Generation Connect

Ander computer/it/software/hardware nieuws.
theduvelking
Premium Member
Premium Member
Berichten: 602
Lid geworden op: 03 okt 2006, 01:22
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 69 keer

wimpie3 schreef:
Straf... die kerel gisteren aan de telefoon zei me duidelijk "de kaartjes zijn vandaag AANGETEKEND vertrokken"...
Zegden ze tegen mij ook. En blijkbaar tegen veel mensen. Is dus niet zo.
Gebruikersavatar
Kitt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1004
Lid geworden op: 12 sep 2005, 00:28
Twitter: kitt1977
Locatie: ON4TOP
Uitgedeelde bedankjes: 129 keer
Bedankt: 45 keer
Contacteer:

Ik heb het vlaggen ... nummer is over en nog geen kaart ontvangen :(
Paar uur geleden lukte het nog ...
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Maglor schreef:Ik heb net een mailtje naar een redacteur van De Standaard geschreven. Wie weet komt het wel in het nieuws. :-)
Hopelijk gaan ze er op in, Proximus kan het zich dan maar moeilijk veroorloven om naar een krant toe niet te reageren. Meestal als het eens in het nieuws komt zijn plots alle problemen weg :P (Nuja, heb geen problemen, maar er zijn er duidelijk genoeg die dat wel hebben)
StevenD
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 dec 2011, 11:22

ERG!

Men spreekt van MAXIMAAL 5 dagen levertijd. Ik heb 2X besteld op donderdag 8 december, na vele telefoontjes tot op vandaag 20 december, nog NIETS ontvangen.
DIT KAN NIET! HALLO PROXIMUS? :bang:

Wij zitten hier 3 dagen zonder GSM (MINSTENS), NIEMAND kan ons bereiken, beide professioneel en 3 kinderen jonge jonge jonge......
Da's het beleid ppre-paid proximus zegt men mij ad telefoon.
Ik had écht toch wel iets anders gelezen op hun website (maar dat is er afgehaald ondertussen, heeft iemand een kopie?)

NORMAAL activeer je pas NA het in bezit stellen van de SIM, niet ervoor hé! :cop:

Echt, gegijzeld en slecht behandeld. :evil: :!: :idea: :!: :evil:
Dank u proximus! (ik had't kunnen weten)
Steven
Gebruikersavatar
Kitt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1004
Lid geworden op: 12 sep 2005, 00:28
Twitter: kitt1977
Locatie: ON4TOP
Uitgedeelde bedankjes: 129 keer
Bedankt: 45 keer
Contacteer:

Bellen naar Proxumus en simkaarts nummers vragen .. en daarmee naar dealer of belgacom winkel gaan .
Ga ik NU ook doen .. een simkaart swap gaan vragen ....

Te Be Continued ....
Laatst gewijzigd door Kitt 20 dec 2011, 11:45, in totaal 1 gewijzigd.
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

Hmm, herkenbare verhalen hier :-) ( de details staan hier ergens in voorgaande post in de 45 paginas van dit topic, of op men blog)

Helaas heeft proximus denk ik de hoeveelheid werk een beetje onderschat. Oftewel het aantal mensen dat interesse had, oftewel het aantal overdrachten vs nieuwe nummeraanvragen. Zoals iemand eerder al vermeldde , kost een overdracht veel meer manuele acties dan een nieuwe sim met nieuw nummer opsturen.

Maar ik kan wel voor 100% akkoord gaan met Lord Utopia zijn stelling van op de vorige pagina, dat eens je de initiele problemen voorbij geraakt bent, dat het een zalige vooruitgang is tov het Mobile Vikings netwerk. Alles werkt gewoon, zonder gedoe, alles is snel genoeg, stabieler netwerk, veel hogere snelheden ( 6 a 7 mbit zijn geen uitzondering), geen onderbrekingen, enz enz.

Dusja, initiele aanpak kan beter, maar het aanbod is wel de moeite waard.
Proximus
ISP Official
ISP Official
Berichten: 333
Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
Twitter: proximus
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 106 keer
Contacteer:

Dag allemaal,

De simkaarten zijn op 15/12/2011 per post verzonden.


