Generation Connect

Ander computer/it/software/hardware nieuws.
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

FlashBlue schreef:Thx Xenne !

Any idea where wel te vinden ? dan voroal nummers voor herlading, sms centrale, voicemail abroad, enz?
Voicemail:
1230 (en 1231 om hem in te stellen/in te spreken)

Klantendienst:
6000

Herladen:
aan je bankrekening koppelen (en limiet op zetten) = #124*bedrag#
via een herlaadkaart = #121*13 cijfers van de kaart#
via de website

Extra internet volume kopen van je belkrediet:
#147*1# = 25Mb voor 3 euro
#151*1# = 200Mb voor 10 euro

Belkrediet en volume weten:
#121# = belkrediet
#120# = aantal gratis internet volume, aantal gratis berichten en wanneer je laatste herlaadbeurt was
#122# = Je tariefplan en je eigen gsm-nummer

Internet settings:
Toegangspunt: internet.proximus.be
Username & password: leeg laten
ze ontvangen via sms: http://customer.proximus.be/PUB/ota_cus ... anguage=nl

SMS-centrale:
+32 475 16 16 16

MMS:
Zelf een MMS zenden en het zou in orde moeten zijn

Das alles waar ik op kan komen momenteel :P (of kon opzoeken in mijn gsm). De meeste service nummers staan trouwens op je simkaart, dus als je telefoonboek simkaartnummers weergeeft zullen deze in je telefoonboek verschijnen :)
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster

Kan iemand bevestigen of de Hello app werkt met Generation Connect :???:
Hebt u een abonnement?
Mijn verbruik geeft u een overzicht van hoeveel minuten, berichten en MB inbegrepen in uw maandelijkse bundel u deze maand al gebruikt hebt.
Mijn abonnement toont de details van uw abonnement en de opties die u geactiveerd hebt.
Hebt u een Pay&Go-kaart?
Controleer uw resterende krediet om te bellen, sms'en of surfen en bekijk de status van uw bonus.
Ik blijf immers "Geen verbruikersgegeens beschikbaar" krijgen. Op de site staat dat het wel zou moeten werken, maar dat kan weer een fout van Proximus zijn (ging bij mijn pay en surf ook niet terwijl gemeld stond van wel)

Speedtest:
Brussel: 2,11Mb/s down en 0,31Mb/s up en paar uur ervoor 1,78Mb/s down en 0,66Mb/s up
Dit was binnen vlak bij Brussel Centraal. Kzat op een Belnet conferentie. Binnen gemeten.
Sinaai: 1,3Mb/s down en 0,43Mb/s up (2 streepjes bereik, binnen gemeten)
malinwa001
Pro Member
Pro Member
Twitter: malinawa001
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 12 keer

Voor de geïnteresseerden :

Vanmorgen brief ontvangen met simkaart en overschakeldocumenten (MV -> proximus)
deze middag simkaart in de phone en 1911 gedrukt.

Nu heb ik een foute simkaart gekregen en zit ik op Flex ipv generation met 0€ krediet.

Bel naar 6000... ff "lang" aan de lijn gehangen maar de juffrouw kon me niet verder helpen, ik moest contact opnemen met de e-service.
Krijg een nr dat ook op de brief staat (080099974)

Hang weer ff aan de lijn en daar sturen ze me naar de website waar ik dan weer 20€ zou moeten opladen.
Ik vraag hoe het dan zit met de 20€ en de rest van de rimram, ja daar heb ik een dossiertje voor opgesteld u krijgt daar nog bericht van...
Daar was ik dus niks mee, ik wou niet eerst betalen voor iets wat ik al betaald heb dus ik rij naar een Belgacom center.

De verkoper had er veel begrip voor mijn situatie maar meer dan u moet eerst zelf betalen en je krijgt het daarna terug kwam hij ook niet.
Hij zei me wel dat het een uniek geval was en ze dit nog niet waren tegengekomen.

Morgen ga ik met men betaalgegevens terug naar de winkel en zal ik zien wat het geeft.

Mooie start zou ik zeggen, en ondertussen kan ik nog niet bellen...
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

Nog niks aangekomen. De post is al even erg als proximus :roll:
philippe_d
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Ik stel vast dat de inhoud van deze tread stilaan begint af te wijken van de originele topic.
Ik stel voor dat we het hier voornamelijk hebben over Generation Connect, de problemen (zoals laattijdige SIM kaarten, vroegtijdige disconnect van het huidige netwerk, enz ..) en de eerste ervaringen met deze nieuwe formule.

