Generation Connect
Zelfde verhaal, verschillende keren gebeld maar geen progressie, dan maar de BGC winkel binnengestapt. Kon ik daar telefoneren, stond ik ineens in contact met iemand die het tariefplan heeft veranderd.. maar updates gebeuren blijkbaar enkel snachts?, normaal zou morgen alles in orde moeten zijn..malinwa001 schreef:Voor de geïnteresseerden :
Vanmorgen brief ontvangen met simkaart en overschakeldocumenten (MV -> proximus)
deze middag simkaart in de phone en 1911 gedrukt.
Nu heb ik een foute simkaart gekregen en zit ik op Flex ipv generation met 0€ krediet.
bah bah proximus.. hoe moeilijk kan het zijn?
Als ze het niet deden was het diefstal, geen geste dusMClaeys schreef:@Kevinw
Maar ze konden er ook voor kiezen om dat niet te doen, dus wel degelijk een geste
Maar alles is nu in orde.
Enkel een issue met MMS, kan we verzenden, die komen perfect aan maar kan niet ontvangen.
Heb dan al eens mijn MMS profiel gewist, opnieuw via sms ontvangen en geinstalleerd en phone herstart, zelfde resultaat.
Krijg de melding dat het bericht niet gedownload kan worden.
Iemand die eventueel een test mms wil sturen? Heb voorlopig enkel een MMS proberen te krijgen van mijn vriendin.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1218
- Lid geworden op: 01 nov 2005, 10:53
- Locatie: Pelt
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 56 keer
Op mijn Galaxy S2 staat: "Enkel noodoproepen".devastator schreef: ...
Moet ik iets activeren om in het buitenland bereikbaar te zijn ?
...
Iemand enig idee wat ik moet doen ?
-
- Elite Poster
- Berichten: 6018
- Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
Zijn er nog mensen die Geen Service krijgen?
Gisteren werkte het perfect, vandaag => Geen Service
Er is wel 3G want mijn zus haar gsm vangt wel 3G op Zo meteen nog maar eens naar de helpdesk bellen
Gisteren werkte het perfect, vandaag => Geen Service
Er is wel 3G want mijn zus haar gsm vangt wel 3G op Zo meteen nog maar eens naar de helpdesk bellen
-
- Elite Poster
- Berichten: 1062
- Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 215 keer
Mijn persoonlijke mening; blijf weg van die mms, bah, daar voor betalen vind ik not done .Joneszy schreef:allez mijn kaartje is aangekomen , installatie gelukt, enkel mms wil niet zo lijkt het, heb één verzonden nr mijn oud nummer die nu in oude gsm zit maar komt voorlopig niet aan ... zal es één nr een ander nummer sturen , voor de rest perfect , via hello app kan ik alles goed opvolgen
edit : toch snel internet binnenshuis & in stad na manueel kiezen wcdma ipv gsm (galaxy s2)
Als mensen die je kent ook ne smartphone hebben, dat ze zich dezelfde applicatie als u aanschaffen; bij de iPhone heb je bv whatsapp (is ook op android beschikbaar en nog paar andere); installeer eens allemaal die applicatie, dat verbruikt data maar nie veel als het om fotokes en smskes gaat, je kan meteen zoveel smsen en mmsen en fotokes doorsturen als je wil, zalige applicatie.
Viber; nog zo eentje, verbruikt wel 55MB per uur ong maar je kan er via 3G en wifi wel gratis mee naar elkaar bellen, perfect is het nie maar als ge beiden 3G of wifi hebt dan lukt het wel goed.
MClaeys schreef:Zijn er nog mensen die Geen Service krijgen?
Gisteren werkte het perfect, vandaag => Geen Service
Er is wel 3G want mijn zus haar gsm vangt wel 3G op Zo meteen nog maar eens naar de helpdesk bellen
Hier geen enkel probleem, generation connect met de iPhone 4s, zit op edge nu (en op mijn wifi netwerk als ik thuis ben)
Ge kunt ze kussen
-
- Elite Poster
- Berichten: 1062
- Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 215 keer
Als je int buitenland zit, heb je roaming aanstaan?devastator schreef:Op mijn Galaxy S2 staat: "Enkel noodoproepen".devastator schreef: ...
Moet ik iets activeren om in het buitenland bereikbaar te zijn ?
...
Iemand enig idee wat ik moet doen ?
Ge kunt ze kussen
-
- Elite Poster
- Berichten: 1218
- Lid geworden op: 01 nov 2005, 10:53
- Locatie: Pelt
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 56 keer
@Marlboro, hoe moet ik dat toestaan voor bellen/sms ?