Mvg,
Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
g4ce
Member
Member
Berichten: 92
Lid geworden op: 18 jan 2010, 06:48
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 8 keer

@Eva

Mijn netwerk is ook juist weggevallen, ik heb gisteren nog met het 0800-nummer van de shop gebeld en daar meldt men dat de kaart vandaag 20/12 ging verstuurd worden. Dus hier liegen ze dus tegen mij.

Ofwel als kaart idd 15/12 is verzonden had ik deze gisteren al moeten hebben. Wat ook niet is gebeurd dus ben jij aan het liegen.

Ondertussen zit ik wel zonder GSM en kan ik niet bereikt worden, dit lijkt mij toch een serieuze vorm van amateurisme van Proximus (belgacom).

Telenet Yugo
OVH voip
wimpie3
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 22 dec 2004, 14:17
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 53 keer

@Eva

Laat me niet lachen :-D Oeps... toch gelachen...
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

dat simkaarten niet meteen geleverd worden tgv drukte edm kan ik nog inkomen, maar de service van de oude provider zou niet mogen wegvallen. proximus moet z'n nummeroverdracht bij online bestelling herzien zoals ik gisteren reeds gepost heb

@ Eva : over welke kaarten gaat het hier?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
saxgod
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 20 feb 2004, 00:05
Locatie: Turnhout

wimpie3 schreef:
Straf... die kerel gisteren aan de telefoon zei me duidelijk "de kaartjes zijn vandaag AANGETEKEND vertrokken"...
Daar ben je vet mee.
Sinds vandaag is mijn MV sim niet meer actief en nog altijd geen SIM in de bus.
Er zit wel een briefje in van een aangetekende zending maar die kan ik pas vanaf morgen gaan ophalen bij de post en dat kantoor is niet open wanneer ik niet moet werken.

Daarbij verwacht ik nog een andere aangetekende zending en kan het goed zijn dat dit niet eens van proximus is.
Network Engineer @ WirelessBelgie
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

de simkaarten worden niet aangetekend verzonden, dus die zending zal wel iets anders zijn
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
wouter5
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 27 nov 2011, 11:24
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 10 keer

Heb net nog eens gebeld. Mijn nummer is gelukkig nog niet overgezet naar Proximus, maar mijn simkaart wordt waarschijnlijk pas vrijdag verzonden. (Normaal was dit donderdag, maar door de staking pas vrijdag dus)
Orange Love Trio + Speedboost
D: 382.7 Mbps - U: 38 Mbps
Oneplus 7 pro en iPad pro
Gebruikersavatar
Kitt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1004
Lid geworden op: 12 sep 2005, 00:28
Twitter: kitt1977
Locatie: ON4TOP
Uitgedeelde bedankjes: 129 keer
Bedankt: 45 keer
Contacteer:

Net naar Belgacom winkel geweest ... gekende systeem "nummerke" trekken in wachten tot het aan u toer is ...
Zoals bij de beenhouder ...

Enfin toch vriendelijke blonde dame die begrip had voor situatie en swap was in no time geregeld ...
Nu wachten tot ik ontvangst heb ... ze zei uurke of 2 anders nog eens naaar Proximus bellen en nieuw simkaart nummer doorgeven ...
Jesnic
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 aug 2010, 15:19

Hier hetzelfde liedje. 1 microsim en 1 normale simkaart besteld op 11/12. Sinds vrijdag zegt men me " de sims zullen vandaag verstuurd worden ". Vandaag zegt men me : " De sims zullen deze week verstuurd worden, maar voor de activatie kan het nog wat langer duren... ".

Echt een ondermaatse klantendienst, geen enkele officiele communicatie, nergens een woordje uitleg. We moeten alles maar zelf uitzoeken
via een of ander forum of hun 0800 nr !

Ondertussen wel sinds 11/12 gedebiteerd van 2X 20€ en geen krediet meer bij Mobile Vikings. :nono:

Kadee
theduvelking
Premium Member
Premium Member
Berichten: 602
Lid geworden op: 03 okt 2006, 01:22
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 69 keer

Kan je enkel met een proximusnummer naar dat gratis nummer 0800/99 974 bellen?

