Windows Media Player op XBOX?

Voor de gamers. Hier kan je met al je opmerkingen, vragen, problemen terecht.
Plaats reactie
Miles
Plus Member
Plus Member

De topic zegt het al zo een beetje.. :wink:
Paar maanden terug was ik met de tandarts en ik las er in de rapte iets over Windows Media Player op de xbox, maar dan hardware matig.

Weet iemand hier meer van want het zou wel leuk zijn voor diegene zonder modchip om dan eindelijk avi's, mp3, wmv, etc... te kunnen spelen
Styno
Elite Poster
Elite Poster

Miles,

de xboxmediaplayer is een half jaar geleden hernoemd naar xboxmediacenter. De sources kan je hier vinden http://www.xboxmediacenter.de.

Compilen voor xbox is een ander paar mouwen, je kan wel voorgecompileerde bins vinden op de ftp server van het irc kanaal #xbins.

Werkt verder zeer lekker en is echt aan te raden. avi/mpg/rm/mp3/streaming/smb/... all in one...

en eerrr... go modchip (of softwarehack)

Styno / modding the box0r since 2k2
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
C-Phest
Premium Member
Premium Member

Naar mijn weten kunt ge op xbox nog altijd geen code draaien die 'un-signed' is ...

En voor xbox media center hebt ge definately ne xbox nodig die gemod is. Al dan niet met modchip maar niet out-of-the-box.

Tenzij die media center kan booten vanaf een dvd'ke? Maar dan zit ik nog met de bedenking van die signed code ... Die mannen van MediaCenter project gaan neem ik aan niet zo stom zijn om hun source te compilen en daar 1 of andere fake signed code van MS in te steken ...
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
Davy_117
Plus Member
Plus Member

Ik heb windows media player op men xbox,en inderdaad je moet er een gemodde xbox voor hebbe.
C-Phest
Premium Member
Premium Member

Davy: ja ok, maar ik denk eerder in de richting van exploit booten van memory stick en zo de media center opstarten ...

Zo kan het misschien wel lukken. Handig is anders, maar mogelijk misschien wel.

Dat kan handig zijn voor als je naar iemand's feestje gaat en die heeft een originele xbox. Je boot dan via memorystick de dvd op waar dan de media center op staat samen met een 4 gig mp3's ...
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
Plaats reactie

Terug naar “Games”