Voor de discussies over snelheden van het 3G netwerk, resulaten van speedtest, enz heb ik een aparte Topic aangemaakt: http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=77&t=31960
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
vDR
Starter Plus
Starter Plus
Twitter: rubensnicky
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

Mijn microsim ook ontvangen.
sim is ook werkende.
Ook heb ik dat overdrachtsdocument gehad.. moet dit nog opgestuurd worden of is dit louter informatief ?
timofp
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Ik had dus vorige week woensdag een kaartje met nieuw nummer besteld omdat het toen (vorige week woensdag) nog niet mogelijk was om van een proximus abbo over te schakelen naar Generation Connect. Zoals we weten is dat achteraf wel mogelijk geworden en ik ben dan ook overgeschakeld met mijn bestaande SIM en nummer. Echter na talloze telefoontjes en heen en heen en weer gestuurd te worden door de E-Shop en de 6000 Klantendienst blijkt het onmogelijk om mijn bestelling te annuleren en mijn geld terug te krijgen. Nochtans stond er bij elke stap van de bestelling dat de koper binnen de 14dagen kon opzeggen zonder opgaaf van reden, maar dat was blijkbaar niet geldig...

Dus iemand hier interesse om een Generation Kaart met nieuw nummer over te kopen? (enveloppe is nog niet open geweest). Ok, het kaartje was binnen enkele minuten al verkocht via 9Lives :p dus staat niet meer te koop
Laatst gewijzigd door timofp 14 dec 2011, 18:23, in totaal 1 gewijzigd.
Afbeelding
kdhoe
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 25 keer

Ik heb GC vorige week woensdag besteld. Vandaag is mijn µsim toegekomen (was gisteren verzonden). Ik heb wel nog steeds ontvangst bij MV. Ik veronderstel dat de nr overdracht morgen zal gebeuren.
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster

Heb net mijn nummer geregistreerd voor e-services (wat al niet zonder problemen ging want de pagina bleef maar errors geven dat het niet ging o.O Hun integratie met Belgacom e-services staat nog lang niet op punt). Nu zie ik dus mijn belkrediet van 20 euro en alle opties. Bij Tariefplan staat echter Mobile Internet P&S o.O als ik via #122# kijk zie ik wel Generation Connect staan.
Eveneens nog steeds niet aan de praat gekregen in de Hello app.
decat
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 104 keer

De Hello app krijg ik ook niet aan de praat, en sindsdien de app op mijn toestel staat gaat de data niet meer. :|
redman
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 88 keer

He dat is gek, bij mij werkt de applicatie wel, ik heb wel de belgacom hello en niet de proximus hello gedownload.
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 217 keer

De "Hello! Belgacom" app is nog niet beschikbaar voor iPhone :-(
"Coming soon" staat er op http://www.appstrakt.be/clients/belgaco ... e/?lang=nl
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

op de site van generation connect staat er idd een link naar https://market.android.com/details?id=be.belgacom.hello
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Werkt hello proximus niet alleen als je abonnee bent? Ik lees als ik naar de applicatie ga nergens iets over preapaid? Ik zie alleen mobiele abonnees staan?
(op de iPhone).
Ge kunt ze kussen
decat
Elite Poster
Elite Poster

Hello Belgacom werkt op Android. Alles staat er mooi in vermeld.

edit:

http://dl.dropbox.com/u/5778397/screens ... 570704.png
Sparky
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 257 keer
Bedankt: 18 keer

Ik ben benieuwd wanneer de simkaarten hier gaan aankomen.
Ik heb donderdag (08/12) rond 13:00 2 simkaarten besteld. Beide met nummeroverdracht (komende van MV & Mobi* abo), gewone simkaarten.
Op de site staat het volgende:
Ik heb mijn kaart zonet besteld, wanneer zal ik ze krijgen?

De leveringstermijn is 2 à 3 werkdagen indien je je kaart van maandag tot woensdag bestelt. Bestel je ze van donderdag tot zondag, dan moet je twee werkdagen extra rekenen.
Dus, morgen hoop ik dat de kaarten aankomen. Want dan we er al 5 werkdagen verder.