Als ik bel, kies voor optie 2 (nl) dan gaat de telefoon 2 keer over en daarna verbreekt het gesprek.
Al verschillende keren geprobeerd deze middag. Zelf 5 min geleden.
wbervoets
Starter
Starter
Berichten: 23
Lid geworden op: 19 aug 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Contacteer:

gewone sim kaart met nummeroverdracht besteld op 8/12, deze voormiddag is het signaal weggevallen, dus hopelijk zit de sim kaart in de brievenbus vandaag. In elk geval is de procedure niet goed geregeld (de overdracht zou manueel moeten kunnen gestart worden na ontvangst nieuwe sim kaart - zoals bij MobileVikings)

Indien ze echt verstuurd zijn geweest op 15/12 dan zou het vandaag toch ten laatste moeten toekomen denk ik.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

theduvelking schreef:Kan je enkel met een proximusnummer naar dat gratis nummer 0800/99 974 bellen?

Als ik bel, kies voor optie 2 (nl) dan gaat de telefoon 2 keer over en daarna verbreekt het gesprek.
Al verschillende keren geprobeerd deze middag. Zelf 5 min geleden.
normaal niet, maar momenteel lijkt er probleem met dat nummer (ook als je optie 1 kiest trouwens)
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Jesnic
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 aug 2010, 15:19

theduvelking schreef:Kan je enkel met een proximusnummer naar dat gratis nummer 0800/99 974 bellen?

Als ik bel, kies voor optie 2 (nl) dan gaat de telefoon 2 keer over en daarna verbreekt het gesprek.
Al verschillende keren geprobeerd deze middag. Zelf 5 min geleden.

Een 0800 nr is gratis voor alle operatoren, je kunt vanaf alle providers bellen. Bij mij ( MV ) werkt het prima.
theduvelking
Premium Member
Premium Member
Berichten: 602
Lid geworden op: 03 okt 2006, 01:22
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 69 keer

raar dat het bij jou werkt.

Met vast nummer en mv nummer steeds een disconnect na de taalkeuze.
saxgod
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 20 feb 2004, 00:05
Locatie: Turnhout

Ik geraakte er met 3starsnet ook niet door.
Heb uiteindelijk met SkypeOut gebeld en dat lukte wel.
Network Engineer @ WirelessBelgie
Marb
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 dec 2011, 19:59
Bedankt: 1 keer

Lap. Ik ben ook gechareld.
MV bereik is weg en geen sim in de bus vandaag.
Activatiesms zou wel handig zijn.
Pfff zielige toestanden.
Ne mens moet er wat voor over hebben om GC te worden!
:bang:

[Afbeelding Post made via mobile device ]
theory18
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 07 feb 2011, 20:33

Ik heb vandaag mn sim ontvangen maar ben echt pissed op Proximus,
mijn vriendin had haar overdracht geannuleerd omdat ze nog 75 euro bij Mobile Vikings had en die zou verliezen
de klantendienst zei mij dat die overdracht was geannuleerd, nu kom ik vandaag thuis en blijkt dat zij geen ontvangst meer heeft
op haar Mobile Vikings en zit haar simkaart TOCH NOG in de bus :s!
Na al 8 keer te bellen voor onze simkaarten(van de 8ste), was mijn geduld echt op, nu melden ze mij dat dat niet kan een overdracht annuleren,
dus heeft de vorige mij aan de lijn blaaskes wijsgemaakt! Nu is zij haar geld kwijt van MV, zit zo op proximus maar ze vertikt het om over te schakelen dus moet ze nog 2 dagen zonder gsm rondlopen tegen haar nieuwe MV kaart toekomt en zonder belwaarde trug.

Ik wou ECHT dat ik daar een verantwoordelijke face to face kon spreken over de praktijken.
MV zal en blijft de beste operator ooit, helaas voor hen is het internet beter bij de concurrent,
ze kunnen nog iets leren bij proximus.
FidoDido
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 18 dec 2011, 22:54
Bedankt: 1 keer

FidoDido schreef:Hier ook zonet MV weggevallen. Echter nog geen kaartje on de bus. Klantendienst gebeld en zou pas morgen verzonden worden. Dus minstens 2 dagen geen gsm.

Ik vind dit persoonlijk niet kunnen!

