Generation Connect

Ander computer/it/software/hardware nieuws.
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 217 keer

Dat heb ik ook al gemerkt. Vooral de muziek als je in wacht staat is soms erg stil, waardoor de stillere gedeeltes van de muziek volledig onderdrukt worden. Daardoor hoor je soms een tijd lang enkel nog ruis, met af en toe wat gestotter van de muziek er door.
Als het te lang duurt, leg ik mijn gsm meestal neer en zet ik hem op speaker tot ze opnemen. Dat de verbinding effectief verbroken wordt, heb ik evenwel nog niet meegemaakt.
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

edit.
Laatst gewijzigd door silencer op 27 dec 2011, 17:29, 1 keer totaal gewijzigd.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

via weepee -voip- naar hun 0800 nr. gebeld.....amai, zo stil, moest hoorn draadloze een pak luider zetten.

Nu wacht ik op de activatie van mijn gc sim (al van vorige vrijdag verstuurd)....zei dat dit enkel op ma/di/woe gebeurde.....dus heb nog 1 dag kans dat ze activeren :-o kon zelf niets ondernemen, zei vriendelijke medewerker.
Gebruikersavatar
Neok
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 13 jun 2008, 03:26
Bedankt: 1 keer

Jeroentje1991 schreef:
ChelloExtremer schreef:net ook VOIP getest ... werkt zonder problemen ;)
Met easyvoip voor zo'n 4cent zitten bellen nr mobiele BE nummer iplv de 25cent van proximus ;)


Beetje offtopic :oops: , maar waar vind je Easyvoip? Googlen leverde niets op, ik gebruik nu Skype en wil inderdaad ook via Proximus gaan VOIP'en naar nummers in het buitenland (met Proximus onbetaalbaar)


Die easyvoip is wel goed, en wel goedkoop. Want die vikingstalk werkt niet echt goed op mijn desire HD, altijd gekraak
REZ3R0
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 dec 2011, 18:43
Bedankt: 2 keer

Na herhaaldelijke beloftes is mijn Generation Connect nog steeds niet in orde gemaakt. Ik keer terug naar Mobile Vikings.
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 217 keer

@REZ3R0: Wat is het probleem juist?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
REZ3R0
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 dec 2011, 18:43
Bedankt: 2 keer

nickz schreef:@REZ3R0: Wat is het probleem juist?


Ontbrekend belkredit en het willekurig niet werken van bellen, smsen en/of data.
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

springfield schreef:Wat voor een slechte lijn is dat van de 6000? Nog iemand problemen met? Het geluid valt soms zo heel eventjes weg en is echt ambetant. Vandaag zelfs dat ik niets meer hoor ineens, en dan wordt ik ineens afgelegd. Als ik naar een ander nummer bel is dat niet.

Inderdaad. Het volume van de berichten staat veel te laag. Vandaag 4x gebeld en 3x de lijn gewoon weggevallen. Ik begin mij er ook serieus aan te ergeren. Dit is echt totaal geen service. Ik probeer al 2 weken een Play & Gold code te krijgen, blijkbaar een immens complex iets :bang:
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
digishine
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 07 dec 2010, 22:10
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

Oke ik heb dus het raarste meegemaakt bij proximus.

Effe mijn situatie uitleggen. Ik heb momenteel een proximus abonnement dat de 18 december is afgelopen. Dus dacht ik om eens te bellen om me naar generation connect te zetten. Heb dan derstraks effe gebelt krijgt ik iemand aan de lijn die zegt dat ik mijn nummer moet opzeggen en nieuwe kaart moet aanvragen want dat kan niet zo (wist al dat er niets van klopte dus opnieuw gebeld) Krijg ik weer de zelfde persoon zoals ervoor maar die zegt nu dat ik helemaal geen abonnement meer had en dat ik al pay&go was en dat het mogelijk was om me naar generation connect te zetten :bang: Hopen dat het nu ook zo is gebeurd ? :-D
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 217 keer

REZ3R0 schreef:Ontbrekend belkredit en het willekurig niet werken van bellen, smsen en/of data.

