The_Borg schreef:Ben ik nu paranoïde of is het weeral Sasuke die Webvisie aan het overbeschermen is. Tsjeezes, hebt gij daar misschien aandelen? Dat is nu al maanden dat ge toch wel een steek laat vallen bij uw onpartijdigheid.
En neen ontkennen zal niet helpen, want ik vermoed dat de meeste mensen onder de userbasemembers mij gelijk zullen geven. (Vooral de A2F users dan).
Ik versta dat deze discussies vervelend zijn voor de mods om in toom te houden, maar zo helpt ge de gehele discussie niet vooruit.
Paranoïde ben je zeker niet The_Borg, ik hou enkel de discussie levendig
En waar staat dat IK onpartijdig moet zijn ? Ik geef steeds MIJN persoonlijke mening en post dus niet in hoedigheid als MOD (buiten bepaalde keren waar het nodig was). Indien mensen hier dit een probleem vinden dan maak ik gerust een andere user aan en doe ik het zo, maar dat is nog erger vind ik.
Ik zal niet ontkennen dat ik een beetje partijdig ben, temeer daar ik zelf vaak in dezelfde schoenen sta als hen. En aandelen bij hen ? Ik wou dat het waar was
Enne, discussie niet vooruit helpen ? Lieg ik dan ? Probeer ik dingen te saboteren ? Maak ik misbruik van m'n positie ? Neen, me dunkt dat ik genoeg doe om ook de zaak voor jullie te bevorderen ? Of denk jij nu echt dat ik niks beters heb dan hier uit mijn nek te komen lullen om u een loer te draaien ? Wake up and smell the coffee hé zeg.
Ik vind het ook niet leuk dat als ik thuis ik die anime zie binnenkomen tegen 2kb/sec, zeker en vast niet, maar ik ga dan ook niet gelijk een bronstige stier de telefoon oppakken en van m'n tak maken dat ik er niet sneller op geraak. Shit man .. ALLES wat hier gezegd word staat zeker al in 5-voud op het forum denk ik. En als jullie vinden dat ik a2f teveel verdedig, dan is dat jullie zaak, maar tot ik geen bewijs heb dat zij dit echt moedwillig doen en niet alles doen om de situatie te verbeteren zal ik blijven de advocaat van de duivel spelen ... Iemand die als advocaat van de duivel speelt weet dat hij zware reacties gaat krijgen, maar ook komen we zo steeds tot een goede discussie.. met argumentatie om mijn posts te weerleggen. Uiteraard zijn er altijd wel mensen die dit niet snappen en dan enkel een post maken om de mijne af te kraken, maar ja, dat noemen ze dan weer " De bluts met de buil pakken".
Grtz,
Sasuke