EDIT: Het rare is, op crdc.be staat er nog KPN Group Belgium, en de op android market staat bij provider proximus :).
Laatst gewijzigd door Sparky 14 dec 2011, 18:59, in totaal 3 gewijzigd.
mgo72
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 37 keer
Contacteer:

ik heb ook geen data op de Iphone Hello app :-(
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster

nickz schreef:De "Hello! Belgacom" app is nog niet beschikbaar voor iPhone :-(
"Coming soon" staat er op http://www.appstrakt.be/clients/belgaco ... e/?lang=nl
Dank, die url kende ik nog niet. Ik ga het opvolgen (lees: meermaals per dag kijken en janken tot het er is :P) Op de Proximus website is het ook niet te zien, ik zie enkel mijn belkrediet :eek: en op m.skynet.be geraak ik niet op e-services ingelogt :roll: Dat ze dus maar snel komen met hun Belgacom Hello voor iOs :p
Zarnikon
Starter
Starter

MClaeys schreef:
FlashBlue schreef:Thx Xenne !

Any idea where wel te vinden ? dan voroal nummers voor herlading, sms centrale, voicemail abroad, enz?
Voicemail:
1230 (en 1231 om hem in te stellen/in te spreken)

Klantendienst:
6000

Herladen:
via een herlaadkaart = #121*13 cijfers van de kaart#
via de website

Extra internet volume kopen van je belkrediet:
#147*1# = 25Mb voor 3 euro
#151*1# = 200Mb voor 10 euro

Belkrediet en volume weten:
#121# = belkrediet
#120# = aantal gratis internet volume, aantal gratis berichten en wanneer je laatste herlaadbeurt was
#122# = Je tariefplan en je eigen gsm-nummer

Internet settings:
Toegangspunt: internet.proximus.be
Username & password: leeg laten
ze ontvangen via sms: http://customer.proximus.be/PUB/ota_cus ... anguage=nl

SMS-centrale:
+32 475 16 16 16

MMS:
Zelf een MMS zenden en het zou in orde moeten zijn

Das alles waar ik op kan komen momenteel :P (of kon opzoeken in mijn gsm). De meeste service nummers staan trouwens op je simkaart, dus als je telefoonboek simkaartnummers weergeeft zullen deze in je telefoonboek verschijnen :)
thx voor de info!
Afbeelding
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Ik heb zoals men wel weet ne nieuwe nr genomen en alles werkt hier gewoon steengoed maar toch nog 1 vraagsken; kan je op een of ander manier zelf ene ander pincode ingeven? Je pincode die je nu hebt gekregen van proximus veranderen naar een pincode die jij (ik dus) wil?

Dank bij voorbaat.
Ge kunt ze kussen
decat
Elite Poster
Elite Poster

Normaal gezien moet ge de ergens via de instellingen van uw telefoon kunnen aanpassen.
Sparky
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 257 keer
Bedankt: 18 keer

@Marlboro

Op de proximus website heb ik dit gevonden:

http://support.nl.proximus.be/app/answe ... ijzigen%3F
U kan uw pincode wijzigen door de volgende code in te geven op uw gsm-toestel:

* * 04 * oude pin1 * nieuwe pin1 * nieuwe pin1 #
Laatst gewijzigd door Sparky 14 dec 2011, 20:13, in totaal 1 gewijzigd.
Hakki
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 22 keer

MClaeys schreef: Herladen:
Zou dit werken voor herlading van 20€? Op de website melden ze dat herladen 20€ enkel via generationconnect.be gaat..
Mogen ze wel ook aanpassen indien niet.. alsook de errors bij e-services!
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 217 keer

MClaeys schreef:Dank, die url kende ik nog niet. Ik ga het opvolgen (lees: meermaals per dag kijken en janken tot het er is :P) Op de Proximus website is het ook niet te zien, ik zie enkel mijn belkrediet :eek: en op m.skynet.be geraak ik niet op e-services ingelogt :roll: Dat ze dus maar snel komen met hun Belgacom Hello voor iOs :p
Kan je #120# niet gebruiken om je resterende datavolume te zien?
Marlboro schreef:[...] kan je op een of ander manier zelf ene ander pincode ingeven? Je pincode die je nu hebt gekregen van proximus veranderen naar een pincode die jij (ik dus) wil?
Via iPhone: Instellingen > Telefoon > Simpincode > Wijzig simpincode. Je kan je pincode daar ook volledig uitschakelen als je dat wenst.
Samtho
Starter
Starter
Bedankt: 1 keer

voilà ook generation connect aangevraagd. Nu hopen dat simkaart voor volgende week vrijdag aankomt, anders moetk langer op kot blijven
decat
Elite Poster
Elite Poster

Sparky schreef:
* * 04 * oude pin1 * nieuwe pin1 * nieuwe pin1 #
Dit werkt perefect, thanks.
Hakki
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 22 keer

nickz schreef:
MClaeys schreef:Dank, die url kende ik nog niet. Ik ga het opvolgen (lees: meermaals per dag kijken en janken tot het er is :P) Op de Proximus website is het ook niet te zien, ik zie enkel mijn belkrediet :eek: en op m.skynet.be geraak ik niet op e-services ingelogt :roll: Dat ze dus maar snel komen met hun Belgacom Hello voor iOs :p
Jip, werkt prima voor resterende data en sms'en!
FlashBlue
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

Hi,

Eerst en vooral, thx MClaeys voor de lijst met handige info op vorige pagina, much appreciated.