Mijn nummer stond eerst op het verkeerde tariefplan (Pay&Go Generation) en ik had daarna ook geen startkrediet of bonussen. Gewoon naar 6000 bellen. Zij kunnen en moeten dat er op zetten.

VOiD schreef:
springfield schreef:Vandaag 4x gebeld en 3x de lijn gewoon weggevallen.

Ik heb al vaak naar 6000 moeten bellen en mijn verbinding is nog nooit weggevallen. Gebruiken jullie misschien VOIP-toestanden of dergelijke, in plaats van een normale telefoonlijn of gsm?
Laatst gewijzigd door TiTanium op 27 dec 2011, 19:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Dubbele Posten samen gevoegd. Graag gebruik maken van knop WIJZIG als u het laatste andwoord gaf. Dank u.
Brammm
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 dec 2011, 01:13

Sinds vandaag eindelijk generation connect met alles erop ! (bijna alles)

7Dec : Sim kaartje besteld ,
16 Dec: Sim kaartje ontvangen Na anderhalve week.
16 dec: Ik was nog steeds bij BASE ik dacht ik maak mijn belwaarde zo snel mogelijk op.. want mijn nummer zal zo overgeschakeld worden.
dus na ongeveer 13 keer bellen kreeg ik iemand aan de lijn die de moeite wou doen om mij over te zetten ..andere keren alleen maar valse beloftes. en gedult hebben..
23Dec: BASE viel weg dus Proximus kaartje erin gestoken en geactiveerd , Verkeerde Tariefplan Pay & go flex ... terug bellen dus
23dec: Ik bel naar proximus hennig lastig ... : Geen probleem meneer , dezenacht om iets na 12 wordt u direct omgeschakeld probleem verholpen dacht ik dus
24Dec: Ik werdt wakker NOG STEEDS Pay&go Flex .. ik direct opnieuw bellen , een vrouw aan de lijn gekregen die mij niet kon verder helpen , maar mij wel 10€ belwaarde wou geven voor het ongemak .. dat mocht wel vond ik
24-25Dec Kerstmis dus kon niet geholpen worden
26Dec ik bel direct naar proximus een vrouw had mij dus na 20 Minuten wachttoon overgezet naar Generation connect .. nu nog wachten tot 10 minuten na middernacht!
27Dec 00:09 uur , overgeschakeld naar Generation connect JOEPIE ... Geen bonussen + belwaarde waar ik recht op had..
27Dec 11:15 Uur , Ik bel naar 6000 ik krijg een ZEER ONVRIENDELIJKE vrouw die zegt dat ze niks voor mij kon doen , en gewoon neerlegde , ik bel dus terug krijg iemand anders aan de lijn die niet echt vriendelijk was , maar ik liet me deze keer niet afschepen , ze zei me dat ik een ticket nr kreeg voor dat de technische dienst mij kon bellen ... maar ik wou niet meer wachten , ik zei dat ze mij moest door verbinden , dat deed ze dan .. kreeg ik na 30 seconden een man aan de lijn , op het begin vriendelijk , maar toen vroeg hij .. of ik al met iemand gebeld had voor hem? ik zei ja ze hebben mij doorverbonden , toen begon hij te vloeken aan telefoon .. en ik zei dat het mij niet intreseerde dat hij lastig was maar dat hij mij maar gewoon moest helpen , dat deed die ook ... en na 5 minuten alle problemen verholpen .. ik denk dat er ook veel andere zijn die dit probleem hebben gehad ...


Ik denk dat Generation connect een heel goed tarriefplan is ... maar toch voor dat proximus iets nieuws op de markt brengt kunnen ze op voorhand toch beter kijken dat alles van de eerste keer werkt .. bespaard hun ook veel problemen ..

Mvg
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Brammm schreef:maar toch voor dat proximus iets nieuws op de markt brengt kunnen ze op voorhand toch beter kijken dat alles van de eerste keer werkt ..