Voor data staat het uit...
Voor data staat het uit...
-
- Elite Poster
- Berichten: 6018
- Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
Blijkbaar stond er een blokkering op het internet op mijn nummer Geen idee waarom ze dat gedaan hebben.
Binnen dit en 2 uur zou ik dus terug service moeten krijgen. Ik heb de indruk dat het bij Proximus af en toe toch in het honderd loopt nooit last met gehad tot Generation Connect
Binnen dit en 2 uur zou ik dus terug service moeten krijgen. Ik heb de indruk dat het bij Proximus af en toe toch in het honderd loopt nooit last met gehad tot Generation Connect
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
update: na veel over- en weer gebel naar Wire-less/Base en proximus, heeft proximus uiteindelijk moeten toegeven dat de fout bij hen lang. het is dan vrij snel in orde geraakt... en nu lijkt alles goed te werkenxenne schreef:Ivm probleem van mijn zus, sim in andere gsm gestoken, ook geen registratie, nu al 24h zonder service.
Reactie proxiums: Base heeft nummer van lijn gehaald maar moet nog poort open zetten (weinig geloofwaardige uitleg)
Reactie Wire-less/Base : procedure langs onze kant correct verlopen, fout zit bij Proximus
[ Post made via mobile device ]
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Elite Poster
- Berichten: 1062
- Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 215 keer
Voorzover ik weet moet roaming toch aanstaan? Zowel als te surfen als te bellen enz....Schiet me nie dood als ik mis ben maar ik meen me toch je roaming moet aanstaan hebben.devastator schreef:@Marlboro, hoe moet ik dat toestaan voor bellen/sms ?
Voor data staat het uit...
Voor de rest, instellingen die correct ingesteld staan?
Ander netwerk beschikbaar die je kan nemen ofzo?
Zoveel ken ik der ook nie van, mss dan toch nog eens op ander fora ofzo vragen.
Als ge ne IPhone hebt hebt ge bv iphoneclubforum.nl
Voor android geen idee.
xenne; door het succes zullen ze nie weten waar eerst beginnen hehe.
Ge kunt ze kussen
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Ik heb de mail niet gekregen, maar eergisteren wel de simkaart ontvangen
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Berichten: 1062
- Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 215 keer
Ik herhaal nogmaals; je hoeft geene mail te hebben gekregen als bevestiging .
Ben je der toch niet gerust in zoals mij toen, ik heb naar da gratis e-shop nr gebelt en daar zegden ze me meteen dat ik weldegelijk geregistreerd stond en alles oke was .
Samtho; als ge nu ofzo bestelt hebt dan denk ik dat ge u kaartje in de loop van volgende week zal krijgen.
Ben je der toch niet gerust in zoals mij toen, ik heb naar da gratis e-shop nr gebelt en daar zegden ze me meteen dat ik weldegelijk geregistreerd stond en alles oke was .
Samtho; als ge nu ofzo bestelt hebt dan denk ik dat ge u kaartje in de loop van volgende week zal krijgen.
Ge kunt ze kussen
Zijn er mensen die ook besteld hebben op vrijdag (of erna) en al een kaartje hebben ontvangen? Ik wacht nog steeds...
MV -> µSim GC
Ben nog steeds MV en nog niets van gehoord sinds besteld te hebben vrijdagavond.
Kan iemand me de gratis nummer van de e-shop helpdesk geven, ik vind alleen een nummer voor proximus klanten. Morgen toch maar eens bellen.
MV -> µSim GC
Ben nog steeds MV en nog niets van gehoord sinds besteld te hebben vrijdagavond.
Kan iemand me de gratis nummer van de e-shop helpdesk geven, ik vind alleen een nummer voor proximus klanten. Morgen toch maar eens bellen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1062
- Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 215 keer
Bel gratis naar 0800 99 974 op werkdagen van 8 tot 18 u (enkel in België)
Tot 18u staat er, tis het proberen waard maar of ge nu nog zal binnen geraken is nog maar de vraag natuurlijk.
Zeker nie bij de pakken blijven zitten en eens bellen (tot wanneer ge ne goeie aan de lijn hebt).
Tot 18u staat er, tis het proberen waard maar of ge nu nog zal binnen geraken is nog maar de vraag natuurlijk.
Zeker nie bij de pakken blijven zitten en eens bellen (tot wanneer ge ne goeie aan de lijn hebt).
Laatst gewijzigd door Marlboro 15 dec 2011, 19:40, in totaal 1 gewijzigd.
