Ik denk dat ik een oplossing gevonden heb die voor iedereen goed is.
Meer info volgt nog

GedaanGoztow schreef:pidgey, ik heb dit alles doorlopen een paar jaar geleden. Voeg me op msn toe?

GedaanGoztow schreef:pidgey, ik heb dit alles doorlopen een paar jaar geleden. Voeg me op msn toe?
Dit heb ik met Mobile vikings ook geprobeerd, geld gaat niet van mijn beltegoed, enkel de vaste kosten [15 of 40c) gaan ervanaf.Tim.Bracquez schreef:Je kan gewoon iedereen betalen via pingping... Gewoon SMS sturen naar dat short number en in de tekstWaarbij 1234 je pin is, en 3200000000 de andere persoon zijn nummer. De 25 is het bedrag (maximaal 25 euro). De kost is dan 0,40 per SMS van/naar het short number: 4340 Die andere persoon kan dan zijn bank aan pingping hangen en het geld binnen de 2 dagen uitkeren op zijn rekening. Waarbij jezelf die persoon kan zijn uiteraard.Code: Selecteer alles
P 25 3200000000 Omschrijving 1234
Moesten mensen dit regelmatig willen doen, hier een actief PingPing accountje... alsook pagina om dit te doen, maar je kan het beter zelf
Jap dat is uiteraard goed doorgekomendeams schreef:lang gezocht naar een website zoals die van pidgey om bij de oplichters van proximus weg te kunnen...
ik heb maar eens mijn uitbetaling aangevraagd bij de betaallijn van pidgey, kan even bevestigd worden of dat goed is doorgekomen? het gaat hier toch om echt geld, dus wou gewoon even zeker zijn
groeten
Er zullen wat veranderingen aankomen, maar het principe/de functionaliteit blijft hetzelfde...dr.trimble schreef:ondertussen mooi een paar dagen na mijn aanvraag mijn centen ontvangen van pidgey. Ik had ook een mailtje ontvangen dat de centen onderweg waren.
Hopelijk blijft alles mooi vlotjes draaien want dit systeem is een geschenk uit de hemel
Het zal wrs iets lager liggen dan 62%, maar alleszins hoger dan dat dat op eender welke site wordt aangebodensilencer schreef:Rendement blijft ook hetzelfde?
Re: Geld van belkrediet naar bank/paypalLPS schreef:Kan iemand aub een minitutorial maken van een GenConsim en PingPing om GenCon op te laden, ik kan er eigenlijk niet meer aan uit op basis van dit topic (ook niet of het nu eigenlijk werkt of niet)... Thx!
even de zaken in de juiste context schetsen:silencer schreef:Ping ping is een geweldige uitvinding van Belgacom !
Blijkbaar is er maar een beperkte stockBij deze, dank
Omdat je met de 15 euro kaar geen bonussen hebtChelloExtremer schreef:de 25eur becharge kaart is terug ... was mss gewoon uitverkocht ofzo ... vond het al raar dat ze de 25eur kaart zouden wegnemen en niet de 15eur kaart.
trouwens ook al zijn die proximus kaarten weg ... pingping kan nog op andere manieren gebruikt worden ...
toch wel bij de andere pay&go formules ... (p&g flex, p&g generation etc).Tim.Bracquez schreef: Omdat je met de 15 euro kaar geen bonussen hebt