Generation Connect
-
- Elite Poster
- Berichten: 1513
- Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 217 keer
- Normaal blijft je Pay&Go-krediet behouden, want je verandert enkel van tariefplan. Vraag het voor alle zekerheid toch na bij de klantendienst.
- Zolang de knop "Word Generation Connect" nog op www.generation-connect.be staat, neem ik aan dat het nog beschikbaar is.
- Ja, gewoon naar de klantendienst (6000) bellen en vragen. Hou er wel rekening mee dat omzettingen steeds om middernacht gebeuren.
- Nee, bij Generation Connect is het niet verplicht om binnen de maand te herladen, dus als je éénmaal voor € 20 herlaadt, krijg je de bonussen sowieso gedurende 1 maand.
- Zolang de knop "Word Generation Connect" nog op www.generation-connect.be staat, neem ik aan dat het nog beschikbaar is.
- Ja, gewoon naar de klantendienst (6000) bellen en vragen. Hou er wel rekening mee dat omzettingen steeds om middernacht gebeuren.
- Nee, bij Generation Connect is het niet verplicht om binnen de maand te herladen, dus als je éénmaal voor € 20 herlaadt, krijg je de bonussen sowieso gedurende 1 maand.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1513
- Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 217 keer
I.v.m. de mms-problemen die vele mensen hier ondervinden:
Als je nieuwe klant bent bij Proximus, dient de mms-dienst nog geactiveerd te worden. Je kan dit zelf doen door te surfen naar http://customer.proximus.be/nl/index.html, inschrijven/inloggen op de e-Services (MyProximus/MyPay&Go), onderaan de pagina klikken op "Opties wijzigen", vervolgens "MMS" aanvinken en op "configureren" klikken.
Uiteraard moet je telefoon wel al juist geconfigureerd zijn voor mms. De instellingen vind je hier:
http://support.nl.proximus.be/app/answe ... a_id/14806
Als je nieuwe klant bent bij Proximus, dient de mms-dienst nog geactiveerd te worden. Je kan dit zelf doen door te surfen naar http://customer.proximus.be/nl/index.html, inschrijven/inloggen op de e-Services (MyProximus/MyPay&Go), onderaan de pagina klikken op "Opties wijzigen", vervolgens "MMS" aanvinken en op "configureren" klikken.
Uiteraard moet je telefoon wel al juist geconfigureerd zijn voor mms. De instellingen vind je hier:
http://support.nl.proximus.be/app/answe ... a_id/14806
-
- Elite Poster
- Berichten: 1513
- Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 217 keer
@Legear13
Het enige "addertje" dat ik tot nu toe gevonden heb, staat duidelijk vermeld op de website:
Je kan enkel voor € 20 herladen via de website http://www.generation-connect.be. Als je een andere herlaadmethode wil gebruiken zal je voor minstens € 25 moeten herladen om de bonussen (opnieuw) te krijgen.
Het enige "addertje" dat ik tot nu toe gevonden heb, staat duidelijk vermeld op de website:
Je kan enkel voor € 20 herladen via de website http://www.generation-connect.be. Als je een andere herlaadmethode wil gebruiken zal je voor minstens € 25 moeten herladen om de bonussen (opnieuw) te krijgen.
@Nickz Inderdaad heb ik ook opemerkt, maar blijft dez website wel bestaan om zo te herladen ?
Want 25 euro per maand vind ik dan toch wel veel ?
Zou er ook de mogelijkheid zijn om te herladen via je GSM ? Die is gelinkt aan bankkaart.
Want 25 euro per maand vind ik dan toch wel veel ?
Zou er ook de mogelijkheid zijn om te herladen via je GSM ? Die is gelinkt aan bankkaart.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1513
- Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 217 keer
Het zou wel heel grof zijn als ze die website zouden wegdoen. Als je zeker wil zijn, kan je in ieder geval al op de herlaadknop klikken, en de pagina waar je op uitkomt toevoegen aan je favorieten/bladwijzers.
