... sklist.htm staat er dat rundll32.exe van microsoft is en dat het alleen voorkomt in windows 98/me en ik heb xp maar er stond ook nog bij dat het misshien een virus is. Van windows 98 heb ik mijn pc geupgrade windows xp dus het kan zijn dat daarom rundll32.exe daar nog staat. Moet ik het nu verwijderen of moet ik het laten staan???