Als ik een verhuis regel bij BGC en 30 euro betaal, zit ik dan aan een nieuw jaarcontract of blijf het maandelijks opzegbaar?
De klantendienst weet het alvast niet....
BGC verhuis nieuw jaarcontract?
-
- Moderator
- Berichten: 2548
- Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
- Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
- Bedankt: 215 keer
@q-tec: dat lijkt me zeer straf! Hier al verschillende malen een decoder omgewisseld... zonder verlenging van contract!
Ben je zeker dat je ondertussen geen aanpassing aan je abonnement hebt laten doen?
In ieder geval: bellen met de klantendienst voor rechtzetting, want dit is NIET correct!
Ben je zeker dat je ondertussen geen aanpassing aan je abonnement hebt laten doen?
In ieder geval: bellen met de klantendienst voor rechtzetting, want dit is NIET correct!
- kaas2
- Pro Member
- Berichten: 234
- Lid geworden op: 23 nov 2008, 09:45
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 7 keer
Maar nu heb ik helaas nog geen antwoord op mijn vraag... Vandaag nogmaals naar de klantendienst gebeld en weer geen eenduidig antwoord.
Niemand met een persoonlijke ervaring ivm verhuis?
Niemand met een persoonlijke ervaring ivm verhuis?
- Heronic
- Elite Poster
- Berichten: 2736
- Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
- Locatie: Bij mijn vrouw
- Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
- Bedankt: 210 keer
@q-tec gaat het niet om telenet decoders? Nieuwe decoder = nieuw kaartje = nieuwe activatie = nieuw jaarcontract.
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
My excuse? Being dunk. Whats yours?
- kaas2
- Pro Member
- Berichten: 234
- Lid geworden op: 23 nov 2008, 09:45
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 7 keer
Voor mij ook, doch de ene persoon van de klantendienst zegt dat het zo is...De andere zegt direct en vol overtuiging dat er dan een nieuw jaarcontract start. Vandaar dit topic.. en als niemand mij met een persoonlijke ervaring kan helpen, dan word ik zelf maar proefkonijn..
-
- Pro Member
- Berichten: 426
- Lid geworden op: 05 sep 2008, 12:09
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 16 keer
kaas2, ik werk voor belgacom. nooit een nieuw jaarcontract bij een verhuis. dit mag zelfs niet !
de produkten en diensten die u heeft, veranderen toch niet, enkel het aansluitadres.
en helaas zijn er collega's van de residentiele klantendienst die vertellen dat er een nieuw contract start. dit is dus de verkeerde informatie.
hopelijk zijn je twijfels nu weg.
groeten
de produkten en diensten die u heeft, veranderen toch niet, enkel het aansluitadres.
en helaas zijn er collega's van de residentiele klantendienst die vertellen dat er een nieuw contract start. dit is dus de verkeerde informatie.
hopelijk zijn je twijfels nu weg.
groeten
-
- Elite Poster
- Berichten: 2385
- Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
- Locatie: nevele
- Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
- Bedankt: 101 keer
Toch niet! kabel komt hier zeker niet binnenHeronic schreef:@q-tec gaat het niet om telenet decoders? Nieuwe decoder = nieuw kaartje = nieuwe activatie = nieuw jaarcontract.
Waarom ben ik er zo zeker van: gezien het contract verlengd is naar 7-1-2012 het enige dat is voorgevallen rond die periode was dat de decoder stuk was.....en niks van abbo gewijzigd!
- Heronic
- Elite Poster
- Berichten: 2736
- Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
- Locatie: Bij mijn vrouw
- Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
- Bedankt: 210 keer
Ohk had iets niet goed gelezen dan (dacht hier gelezen te hebben dat je mensen kende die dit voorgehad hadden en wist niet of die dan bij bgc of tn zaten), ik vroeg het maar omdat ik dat al eens meegemaakt had bij het omruilen van een defecte telenet digibox en de uitleg van de helpdesk was dat elke box zijn eigen kaartje heeft dat dan ook nog geactiveerd moest worden en elke activatie gepaard ging met een verlenging.q-tec schreef:Waarom ben ik er zo zeker van: gezien het contract verlengd is naar 7-1-2012 het enige dat is voorgevallen rond die periode was dat de decoder stuk was.....en niks van abbo gewijzigd!
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
My excuse? Being dunk. Whats yours?
-
- Pro Member
- Berichten: 258
- Lid geworden op: 06 jan 2011, 22:40
- Twitter: RikLeys
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 27 keer
Ik weet het is niet Belgacom, maar Scarlet heeft mij dit ook 'gelapt'. Ik had het nog niet gemerkt tot nu (door dit topic te lezen ben ik het eens gaan nakijken). Nu maakt het mij niet veel uit, want ik zoek daar toch niet te vertrekken.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
bij een verhuizing blijft het bestaande contract doorlopen en is er dus geen nieuw jaarcontract van toepassing.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
toch ben ik vorig jaar verhuisd in oktober en heb ik een nieuw jaarcontract gekregen
mss omdat ik toen een bbox2 had meegekregen van de belgacomwinkel omdat ze me wijs gemaakt hadden dat de bbox2 al wifi n heeft
mss omdat ik toen een bbox2 had meegekregen van de belgacomwinkel omdat ze me wijs gemaakt hadden dat de bbox2 al wifi n heeft
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Het "meegeven" van een Bbox2 kan nooit een reden zijn voor een nieuw jaarcontract. Overschakeling van technologie (vb van ADSL naar VDSL) is geen contractwijziging.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.