Herladen via je gsm (met m-banxafe) voor € 20 is volgens de klantendienst niet mogelijk, en zal omwille van marketing-redenen ook jammer genoeg niet mogelijk worden.
Herladen via je gsm (met m-banxafe) voor € 20 is volgens de klantendienst niet mogelijk, en zal omwille van marketing-redenen ook jammer genoeg niet mogelijk worden.
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Betalingen gaan via de site. Andere, traditionele, wegen gaan ook maar dat is meteen 25 euro.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Berichten: 1513
- Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 217 keer
Zolang je ouders een Belgische simkaart gebruiken in het buitenland, kost dat niets aan jou. Als je naar een Belgisch nummer belt of sms't, betaal je altijd nationaal tarief. Bij oproepen betaalt de ontvanger het internationale gedeelte, bij sms'en betaalt de ontvanger enkel internationaal tarief als hij terugstuurt. Die 50 cent die je kwijt bent, zal wel door de activering van iMessage komen. Dit kan je trouwens checken via de historiek in je e-Services.Marlboro schreef:facetime gebruik ik nu wel niet en staat altijd af bij mij maar imessage denk ik niet want da werkt hier uiteraard wel en ik heb sinds ik connect heb nog maar 1 berichtje gestuurd naar mijn ouders die toen int buitenland waren en ik ben nu nog steeds 0.50cent kwijt en tis 0.50cent voor een berichtje naar den buitenland.
Heb naar de klantendienst gebeld, vond ze vrij onvriendelijk.
Als ik overstap ben ik dus mijn geld kwijt, maar krijg ik (??) 20 euro omdat ik overstap naar Generation Connect. Ik kan mijn tariefplan gewoon wijzigen via de klantendienst.
Als ik overstap ben ik dus mijn geld kwijt, maar krijg ik (??) 20 euro omdat ik overstap naar Generation Connect. Ik kan mijn tariefplan gewoon wijzigen via de klantendienst.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1513
- Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 217 keer
Het lijkt me sterk dat je die € 20 zomaar zou krijgen. Ik heb zelf moeten bellen omdat er een verkeerd tariefplan op mijn nieuwe simkaart stond (Pay&Go Generation). Ze hebben dit dan omgezet naar Generation Connect, maar er kwam niets van belwaarde of bonussen op! Ik heb de volgende dag dus nog moeten terugbellen, en ze hebben die € 20 en bonussen er pas op gezet nadat ze eerst gecontroleerd hadden of ik die € 20 wel betaald had...
-
- Elite Poster
- Berichten: 1513
- Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 217 keer
Belgacom verkooppunten kunnen dat tariefplan niet selecteren in hun "@gent On Line" applicatie. Zij moeten daar zelf ook voor naar de klantendienst bellen. Heb je nog veel belwaarde over?
-
- Elite Poster
- Berichten: 1513
- Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 217 keer
Ik heb de indruk dat de medewerkers van de klantendienst uit gemakzucht vaak zomaar iets zeggen, terwijl ze het eigenlijk niet weten, om het niet te moeten opzoeken of navragen. Je moet een beetje geluk hebben bij wie je terecht komt. Zeker op late uren is dit nog erger heb ik de indruk. Heb zo al iemand aan de lijn gehad die duidelijk van allochtone origine was, niet bepaald vriendelijk of behulpzaam was, nauwelijks op de hoogte was, en zelfs niet duidelijk kon spreken...
Het leek me sowieso al vreemd dat je je belwaarde zou kwijtraken als je gewoon van tariefplan verandert.
Het leek me sowieso al vreemd dat je je belwaarde zou kwijtraken als je gewoon van tariefplan verandert.
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Kan dat ook niet door 1231 te bellen?
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Berichten: 3984
- Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
- Locatie: 398m van de [email protected]
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
Spijtig (aangezien ik die sim kaart in mijn router gebruik): kan je de belwaarde(/data) op een andere manier te weten komen ?vDR schreef:Ik heb nix gedaan met die documenten. Denk niet dat dit noodzakelijk is ?
