Domiciliëring

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Plaats reactie
Spink
Plus Member
Plus Member

Ik vroeg mij af of EDPnet bij jullie ook zover vooruit loopt met het aanrekenen van hun facturen via domiciliëring. In het eerste deel van december heb ik de factuur al gekregen voor de betaling van de maand 10/01 tot 10/02. Lopen ze niet een heel klein beetje teveel voor op de zaken of is daar een goede reden voor? :roll:
Spink
Plus Member
Plus Member

Dus niemand heeft dit opgemerkt bij zijn/haar facturen? Of ben ik gewoon de enige waar ze zover op voorhand aanrekenen?! :?
TiTanium
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Bij mij was het ook zo dacht ik. altijd tot 2 maand op voorhand.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
MarkDM
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 119 keer

Ik heb het nagekeken bij buren die Edpnet hebben. Op de faktuur van 14 december werd de periode 14 januari tot 14 februari 2012 aangerekend.

Ze kijken ver vooruit bij Edpnet.
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

bij mij is dat ook, .. langs de andere kant als ik een week te laat betaal maakt men er ook geen cinema over zoals bij Telenet die direct administratie kosten vragen als je een dag betaald na de datum op de factuur, .. da's standaard daar, ..
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

Ik gebruik geen domicilieringen. De dag dat er iets fout loopt kan je maanden achter je geld aanlopen. Waarom zou je trouwens 2 maand op voorhand moeten betalen ? Op het moment dat ik een factuur ontvang geef ik via webbanking de betaling in met een memo datum 2 dagen voor het verlopen van het factuur.

Dit geeft als voordeel dat je mocht er nog iets tussenkomen je de betaling nog steeds kan annuleren en jij de rente opstrijkt (tenzij je bij een grootbank bent :bang: want die geven toch nihil) ipv. de leverancier.
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Spink
Plus Member
Plus Member

Ik ben zeker ook niet pro domiciliëring en probeer het zoveel mogelijk te vermijden, maar ze dwingen je vaak bijna... of je moet extra betalen elke maand. :-(
Ik ga ze toch eens contacteren waarom ze zover voorlopen, want ik vind het wat overdreven. Het viel me op omdat ik wilde overschakelen naar een nieuwe formule en die gaat pas in in februari omdat ik al betaald heb tot februari voor de oude formule. Behoorlijk dom... :bang:

@Ofloo: te laat betalen zal niet gauw gebeuren met domiciliëring, dat gaat gewoon vanzelf.
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 140 keer

Korting geven voor domicielering mag toch niet meer? Ze stoppen het misschien goed weg, maar toch.
Bij de zaken waar ik ben aangesloten gebeurt het in elk geval niet.(ik ben nergens gedomicilieerd en de geafficheerde prijs is toch altijd hetzelfde en men heeft nog nooit contact met mij opgenomen om een korting te geven in ruil voor domicielering
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Sommige bedrijven doen het nu omgekeerd : ze rekenen extra indien geen domiciliëring.
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”