Dan, het vervolg op het Generation connect verhaaltje, het was nl nog niet afgelopen, maar, tussen het forumspammen hier, en de relnicht uithangen op twitter, heb ik, gek genoeg, nog een daytime job ook ;-)

In ieder geval, na het oppikken van de werkende µsim bij proximus dealer, netjes de 1911 te bellen, en online te raken, zat ik na een half uurtje ineens zonder elke vorm van connectivity, geen data, geen sms, geen voice. Oorzaak : beltegoed, 0 (welja, 0.01€).

En dan begint het spelletje, 6000 bellen. Het omgekeerde wereldje van e-shop support. Incompetentie en onwetendheid alom. Ik was vrij zeker van de oorzaak, zijnde dataverkeer dat aangerekend werd.

Maargoed, de eerste dame die ik aan de lijn kreeg sprak perfect nederlands, begreep het probleem, ging het navragen bij second line, om het opgelost te krijgen voor me en toen viel de verbinding weg. f***.

Maargoed, kan gebeuren, we bellen terug,met vaste lijn, in geval dat dame nr 1 terugbelt op mobiel, en vragen naar de dame in kwestie. Helaas kon men mij niet doorschakelen, maar men ging zeker men probleem bekijken. Helaas was de persoon in kwestie nu niet zo erg het nederlands machtig, en was hij hoorbaar van buitelandse origine, iets wat op zich niet mis is natuurlijk. Na 10 minuten kwam hij echter tot de conclusie dat generation connect helemaal geen data-verbruik omvatte, en dat ik terecht het dataverbruik aangerekend had gekregen. Ok dan, go f*** yourself.

Intussen zijn we een half uur verder, derde poging, jawel, weer een heel vriendelijke dame. Eerst maar eens gevraagd of ze wist wat generation connect inhield - hoera, dat wist ze. (puntjes daarvoor!) Dus we herhalen ons probleem. Oh, ze ging het nakijken, maar ze ging me niet in wacht zetten. Ideaal. "ja meneer, ik zie hier gisteren dataconnecties, die zijn aangerekend inderdaad, voor 19,99e." 'euhm, tof, gisterne had ik geen sim.' "ja, op de 14e zie ik dataverbruik hoor" .
'Ja, sorry, dat is vandaag, de 14e",ok, kort lachintermezzo - het was grappig.
Maar ze had het probleem dus gevonden, en ging het corrigeren. En dat deed ze. 2 minuten na het gesprek een sms dat prepaysaldo was aangepast. Hoera - we stonden weer positief. (uiteindelijk was het 1 connectie van 9 seconden die 19,99€ gekost had. wow.)
(ik moet toegeven dat de eerste dame, ondanks het niet terugbellen wel ook nogmaals het credit heeft aangepast - cadotje imho. )

Leuk verhaaltje, maar ik vond de ervaringen met de e-shop support toch toffer.

Dat gezegd zijnde, het komt er dus op neer :
-als je sim te lang op zich laat wachten, en je nummer al overgezet is, een competente proximus dealer zoeken die sims heeft, en die een sim laten koppelen aan je nummer, en huppa.
-als je last hebt met datatrafiek die onterecht aangerekend is, 6000 bellen, optie 4 - 1 kiezen, en hopen dat je iemand krijgt die weet wat GenCon omvat, en het wil oplossen.

Lange blok tekst, hoop dat iemand er iets aan heeft echter.