De Helloapp van proximus is nu ook beschikbaar in de appstore (Apple) deze werkt perfect , alle info automatisch op je scherm zonder in te hoeven loggen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3984
- Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
- Locatie: 398m van de [email protected]
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
Sim zit in router: ergens online chequen via mobile vikings of internet (e-services) is niet mogelijk ?#120#
#121#
Deze zijn voor data verbruik en bel en sms.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1062
- Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 215 keer
Mijn situatie; nieuwe nr genomen bij proximus; paar uur geleden nieuw account aangemaakt bij e-services en ook daar kan ik nu zien wat mijn verbruik is enz...
Ik denk wel dit max 1-2 keer per dag updated.
Dit krijg je dan te zien qua opties enz...
[ Post made via mobile device ]
Ik denk wel dit max 1-2 keer per dag updated.
Dit krijg je dan te zien qua opties enz...
[ Post made via mobile device ]
Ge kunt ze kussen
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
proximus e-services account aanmaken via https://secure.proximus.be/LOG/login
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Plus Member
- Berichten: 125
- Lid geworden op: 04 mei 2006, 09:37
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 9 keer
Ik zal ook maar iets posten:
8 december: aanvraag
19 december:afgesloten ,nog geen simkaart aangekregen
21 december : simkaart in de bus , pay and go flex - dadelijk klantendienst gebeld - moest naar webshop bellen, deze gingen het in orde brengen
22 december : nog altijd geen generation connect - klantendienst gebeld , deze stuurt een email naar de technische dienst ( morgen kan het misschien in orde zijn)
[ Post made via mobile device ]
8 december: aanvraag
19 december:afgesloten ,nog geen simkaart aangekregen
21 december : simkaart in de bus , pay and go flex - dadelijk klantendienst gebeld - moest naar webshop bellen, deze gingen het in orde brengen
22 december : nog altijd geen generation connect - klantendienst gebeld , deze stuurt een email naar de technische dienst ( morgen kan het misschien in orde zijn)
[ Post made via mobile device ]
-
- Elite Poster
- Berichten: 1513
- Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 217 keer
De e-shop klantendienst is niet van Proximus zelf en is een ramp. Ik heb hetzelfde meegemaakt, en raad je aan om naar 6000 te blijven bellen (via je eigen gsm) tot je iemand aan de lijn krijgt die de omzetting naar Generation Connect regelt. Vraag ook of ze een notitie in je dossier plaatsen dat je nog recht hebt op die € 20 en bonussen, want daarvoor moet je sowieso nog terugbellen eens de omzetting gebeurd is.achaos schreef:21 december : simkaart in de bus , pay and go flex - dadelijk klantendienst gebeld - moest naar webshop bellen, deze gingen het in orde brengen
22 december : nog altijd geen generation connect - klantendienst gebeld , deze stuurt een email naar de technische dienst ( morgen kan het misschien in orde zijn)
Controleer ook via de e-Services of de omzetting daadwerkelijk is aangevraagd. Normaal zou er dan onderaan de pagina een rode tekst moeten staan, met de melding dat er een wijziging van tariefplan in behandeling is. Vanaf middernacht worden deze uitgevoerd. Zolang die rode tekst er niet staat, terugbellen naar 6000, anders zit je de volgende dag nog een hele dag op Pay&Go Flex.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1513
- Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 217 keer
Via de code #122#, het nummer 1911, de Hello! Belgacom app, of de e-Services (daar wordt Generation Connect wel aangeduid als "Mobile Internet P&S").satsurfer schreef:Hoe weet je eigenlijk dat je op formule pay and go flex staat ipv GC?
-
- Pro Member
- Berichten: 252
- Lid geworden op: 16 dec 2011, 12:28
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 10 keer
Heb echt spijt van de overschakeling... Ik zit eerst een week zonder belwaarde bij mobile vikings omdat de nummeroverdracht maar niet in orde komt. Uiteindelijk is het gelukt en sta ik op flex ipv connect. Dan heb ik ook nog geen belwaarde en zegt de klantendienst dat er technische problemen zijn maar dat het zeker deze week opgelost is. Is het nu zo moeilijk om mijn 20 euro belwaarde te geven???