Als post vertraging heeft kan ik er nog een beetje begrip voor op brengen, maar laten afsluiten voordat het is verzonden kan niet!

Ik stuur in ieder geval een klacht naar de ombudsdienst en Proximus!

http://www.ombudsmantelecom.be/nl/
Vandaag nog steeds geen kaartje in bus. Dan maar langs belgacom winkel gestapt. Ze hebben direkt een nieuw kaartje mee gegeven dat in no time ook geactiveerd was.

Eind goed, al goed.

Al was me dit zeker geen aangename ervering.
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Marb schreef:Lap. Ik ben ook gechareld.
MV bereik is weg en geen sim in de bus vandaag.
Activatiesms zou wel handig zijn.
Pfff zielige toestanden.
Ne mens moet er wat voor over hebben om GC te worden!
:bang:

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Beste, het is hier tot vervelens toe gepost al, ga gewoon naar de belgacom shop, leg het uit,zaagt een beetje en je krijgt meteen een kaartje mee dan enz....Tis hier nog net gepost geweest, ze doen het, nie afgeven.
Ge kunt ze kussen
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

theory18 schreef:Ik heb vandaag mn sim ontvangen maar ben echt pissed op Proximus,
mijn vriendin had haar overdracht geannuleerd omdat ze nog 75 euro bij Mobile Vikings had en die zou verliezen
de klantendienst zei mij dat die overdracht was geannuleerd, nu kom ik vandaag thuis en blijkt dat zij geen ontvangst meer heeft
op haar Mobile Vikings en zit haar simkaart TOCH NOG in de bus :s!
Na al 8 keer te bellen voor onze simkaarten(van de 8ste), was mijn geduld echt op, nu melden ze mij dat dat niet kan een overdracht annuleren,
dus heeft de vorige mij aan de lijn blaaskes wijsgemaakt! Nu is zij haar geld kwijt van MV, zit zo op proximus maar ze vertikt het om over te schakelen dus moet ze nog 2 dagen zonder gsm rondlopen tegen haar nieuwe MV kaart toekomt en zonder belwaarde trug.

Ik wou ECHT dat ik daar een verantwoordelijke face to face kon spreken over de praktijken.
MV zal en blijft de beste operator ooit, helaas voor hen is het internet beter bij de concurrent,
ze kunnen nog iets leren bij proximus.
Sorry man, je zit fout; je moet eerst eens goed lezen wat er staat bij proximus; er staat dat de overschakeling automatisch gebeurd na 2 of 3dagen er bijstond, dus je zou dit moeten geweten hebben.
Waarom doet ge nie gewoon eerst die 70 euro rustig op if nieuw kaartje hebben genomen, opties genoeg toch?
Ge kunt ze kussen
theduvelking
Premium Member
Premium Member
Berichten: 602
Lid geworden op: 03 okt 2006, 01:22
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 69 keer

Beter lezen marlboro

De klantendienst zei hen dat de order geannuleerd was ...
pufpufpuf
Plus Member
Plus Member
Berichten: 143
Lid geworden op: 18 jul 2010, 12:15
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 3 keer

@theory18: voor ik terug overschakel naar MV zou ik dan toch eerst die 20 euro prepaid opgebruiken bij u nieuw Proximus Generation Connect kaartje?

@Eva Belgacom: Over welke sim-kaarten spreken we hier dan?
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1492
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

Amai, blij dat ik men nummer niet heb overgedragen. Voor een bedrijf als belgacom is dit toch amateur service. Kaartje (met nieuwe nummer) ondertussen ontvangen, maar ook wel een dikke week te laat (verzonden). Zijn de kaartjes met nieuwe nummer eigenlijk ook al onmiddelijk actief?
hypocrates
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 dec 2011, 16:02
Bedankt: 1 keer

Theory18,

Ik heb speciaal een account aangemaakt om op jou te reageren, ik ben absoluut geen proximus fanboy en heb zelf als MV klant een generation-connect kaartje besteld,

Omdat JIJ, waarschijnlijk in paniek omdat je een beperking van ocharme 5000 mensen, een kaart aanvraagt, alle gegevens invult EN 20 euro betaald, is proximus er vrij goed van overtuigd dat je wil overschakelen. Omdat JIJ de moeite niet gedaan hebt om ff te checken of je nog vikingpunten / belwaarde hebt, moet JIJ de gevolgen hiervan maar dragen.