Op zich is hier niets nieuws aan hé... da's gewoon een abonnements formule. Er zijn wat mij betreft dan ook geen excuses door dergelijk rampzalig gedrag en vooral de reacties naar hun klanten.
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

nickz schreef:
VOiD schreef:
springfield schreef:Vandaag 4x gebeld en 3x de lijn gewoon weggevallen.

Ik heb al vaak naar 6000 moeten bellen en mijn verbinding is nog nooit weggevallen. Gebruiken jullie misschien VOIP-toestanden of dergelijke, in plaats van een normale telefoonlijn of gsm?

Neen, een iPhone met Generation Connect abonnement :bang:
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Brammm
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 dec 2011, 01:13

r2504 schreef:
Brammm schreef:maar toch voor dat proximus iets nieuws op de markt brengt kunnen ze op voorhand toch beter kijken dat alles van de eerste keer werkt ..


Op zich is hier niets nieuws aan hé... da's gewoon een abonnements formule. Er zijn wat mij betreft dan ook geen excuses door dergelijk rampzalig gedrag en vooral de reacties naar hun klanten.


Das waar ! ik vind het zelf schandalig , maar jij weet evengoed als mij dat we er niks aan kunnen doen aan deze bazen !
en zeggen ik stap over naar een andere provider raakt hun heus niet :) gewoon hopen dat je zo weinig mogelijk problemen hebt ..
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

een kaart die op 16/12 verwerkt werd, op 23/12 verstuurd (en ontvangen)....tot op vandaag blijft mijn vorige sim werken.....moet ik daarvoor naar support bellen of lokale belgacom shop (niet zo ver van de deur hier hoofdkantoor BGC), dat ze mijn nroverdracht in gang zetten (nochtans zo vermeld op inschrijving)
kurt
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 25
Lid geworden op: 28 dec 2011, 08:58
Bedankt: 3 keer

satsurfer schreef:een kaart die op 16/12 verwerkt werd, op 23/12 verstuurd (en ontvangen)....tot op vandaag blijft mijn vorige sim werken.....moet ik daarvoor naar support bellen of lokale belgacom shop (niet zo ver van de deur hier hoofdkantoor BGC), dat ze mijn nroverdracht in gang zetten (nochtans zo vermeld op inschrijving)

hier ongeveer hetzelfde verhaal: 9/12 besteld, volgens hen verstuurd op 21/12 en zou 26/12 geactiveerd worden
sim pas aangekomen op 26/12... (eerste werk op 27/12 formulier nummeroverdracht doorgefaxt)
ondertussen 28/12 en nog geen nummeroverdracht

zoveelste telefoontje naar PSFweb, wachten, doorschakelen,...: "ja meneer, ik zou toch de sim eens proberen, mss werkt ze al..."
hallo??? ik bel nog naar jullie via mijn nummer bij mobistar!
"ah... overdracht kan tot 72u duren, wanneer zeiden ze? maandag? dan zou het ten laatste morgen moeten gebeuren"
ik geloof er niks meer van, maar wat kan een mens anders doen dan inhaken en afwachten?
skynetbbs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1664
Lid geworden op: 07 mei 2006, 21:18
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 23 keer

en bij Mobile Vikings ging dat allemaal zo vlotjes... (micro) sim kaart mooi op tijd...
smsje zelf sturen dat de "port out" mocht beginnen wanneer het jouw blieft (wanneer je dus je eventuele belkrediet op was)
en een smsje ontvangen wanneer je de simkaart mocht versteken...
einde ... het leven kan zo simpel zijn.... op een ander :-)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Brammm schreef:maar jij weet evengoed als mij dat we er niks aan kunnen doen aan deze bazen !


Je kan altijd eens een dagje gaan kamperen in een BGC shop en constant aan de potentiele klanten laten horen hoe goed BGC wel is :twisted:
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1403
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

r2504 schreef:
Brammm schreef:maar toch voor dat proximus iets nieuws op de markt brengt kunnen ze op voorhand toch beter kijken dat alles van de eerste keer werkt ..


