Bron: ZDNetMobile Vikings heeft de sluier van zijn geheime 2.0-project gehaald. Het wordt een interactieve stadskaart voor en door Vikings.
Mobile Vikings lanceert nieuwe dienst: Viking Spots
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 215 keer
Ik moet ook bekennen ik deze keer geen wauw gevoel heb bij dit.
Ze hebben 70000 klanten, dat is nu éénmaal niet veel, handelaars gaan er niet zoveel op verdienen of extra klanten door krijgen denk ik en mijn kameraad die mv ook heeft heeft geen zin om der zich mee zo'n dingens bezig te houden + we wonen in een boerengat enz....bah, en de ene winkel gaat het mss doen en dan de andere niet maarja tis dan bv net in die ene dat je je ding ziet ofzo en daar je gerief wil kopen,ik heb er niet meteen een goed oog op, tis leuk gevonden natuurlijk maar ik vrees het geen succes zal worden maar ik kan mis zijn.
Ze hebben 70000 klanten, dat is nu éénmaal niet veel, handelaars gaan er niet zoveel op verdienen of extra klanten door krijgen denk ik en mijn kameraad die mv ook heeft heeft geen zin om der zich mee zo'n dingens bezig te houden + we wonen in een boerengat enz....bah, en de ene winkel gaat het mss doen en dan de andere niet maarja tis dan bv net in die ene dat je je ding ziet ofzo en daar je gerief wil kopen,ik heb er niet meteen een goed oog op, tis leuk gevonden natuurlijk maar ik vrees het geen succes zal worden maar ik kan mis zijn.
Ge kunt ze kussen
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
YALBS (yet another location based service).
En ik die dacht dat foursquare gewonnen had na de overname van Gowalla... en het verdwijnen van Google Buzz.
[ Post made via mobile device ]
En ik die dacht dat foursquare gewonnen had na de overname van Gowalla... en het verdwijnen van Google Buzz.
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Oef, ben niet de enige!Goztow schreef:Ik begrijp er niks van :-S.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
- Bedankt: 317 keer
Exact Krisken.
En als het is wat ik eruit kan opmaken, dan ga ik akkoord met Meon, en is het gewoon weer een location based service, die nooit gaat kunnen concurreren met Foursquare.
Maar hey, just my opinion, ik wens ze veel success, wie weet zal het iets worden
En als het is wat ik eruit kan opmaken, dan ga ik akkoord met Meon, en is het gewoon weer een location based service, die nooit gaat kunnen concurreren met Foursquare.
Maar hey, just my opinion, ik wens ze veel success, wie weet zal het iets worden
© De Morgen: Geachte taalnazi's, deradicaliseer een beetje.
Een van de "extra's" ten opzichte van foursquare zou het beloningsgegeven zijn.
Dus je koopt iets bij een deelnemende handelaar, krijgt daar vikingpunten voor en die kan je omruilen voor belkrediet.
Echter gaven ze zelf al aan dat ze momenteel nog geen handelaars hebben die meedoen.
Ik zou als ik zo'n dienst lanceer toch eerst een aantal winkels zoeken die mee willen doen, brengt de boodschap iets makkelijker over.
Dus je koopt iets bij een deelnemende handelaar, krijgt daar vikingpunten voor en die kan je omruilen voor belkrediet.
Echter gaven ze zelf al aan dat ze momenteel nog geen handelaars hebben die meedoen.
Ik zou als ik zo'n dienst lanceer toch eerst een aantal winkels zoeken die mee willen doen, brengt de boodschap iets makkelijker over.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
- Bedankt: 317 keer
Er zijn ook handelaars die speciale aanbiedingen doen voor foursquare users, al komt dat ook niet veel voor.
soit, we zien wel waar ze raken ermee
soit, we zien wel waar ze raken ermee
© De Morgen: Geachte taalnazi's, deradicaliseer een beetje.
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Wat ik me afvraag is of ze dit starten met een echt plan waar ze zelf in geloven ?
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Bij foursquare heb je meteen voordeel en wordt er het 'spelelement' ook wat gebruikt: http://isobar.prezly.com/de-eerste-four ... sobar-1459kevinw schreef:Een van de "extra's" ten opzichte van foursquare zou het beloningsgegeven zijn.
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
ik heb nog altijd geen idee wat er juist de bedoeling van is, maar blijkbaar is het vandaag gelanceerd
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
bedoeling voor de gebruikers : buitenkansen in de buurt treffen
bedoeling voor de proffesionals (eigenaars van een "spot") : reclame
bedoeling voor MV : inkomsten
bedoeling voor de proffesionals (eigenaars van een "spot") : reclame
bedoeling voor MV : inkomsten
The eternal and true pessimist
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 215 keer
Houd ik me echt nie mee bezig, ben er te lui voor en ik ga naar de winkels die me gewoon aanstaan, voor mij verandert daar nikske aan ook al krijg ik 15 euro gratis op mijn mv kaartje.
Ge kunt ze kussen