Ge kunt ze kussen
-
- Premium Member
- Berichten: 602
- Lid geworden op: 03 okt 2006, 01:22
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 69 keer
Ik ga toch ook is bellen. Vorige week woensdag bestelling gedaan. Nog steeds MV en geen microsim. Wel email ontvangen paar min na bestelling.
Als iemand die e-shop nummer heeft ...
[ Post made via mobile device ]
Als iemand die e-shop nummer heeft ...
[ Post made via mobile device ]
Laatst gewijzigd door theduvelking 15 dec 2011, 19:43, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1062
- Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 215 keer
theduvelking schreef:Ik ga toch ook is bellen. Vorige week woensdag bestelling gedaan. Nog steeds MV en geen microsim. Wel email ontvangen paar min na bestelling.
Als iemand die e-shop nummer heeft ...
[ Post made via mobile device ]
Had het onder u post gepost; 0800 99 974 tot 18uur staat er maar of dat klopt weetk nie.
Ge kunt ze kussen
-
- Erelid
- Berichten: 2114
- Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
- Bedankt: 317 keer
Ja, zie vorige berichten in dit topic.pufpufpuf schreef:Zijn er nu al mensen succesvol overgeschakeld van Mobile Vikings naar Generation Connect? Zoja, wanneer aangevraagd?
Aangevraagd ,vorige woensdag rond 21h, gisteren geactiveerd etc... vandaag dan eindelijk sim toegekomen.
© De Morgen: Geachte taalnazi's, deradicaliseer een beetje.
-
- Plus Member
- Berichten: 177
- Lid geworden op: 14 dec 2011, 17:50
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 25 keer
Vorige woe (7/12) besteld. Gisteren µsim toegekomen en vandaag geactiveerd. Reken dus +/- een week tot wanneer het in orde is. En soms eens bellen naar de klantendienst helpt ook.pufpufpuf schreef:Zijn er nu al mensen succesvol overgeschakeld van Mobile Vikings naar Generation Connect? Zoja, wanneer aangevraagd?
Iets anders: Is het mogelijk om automatisch te herladen? Of kan het alleen via de generation-connect site?
-
- Elite Poster
- Berichten: 2432
- Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
- Locatie: Herent
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 214 keer
Je kan toch herladen via eender welke manier. Alleen via de generation connect site kan je 20€ herladen maar niks belet je meer of minder te herladen via een andere site (wel min 20€ herladen om van de voordelen te genieten !).
Play & Gold voordeel krijg je blijkbaar wel niet met de Generation Connect formule
Play & Gold voordeel krijg je blijkbaar wel niet met de Generation Connect formule
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
-
- Erelid
- Berichten: 2114
- Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
- Bedankt: 317 keer
Kan ik met Generation Connect deelnemen aan Play&Gold, het getrouwheidsprogramma van Pay&Go?
Ja, voor elke herlaadbeurt van € 15 of meer ontvang je een code per sms. Surf vervolgens naar www.proximus.be/gold, voer je code in en ontdek wat je hebt gewonnen!
© De Morgen: Geachte taalnazi's, deradicaliseer een beetje.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1062
- Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 215 keer
Void; dat gaan we dan toch eens moeten doorgeven aan de menschen van proximus en houd dat artikeltje bij de hand, ik ga dat morgen als het past eens navragen want ze moeten zich daaraan houden als ze dat op hun site staan hebben.
Ge kunt ze kussen
-
- Elite Poster
- Berichten: 2432
- Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
- Locatie: Herent
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 214 keer
Daarnet de klantendienst gebeld: Momenteel is generation connect 'niet compatibel' met play & gold. Maar ze gingen het onderzoeken en ik moet morgenavond eens terugbellen
Je zou toch verwachten als ze zo'n product lanceren en het uitdrukkelijk dan nog vermelden op hun website dat dit van dag 1 zou werken...
Je zou toch verwachten als ze zo'n product lanceren en het uitdrukkelijk dan nog vermelden op hun website dat dit van dag 1 zou werken...
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
betaald via visa, net iets te snel geklikt na beveiligingsvraag (waar ik goed op antwoordde blijkbaar)...maar je moest 60 sec. of zoiets wachten...
nu heb ik geen mail ontvangen, maar wel ref. van bestelling.....
dus zal niet opnieuw proberen, morgen eens naar klantendienst bellen.....
voor eerste maal in 12 jaar stap ik over van Base MVNO naar proximus (wegens vroeger altijd te duur)
UPDATE:
vanmorgen gebeld op nr. hier vermeld 0800 99 974 op werkdagen van 8 tot 18 u (enkel in België)
eerst Engelstalig iemand, mij doorverwezen naar NL helpdesk.