Op zich is hier niets nieuws aan hé... da's gewoon een abonnements formule. Er zijn wat mij betreft dan ook geen excuses door dergelijk rampzalig gedrag en vooral de reacties naar hun klanten.


Proximus / Belgacom gaat hier volledig de mist in en een groot bedrijf onwaardig. Er gelden dan ook geen enkel excuus om dit gedrag goed te praten.
Samtho
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 dec 2011, 20:51
Bedankt: 1 keer

Overdracht gebeurt toch volledig automatisch? Aangezien ik de proximus simkaart naar mijn kotadres heb laten sturen, maar deze nog niet had ontvangen toen de blok begon, zit ik nu thuis. Mijn plan was dus om gewoon te wachten totdat mijn bereik wegvalt en dan naar belgacomshop te gaan om een nieuw kaartje te halen.
Het is nu al 2 weken later en heb nog altijd bereik.
2Flip
Premium Member
Premium Member
Berichten: 605
Lid geworden op: 12 mei 2010, 21:45
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer
Contacteer:

@ Samtho: Ikzelf heb besteld op dinsdagavond 13 december. Gisteren (27 december) zat het kaartje in de bus, en tot op heden heb ik ook nog steeds ontvangst bij mij vorige provider.
Overdracht gebeurt automatisch, je moet enkel (heel wat) geduld hebben blijkbaar...

En daarnet viel de verbinding weg (28 december).
Lang moeten wachten, maar alles ok dus!
Laatst gewijzigd door 2Flip op 28 dec 2011, 16:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Bingo!

12/12: besteld
26/12: SIM kaart binnen.
28/12: 11u45, bereik valt weg. Nieuwe SIM kaart er in. 1911 bellen om taal in te stellen. Tariefplan check = OK. Krediet = OK.

EINDELIJK!
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
pufpufpuf
Plus Member
Plus Member
Berichten: 143
Lid geworden op: 18 jul 2010, 12:15
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 3 keer

Idem hier, 11/12 besteld en sinds deze morgen is alles in orde... (mag wel na 17dagen...)
FidoDido
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 18 dec 2011, 22:54
Bedankt: 1 keer

Maglor schreef:Bingo!

12/12: besteld
26/12: SIM kaart binnen.
28/12: 11u45, bereik valt weg. Nieuwe SIM kaart er in. 1911 bellen om taal in te stellen. Tariefplan check = OK. Krediet = OK.

EINDELIJK!


Idem hier met de kaart van mijn vrouw. Wel wat moeten wachten, maar uiteindelijk vlot omgezet.

Zelf heb ik 2 dagen zonder gsm gezeten, aangezien oude kaart gestopt was voordat nieuwe op post zat. Belgacom center goed geholpen.

Al bij al na wat gevloek toch tevreden van overstap. (zat bij MV)
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

't is vreemd dat de éne omgezet wordt terwijl z'n kaart nog onderweg is, en dat de andere 14 dagen geduld moet hebben... waar zit de logica? sowieso vind ik de manier van werken niet goed, bij online aankoop zou de portatie-aanvraag maar mogen verstuurd worden op moment van ontvangst van de sim
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
Kitt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1004
Lid geworden op: 12 sep 2005, 00:28
Twitter: kitt1977
Locatie: ON4TOP
Uitgedeelde bedankjes: 129 keer
Bedankt: 45 keer
Contacteer:

Ik heb maandag de enveloppe van pfweb gekregen ... 26/12 ..
Echter ben reeds proximus van Woensdag ..( signaal MV was weg .. dus snel kaartswap gaan doen belgacom shop )

Ik vind dit toch niet kunnen voor de grootste gsm operator van het land ...
2Flip
Premium Member
Premium Member
Berichten: 605
Lid geworden op: 12 mei 2010, 21:45
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer
Contacteer:

Oké, sinds gisteren mijn GC simkaart in gebruik, en enkele dingen blijken niet te werken:
1) online sms'en (via E-services) geeft steevast de foutmelding: "De sms-blokkeringsdienst werd geactiveerd. Daarom kan u geen sms'en versturen via internet." Terwijl sms'en wel gewoon kan met mijn gsm.
Zet ik de blokkeringsdienst (=sms barring) AAN, dan kan ik plots wel online sms'en.