De mensen op de dienst van proximus hebben naar alle waarschijnlijkheid vaag tegen jou gezegd dat het misschien nog in orde komt, en jij hebt dit aanzien als "het komt in orde". In dit geval treft proximus geen enkele schuld naar mijn mening. Indien jij met dit geval naar mij zou bellen en ik zit bij proximus op de klantendienst zou het snel geregeld zijn, je had je ogen maar moeten opendoen en je verstand gebruiken... JIJ hebt proximus een sim kaart doen produceren, JIJ hebt de servers van proximus werk geleverd, JIJ hebt de servers van mobile vikings belast met de deactivatie, JIJ hebt misschien bij zowel proximus als mobile vikings een werknemer een minuutje werk gekost EN JIJ hebt de medewerker op de klantendienst werk gekost, omdat je zelf niet hebt nagedacht. Proximus zou gvd jouw geld moeten vragen voor de last....

Je kan nog flamen zoveel je wil, maar hou goed in je achterhoofd dat niemand anders dan JIJ de gegevens op de site hebt ingevuld, naar alle waarschijnlijkheid geen enkele van de voorwaarden gelezen hebt en er bij een overschakling van sim kaart nog niet eens over nagedacht hebt dat je je krediet kwijt was......
Laatst gewijzigd door hypocrates 20 dec 2011, 16:15, in totaal 2 gewijzigd.
saxgod
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 20 feb 2004, 00:05
Locatie: Turnhout

Jep, ik heb gewoon simkaartnr opgevraagd bij 078/056000, dan nr belgacom winkel, nieuwe sim gekregen, die kerel gebeld nr proximus, ik stak sim in de gsm (in de winkel) en floep het werkte.
En dan zei em nog: "en die sim die ge nog via de post krijgt smijt die maar weg, die is nu nutteloos"
Network Engineer @ WirelessBelgie
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

Avenger 2.0 schreef: Zijn de kaartjes met nieuwe nummer eigenlijk ook al onmiddelijk actief?
weet niet zeker, maar ik veronderstel dat deze maar actief worden als je ze in gsm steekt... net zoals een ordinaire pay&go met belwaarde op
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
g4ce
Member
Member
Berichten: 92
Lid geworden op: 18 jan 2010, 06:48
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 8 keer

Ik kan ook bevestigen aan wie nog geen sim heeft maar waar het bereik al is weggevallen, gewoon naar de belgacomshop wandelen en daar je verhaal rustig uitleggen. Na een telefoontje naar de interne helpdesk van proximus kreeg ik direct een kaartje mee dat zo goed als onmiddelijk actief was.

Mijn dank aan D. van de belgacomshop is groot!

Telenet Yugo
OVH voip
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

theduvelking schreef:Beter lezen marlboro

De klantendienst zei hen dat de order geannuleerd was ...
ja, en wat die "mensen" zeggen is de waarheid dan?
Goedgelovige mensen :p.
Ge kunt ze kussen
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 01 apr 2005, 16:46
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 40 keer

Als ze dat effectief gezegd hebben, zie ik geen reden om hen niet te geloven...
theory18
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 07 feb 2011, 20:33

hypocrates schreef:Theory18,

Ik heb speciaal een account aangemaakt om op jou te reageren, ik ben absoluut geen proximus fanboy en heb zelf als MV klant een generation-connect kaartje besteld,

Je kan nog flamen zoveel je wil, maar hou goed in je achterhoofd dat niemand anders dan JIJ de gegevens op de site hebt ingevuld, naar alle waarschijnlijkheid geen enkele van de voorwaarden gelezen hebt en er bij een overschakling van sim kaart nog niet eens over nagedacht hebt dat je je krediet kwijt was. (verkort omdat de tekst te lang was)
Ten eerste ik zit nog altijd bij proximus nu, mijn vriendin nietmeer dus niets te 'JIJ'.
En er is mij letterlijk gezegd, 'ok deze order is geannuleerd mijnheer', heb dan nog voor de zekerheid gevraagd
'toch die met het nr *vriendin haar gsm*' omdat ik wel nog wou overschakelen, en dat is mij nogmaals bevestigd geweest.