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]
-
- Elite Poster
- Berichten: 1062
- Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 215 keer
springfield; hoe is het met homer?
Soit; ga zoals velen hier al hebben gedaan naar de belgacom shop en voet bij stuk houden en zeggen zoiets nie kan, zij kunnen meteen alles regelen en u 20 euro opzetten en generation connect overzetten, ze moete nie afkomen mee dienen zever dat dat niet gaat.
Bewijzen genoeg hier het wel gaat.
Soit; ga zoals velen hier al hebben gedaan naar de belgacom shop en voet bij stuk houden en zeggen zoiets nie kan, zij kunnen meteen alles regelen en u 20 euro opzetten en generation connect overzetten, ze moete nie afkomen mee dienen zever dat dat niet gaat.
Bewijzen genoeg hier het wel gaat.
Ge kunt ze kussen
-
- Pro Member
- Berichten: 252
- Lid geworden op: 16 dec 2011, 12:28
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 10 keer
Homer?
Ik was voor mv generation mtv en was zeker tevreden van proximus. Maar hoe alles nu verloopt is gewoon schandalig. Ik heb gisteren gebeld voor die flex, vanacht ben ik dan connect geworden. Ben bij proximus geweest en dat heeft niet geholpen. Ik heb een sim mee gekregen met 5 euro belwaarde.
[ Post made via mobile device ]
Ik was voor mv generation mtv en was zeker tevreden van proximus. Maar hoe alles nu verloopt is gewoon schandalig. Ik heb gisteren gebeld voor die flex, vanacht ben ik dan connect geworden. Ben bij proximus geweest en dat heeft niet geholpen. Ik heb een sim mee gekregen met 5 euro belwaarde.
[ Post made via mobile device ]
-
- Premium Member
- Berichten: 602
- Lid geworden op: 03 okt 2006, 01:22
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 69 keer
Springfield -> the simpsons -> Homer
Ik vond het ook een flauwe ...
Ik vond het ook een flauwe ...
-
- Elite Poster
- Berichten: 1513
- Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 217 keer
Zoals ik hier al meermaals gezegd heb, worden vrijwel alle problemen veroorzaakt door de externe firma PFSweb te Luik, die de e-shop van Proximus (en de bijbehorende klantendienst) uitbaat. Deze firma is een regelrechte schande voor Proximus, men begaat daar de ene fout na de andere, scheept de klanten die naar hun klantendienst bellen af, en de échte klantendienst van Proximus (6000) en de Belgacom centers mogen de boel daarna oplossen.
-
- Pro Member
- Berichten: 252
- Lid geworden op: 16 dec 2011, 12:28
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 10 keer
Fout van proximus dan om de verkeerde mensen te kiezen. En dan nog, als de eshop een fout maakt dan kan Proximus mij toch wel gewoon even die €20 belkrediet geven zeker? Er is trouwens een technisch probleem, de mensen bij de klantendienst hadden daar vanmorgen een mailing over gehad. Dus lijkt mij niet gewoon een fout van de eshop.nickz schreef:Zoals ik hier al meermaals gezegd heb, worden vrijwel alle problemen veroorzaakt door de externe firma PFSweb te Luik, die de e-shop van Proximus (en de bijbehorende klantendienst) uitbaat. Deze firma is een regelrechte schande voor Proximus, men begaat daar de ene fout na de andere, scheept de klanten die naar hun klantendienst bellen af, en de échte klantendienst van Proximus (6000) en de Belgacom centers mogen de boel daarna oplossen.
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Net zoals de vorige poster, zie ik dat toch anders, hoor. Het is niet PFSweb die een regelrechte schande is voor Proximus, maar Belgacom treft de blaam om met deze firma in zee te gaan. Je mag de rollen niet omkeren: Een leverancier blijft de verantwoordelijkheid dragen voor de diensten die hij outsourcet, en het blijft Belgacom's taak om zorgvuldig zijn onderleveranciers te kiezen, en in te grijpen als ze zien dat het misgaat !nickz schreef:Deze firma is een regelrechte schande voor Proximus, men begaat daar de ene fout na de andere, scheept de klanten die naar hun klantendienst bellen af, en de échte klantendienst van Proximus (6000) en de Belgacom centers mogen de boel daarna oplossen.