Zijn er personen met GC die hetzelfde probleem hebben?

2) Wanneer ik mpay wil activeren (sms mpay naar 4315), krijg ik meteen een bericht terug van 4340: "mPay is niet geactiveerd op uw GSM rekening." --> blijkbaar toch niet automatisch geactiveerd zoals vermeld op de proximus site...
Activeren kan je zelf via e-services --> My Proximus --> onderaan "Andere instellingen" (met dank aan converted!)
Laatst gewijzigd door 2Flip op 29 dec 2011, 12:06, 2 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Converted
Pro Member
Pro Member
Berichten: 313
Lid geworden op: 11 aug 2006, 16:08
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 13 keer

@2Flip al eens geprobeerd mpay te activeren op myproximus e-services?

En sinds vandaag werkt bij mij die herlaad- en gespreksgeschiedenis niet meer op e-services... -> dit werkt weer lol

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
LPS
Premium Member
Premium Member
Berichten: 529
Lid geworden op: 10 jun 2008, 17:12
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 37 keer

Ik heb 2 GenConnummers, en op eentje krijg ik Mpay niet geactiveerd... Ik krijg de volgende waarschuwing:
U hebt geen toegang tot deze dienst
Klik op "OK" om verder te surfen op onze site.
Waarom hebt u geen toegang tot deze dienst?
U voldoet niet aan alle voorwaarden om toegang te hebben tot Proximus M-Pay.


Enig idee waar dat aan kan liggen? Heb de 6000 gebeld en daar hebben ze het naar eigen zeggen geactiveerd maar nog steeds geen reactie...
Of zijn er nog bijkomende voorwaarden waaraan ik moet voldoen (waar ik bij het andere nummer per toeval al aan voldoe)?
Samsung A3 + Proximus forcms088
Pack: Proximus Familus
helmuteke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 526
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:36
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 25 keer

Ik krijg net een SMS van proximus dat ik 20€ zou hebben bijgeladen.
geldig tot 29/01.
buitenland is met 10mb omhoog .
Ik weet van niets , heb niet opgeladen of zo .Nieuwjaarscadeau ???
Gebruikersavatar
Zorba
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 847
Lid geworden op: 08 nov 2010, 18:29
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 57 keer

Ik heb dit ook gekregen. SMS-en en data zijn gereset, belkrediet is hetzelfde gebleven.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

+1 idd. Hopelijk niet van m'n visa

Ze mogen dit op het einde van volgende maand nog eens doen :-)

[Afbeelding Post made via mobile device ]
wds900
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 42
Lid geworden op: 07 jan 2008, 11:48
Locatie: De Klinge
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer

Dat is wel een mooie tegemoetkoming van hen na de lange wachttijden, maar ik hoop dat ze dan ook degene die nog steeds aan het wachten zijn op hun nummeroverdracht (sinds 9 december) niet vergeten! :-(
g4ce
Member
Member
Berichten: 92
Lid geworden op: 18 jan 2010, 06:48
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 8 keer

Ook sms gekregen + hello-app is aangepast.
Wel goed, ik had al 1 GB verbruikt ondertussen.

Zonet extra sms met 20 EUR extra belwaarde, staat ook in de app en e-services dus het zal wel kloppen.

Telenet Yugo
OVH voip
helmuteke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 526
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:36
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 25 keer

Amaai , en nu nog 20€ erbij

happy new year
achaos
Plus Member
Plus Member
Berichten: 125
Lid geworden op: 04 mei 2006, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 9 keer

achaos schreef:
achaos schreef:
achaos schreef:Ik zal ook maar iets posten:
8 december: aanvraag
19 december:afgesloten ,nog geen simkaart aangekregen
21 december : simkaart in de bus , pay and go flex - dadelijk klantendienst gebeld - moest naar webshop bellen, deze gingen het in orde brengen
22 december : nog altijd geen generation connect - klantendienst gebeld , deze stuurt een email naar de technische dienst ( morgen kan het misschien in orde zijn)