Lol wat een zever, als ik in de winkel iets koop kan ik dit ook gewoonweg terugbrengen in meeste gevallen en mijn geld terugkrijgen,
mijn vriendin is niet zo'n techneut, welke vrouw wel, die was gewoon niet op d hoogte dat ze het geld zou kwijtraken, en ik wist niet dat
zij nog enigsinds geld eropstaan had.

Als iemand van Proximus jou verteld de order is geannuleerd dan MOET die geannuleerd zijn punt..
En werk? please alles gebeurd automatisch, het is via een website de enigste persoon die erin voorkomt is de persoon die de envelope moet toeplakken en verzenden.

En welke Algemene voorwaarden?
De enigste voorwaaren die op de site staan zijn gelinkt naar http://www.skynet.be/over/terms

En de eerste titel op die website staat er 'Algemene Voorwaarden van MovieMe on Smart TV'
Dus deze voorwaarden gaan zelf niet over generation connect, eerst researchen voor je persoonlijk word.
Laatst gewijzigd door theory18 20 dec 2011, 17:05, in totaal 4 gewijzigd.
hypocrates
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 dec 2011, 16:02
Bedankt: 1 keer

Ook al hebben ze het duidelijk gezegd die persoon zal wel zijn best gedaan hebben om dit klaar te krijgen (terwijl dit waarschijnlijk niet eens hoefde) en het is niet gelukt. Dan zou je die mens nog altijd dankbaar moeten zijn ipv te liggen kankeren op dit forum en tegen iedereen te liggen verkondigen dat Proximus een bende zeveraars zijn (hoewel dit zo kan zijn, maar dit is daar zeker geen voorbeeld van).

Het probleem is nog altijd dat hij totaal niet hebt nagedacht over een toch wel belangrijke keuze. Zonder nadenken over te schakelen van provider, dan ben je echt wel dom en impulsief, dit gaat echt niet over kleine lettertjes en onlogische dingen.
dr.trimble
Pro Member
Pro Member
Berichten: 372
Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

theduvelking schreef:Stap gewoon een proximus winkel binnen en leg je probleem uit. Ze kunnen je daar een sim geven en je GC activeren.

Je nummer is blijkbaar toch al overgedragen.

klopt, mijn MV-sim was sinds gisteren ook niet meer brijkbaar. Deze morgen ben ik naar de belgacomwinkel in Oostende geweest en het probleem uitgelegd. De vriendelijke dame heeft een half uur aan de telefoon gehangen met proximus met als resultaat dat ik een simkaartje meegekregen heb en een uur nadien kon bellen via Generation Connect.
Een topservice van de Belgacomwinkel maar een flop voor proximus zelf.
Ik belde eerder deze morgen naar de E-shop en mijn kaartje lag daar nog. Die zou vandaag of morgen AANGETEKEND verstuurd worden, dus met de staking van donderdag en de feestdagen zou ik die ten vroegste volgede week vrijdag in mijn bezit hebben.
'k moet wel zeggen dat ik steeds beleefd en begrijpend geholpen ben door de proximus-medewerkers.
Ramaht
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1278
Lid geworden op: 05 jul 2008, 10:36
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 150 keer

Ze zullen gezegd hebben dat de bestelling geannuleerd is, wat je wettelijk gezien kan bij verkoop of afstand. Dus je zal die €20 van haar terugkrijgen.
Maar de nummerportatie is doorgegaan en nu zal MV weer een nummerportatie moeten aanvragen (wat overigens altijd gratis is).

Dus de mensen van Proximus hadden gelijk, je kan het annuleren. ;)
theory18
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 07 feb 2011, 20:33

als de bestelling geanulleerd is dan wil dat onrechtstreeks zeggen dat de nummeroverdracht (die proximus moet goedkeuren) ook geanulleerd is he.
Ofwel het er op zn minst duidelijk bij vermelden dat de nummer niet kon geannuleerd worden, dan waren wij tenminste op de hoogte en kon er nog wat aan gedaan worden in die 12 dagen
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”