Maar afgezien van de administratieve afhandeling en het laattijdig verzenden van de sim kaarten door PFSweb, zijn er hier ook fouten gebeurd die wel degelijk bij Belgacom liggen, zoals:
- de tegenstrijdige info, of gebrek aan info, hoe een Proximus abonne kon overschakelen.
- het feit dat je overgeschakeld wordt, nog voor je de sim kaart hebt ontvangen (= verkeerde procedure).
- de verkeerde formules (pay and fo flex).
- voortijdig uit voorraad geraken van de sim kaarten
- enz ...
- Dat de Proximus Helpdesk (6000) hierbij kalm blijft is goed te begrijpen. Ze zijn daar met zo'n grote groep mensen, dat enkele duizend bijkomende Generation Connect klanten niet veel verschil maken (op de paar miljoen klanten die ze al bedienen).
- Dat PFSweb hierbij het noorden verliest kan ik inkomen. Dit is waarschijnlijk een kleine firma, die absoluut niet voorberied was op zo'n immense workload op zo'n korte tijd.
Ik denk wel dat Belgacom hieruit de nodige lesssen zal trekken (en deze topic, die nu al >1.100 posts bevat, en al meer dan 21.000 keer gelezen werd) zal hen daarbij wel helpen )
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Premium Member
- Berichten: 718
- Lid geworden op: 19 mei 2009, 11:31
- Locatie: Z-WVL
- Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
- Bedankt: 62 keer
Ik heb begin deze week Generation Connect aangevraagd (overname van m'n gsmnr). De bestelling is zonder problemen verlopen en uiteraard is de 20 € al van mijn rekening gegaan, maar ik heb nooit een mail ter bevestiging van mijn bestelling gehad. Ook in de spamfolder is niks te vinden. Is dit normaal?
[Mod Edit] Gelieve dit soort klachten in de bestaande topic te posten. Bericht verplaatst, ph_d]
[Mod Edit] Gelieve dit soort klachten in de bestaande topic te posten. Bericht verplaatst, ph_d]
@home: VDSL 100/20 • @work: fiber 200/200 + fiber 300/50 + cable 240/30
-
- Elite Poster
- Berichten: 1062
- Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 215 keer
Ik heb ook geen mail gekregen, dat is geen probleem.
Als je er niet gerust op bent zal je morgen eens moeten bellen.
Het kan nog een tijdje duren denk ik eer je overgeschakelt zal zijn, zolang ge nog bij u huidige provider bereik hebt is er nog niks gebeurd, gebeurt het dat je provider van nu opeens geen bereik meer heeft dan ist bijna zover, als het te lang duurd moet je naar de shop gaan en voet bij stuk houden dan en ze moeten je daar dan een simkaart meegeven en die bonussen en 20 euro opzetten, maar in deze fase zit je volgens mij nog niet .
Je kan ons in de andere topic van op de hoogte houden.
Je moet naar de topic ander nieuwe gaan, daar is er al een topic over.
Als je er niet gerust op bent zal je morgen eens moeten bellen.
Het kan nog een tijdje duren denk ik eer je overgeschakelt zal zijn, zolang ge nog bij u huidige provider bereik hebt is er nog niks gebeurd, gebeurt het dat je provider van nu opeens geen bereik meer heeft dan ist bijna zover, als het te lang duurd moet je naar de shop gaan en voet bij stuk houden dan en ze moeten je daar dan een simkaart meegeven en die bonussen en 20 euro opzetten, maar in deze fase zit je volgens mij nog niet .
Je kan ons in de andere topic van op de hoogte houden.
Je moet naar de topic ander nieuwe gaan, daar is er al een topic over.
Ge kunt ze kussen