[Afbeelding Post made via mobile device ]

update
22 december : nogmaals klantendienst gebeld (na de tip van nickz om na te kijken in e-services) , ze zeiden dat er technische problemen waren en dat ze me niet konden helpen
22 december : s'avond langs de proximus-shop geweest in shoppingcenter, konden me niet helpen daar het al te laat was (eerst wilden ze me afschepen dat alles on-line en via de klantendienst moet gebeuren)
23 december 8.30 : naar klantendienst gebeld, eindelijk onderstaande melding op e-service (nu komt het in orde denk ik)

update:
24 december 00.09: bericht overgeschakeld naar generation connect , belkrediet en bonus data is nog niet in orde
24 december 7.30 : klantendienst gebeld, kunnen in het weekend niets doen
Met wat ik hier gelezen heb denk ik met de juiste persoon komt het in orde. Ik doe nog een poging.
24 december 8.20 : klantendienst gebeld, maar communicatie ging de mist in
24 december 8.40 : klantendienst gebeld , het komt dit weekend echt niet meer in orde (maandag terug bellen)
Ik heb nu maar 20 euro herladen, ik was heel het gedoe met de klantendienst beu.
Nu heb ik 20 euro belkrediet en 2 gb data.

update:
29 december: ik bel naar 6000 om mijn 20 euro krediet (+ 2 gb surf) op te eisen waar ik recht op van bij de inschrijving, ik moet tot in 2012 wachten omdat ze met een programma bezig zijn om alle problemen op te lossen ( ze wisten me te vertellen dat ik me geen zorgen moest maken , ik was zeker niet de enige met problemen !), ondertussen is mijn surfvolume terug verhoogd naar 2 gb.
Ik houd jullie op de hoogte.
update 2: sms gekregen om hun te verontschuldigen en voor mijn geduld ,ze schenken 20 euro krediet ( hier heb ik dus gewoon recht op).
Allee ik ben blij dat het eindelijk is opgelost.

Mvg,
Achaos
Laatst gewijzigd door achaos op 29 dec 2011, 15:50, 1 keer totaal gewijzigd.
kevinw
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 13 dec 2011, 12:44
Bedankt: 6 keer

Proximus-info: om ons te verontschuldigen en om u te bedanken voor uw geduld i.v.m. de levering van uw Generation Connect-kaart, schenken we u 20 EUR krediet.


Mooi mooi, net per sms gekregen.
En ik ben dan nog iemand waar alles redelijk vlot is verlopen :-)

[Afbeelding Post made via mobile device ]
dr.trimble
Pro Member
Pro Member
Berichten: 372
Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

Hier ook 20 euro extra ontvangen, en ik krijg nog mijn andere 20 euro niet op :-D .

Wel tof van proximus :banana:
pufpufpuf
Plus Member
Plus Member
Berichten: 143
Lid geworden op: 18 jul 2010, 12:15
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 3 keer

ja maar ik kreegn nog een apart bericht voor die 20euro... :) nuja wel mooie geste van Proximus maar khad ze toch liever gezien als een gratis herlaadbeurt die we konden activeren op het eind van deze maand, nu zit ik gewoon één maand met 40 euro...
achaos
Plus Member
Plus Member
Berichten: 125
Lid geworden op: 04 mei 2006, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 9 keer

kevinw schreef:
Proximus-info: om ons te verontschuldigen en om u te bedanken voor uw geduld i.v.m. de levering van uw Generation Connect-kaart, schenken we u 20 EUR krediet.


Mooi mooi, net per sms gekregen.
En ik ben dan nog iemand waar alles redelijk vlot is verlopen :-)

[Afbeelding Post made via mobile device ]

Hier ook zo'n sms, enkel om te bellen of om te sms-en .
Ik heb recht om er ook met te sms-parkeren .
Ik zal toch nog eens moeten terug bellen vrees ik.

groeten,
Achaos
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”