Vriendelijk dame die bevestigde dat mijn order binnengekomen is vanmorgen en vandaag of ten laatste maandag verstuurd wordt
Als het goed is, mag het ook gezegd worden.
Laatst gewijzigd door satsurfer 16 dec 2011, 10:22, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1062
- Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 215 keer
glennvho; de hello app op de iPhone is voor abonnees .
Ik meende wel ze bezig zijn aan een nieuwe app, een nieuwe waarbij je bepaalde zaken dan zou kunnen opvolgen.
Ik vind #120# en #121# en #122# oke hoor, gaat snel, tis makkelijk, ben het al gewoon .
Ik meende wel ze bezig zijn aan een nieuwe app, een nieuwe waarbij je bepaalde zaken dan zou kunnen opvolgen.
Ik vind #120# en #121# en #122# oke hoor, gaat snel, tis makkelijk, ben het al gewoon .
Ge kunt ze kussen
Ik gebruik de hello belgacom app zonder problemen op mijn android.
Zie er mijn resterende belwaarde, sms-en en data
https://market.android.com/details?id=be.belgacom.hello
Zie er mijn resterende belwaarde, sms-en en data
https://market.android.com/details?id=be.belgacom.hello
Besteld op 7/12
Sim kaart ontvangen op 14/12
MV gedeactiveerd op 14/12 (een dag zonder netwerk gezeten ...)
Was op Pay&Go Flex geplaatst zonder belwaarde
Meerdere malen naar de klantendienst/eShop gebeld en ben vannacht op Connect geplaatst ..... maar nog steeds geen belwaarde ... . Hiervoor zou ik naar een Belgacom shop moeten gaan met een printout van mijn aankoop bewijs anders zou het wel eens 48 uur kunnen duren voor ik ook maar kan bellen...
Ik heb de 'behulpzame' klantendienst al goed leren kennen
Sim kaart ontvangen op 14/12
MV gedeactiveerd op 14/12 (een dag zonder netwerk gezeten ...)
Was op Pay&Go Flex geplaatst zonder belwaarde
Meerdere malen naar de klantendienst/eShop gebeld en ben vannacht op Connect geplaatst ..... maar nog steeds geen belwaarde ... . Hiervoor zou ik naar een Belgacom shop moeten gaan met een printout van mijn aankoop bewijs anders zou het wel eens 48 uur kunnen duren voor ik ook maar kan bellen...
Ik heb de 'behulpzame' klantendienst al goed leren kennen
Een update…
Vorige week donderdag en vrijdag tevergeefs proberen om te schakelen van abonnement bij proximus naar GC
Moest via de winkel gebeuren volgens de dames aan de andere kant van de lijn. Al wisten ze het natuurlijk niet voor 100 procent maar dat heb je al wel kunnen lezen op dit forum
Zaterdag dan naar de winkel geweest en daar papieren meegekregen om “aangetekend” op te sturen want in de winkel konden zij dat niet overzetten.
Dan zondag de brief NIET aangetekend opgestuurd.
Vanmorgen, vrijdag, probeerde ik dan te bellen maar mijn abonnement was omgezet naar Pay & Go…
Heb zonet naar de klantendienst (080022800) gebeld en daar hebben ze dan uiteindelijk mijn Pay & Go Flex omgezet naar GC!!! Joepie
Zou vanaf middernacht actief zijn.
Afwachten dus wat het morgen gaat worden
Maar heb geleerd dat overschakelen naar een ander formule een hel is bij proximus maar zal bij de andere operatoren niet anders zijn denk ik
Vorige week donderdag en vrijdag tevergeefs proberen om te schakelen van abonnement bij proximus naar GC
Moest via de winkel gebeuren volgens de dames aan de andere kant van de lijn. Al wisten ze het natuurlijk niet voor 100 procent maar dat heb je al wel kunnen lezen op dit forum
Zaterdag dan naar de winkel geweest en daar papieren meegekregen om “aangetekend” op te sturen want in de winkel konden zij dat niet overzetten.
Dan zondag de brief NIET aangetekend opgestuurd.
Vanmorgen, vrijdag, probeerde ik dan te bellen maar mijn abonnement was omgezet naar Pay & Go…
Heb zonet naar de klantendienst (080022800) gebeld en daar hebben ze dan uiteindelijk mijn Pay & Go Flex omgezet naar GC!!! Joepie
Zou vanaf middernacht actief zijn.
Afwachten dus wat het morgen gaat worden
Maar heb geleerd dat overschakelen naar een ander formule een hel is bij proximus maar zal bij de andere operatoren niet anders zijn denk ik