//Edit, en om geen dubbelposts te doen, Tethering werkt dus op iphone, zowel met Cable als wifi. Bt niet echt, maar dat ligt aan een BT issue op men laptop.
Resultje over cable tethering :
Afbeelding
Laatst gewijzigd door FlashBlue 14 dec 2011, 23:02, in totaal 1 gewijzigd.
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster

nickz schreef:
Marlboro schreef:[...] kan je op een of ander manier zelf ene ander pincode ingeven? Je pincode die je nu hebt gekregen van proximus veranderen naar een pincode die jij (ik dus) wil?
Via iPhone: Instellingen > Telefoon > Simpincode > Wijzig simpincode. Je kan je pincode daar ook volledig uitschakelen als je dat wenst.
#120# werkt niet op een iPad, anders had ik er inderdaad geen problemen met gehad om dat te gebruiken ;)

Hakki schreef:
MClaeys schreef: Herladen:
Zou dit werken voor herlading van 20€? Op de website melden ze dat herladen 20€ enkel via generationconnect.be gaat..
Mogen ze wel ook aanpassen indien niet.. alsook de errors bij e-services!
Ik dacht dat je dan kon herladen voor 5, 10, 15, 25 en 50 euro. Ik kan het niet meer testen omdat ik momenteel automatische herlaadbeurt heb (en nog een pak belkrediet). Sowizo krijg je gewoon een smsje dat het niet lukt indien het bedrag niet klopt, test dus gerust eens uit ;)
xenne
Elite Poster
Elite Poster

voor €20 kan je enkel bijladen via de site van generation connect
de andere bedragen (idd €5 10 15 25 50) kan je bijladen via de klassieke kanalen

btw, hier nog altijd geen service bij proximus, base service uitgevallen om 9:15.... toch niet normaal?
FlashBlue
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

Dat is inderdaad niet normaal.
Mogelijkheid om sim in ander toestel te testen ? of eventueel toestel paar maal te herstarten ?

Hier net gemerkt dat voicemail per default niet enabled is op Pay&Go solutions, en dat je daarvoor bij de klantendienst moet zijn.
Tof, ik mag ze weer bellen :D
xenne
Elite Poster
Elite Poster

het toestel wordt minstens om het uur herstart... (op aanraden van Proximus) tot nu toe zonder resultaat
andere gsm wel nog niet geprobeerd
proximus zegt dat base in de fout is, als het na 24h nog niet gaat gaan ze verdere stappen ondernemen???

als ik het nummer test via crdc staat het precies nog op KPN Group Belgium
maar als je nummer belt krijg je melding dat het nummer niet bestaat

morgen eens laten testen met andere gsm, want ze heeft zo een I5801 en die zijn gelinkt aan Mobistar/Orange, én dit zou wel eens het probleem kunnen zijn
Lacroix
Starter
Starter

Ik had me ook Generation Connect besteld de eerste dag, en heb gisteren de (gewone) simkaart ontvangen.
Momenteel heb ik een abo van onbepaalde duur, dus dat kan ik zonder kosten opzeggen, maar wel nog een 'internet on gsm' contract voor 9 maanden.

Al paar keer gebeld naar klantendienst en uiteindelijk te horen gekregen dat, indien ik mijn huidig nummer wil behouden, ik schriftelijk mijn contract moet opzeggen en hierin vermelden dat ik naar generation connect wil overstappen (ik krijg dat een nieuwe generation connect, diegene die ik al besteld heb heeft al een nieuw nummer uiteraard). Voor het internet abo zou ik dan wel een schadevergoeding van 9 maanden moeten betalen, niet onlogisch natuurlijk.

Nu denk ik om mijn huidige abbo gewoon nog half jaartje ofzo te houden, en eventueel nadien ofwel opnieuw generation connect te nemen (om nummer te behouden, als generation connect tenminste nog beschikbaar is dan), ofwel gewoon mijn huidige generation connect sim kaart te gebruiken.

De sim die ik nu heb ontvangen die gaat automatisch geactiveerd zijn na enkele dagen zeker? Maar ik kan dit gewoon een half jaar ongebruikt laten (bonussen uiteraard wel kwijt na 31 dagen), en dan pas gebruiken? (ik ontvang dan de bonussen terug als ik herlaad voor €20?).
xenne
Elite Poster
Elite Poster

Het is nieuwe kaart & nummer dus mogelijks wordt die maar actief bij plaatsing in gsm & bellen naar 1911, maar zeker ben ik dat niet. Het lijkt mij ergens wel logisch. Bij portatie wordt het nummer actief op moment van overdracht.

Ivm probleem van mijn zus, sim in andere gsm gestoken, ook geen registratie, nu al 24h zonder service.
Reactie proxiums: Base heeft nummer van lijn gehaald maar moet nog poort open zetten (weinig geloofwaardige uitleg)
Reactie Wire-less/Base : procedure langs onze kant correct verlopen, fout zit bij Proximus

[Afbeelding Post made via mobile device ]
kevinw
Starter
Starter
Bedankt: 6 keer

kevinw schreef:Net sim ontvangen.
...

Echter een half uur laten heb ik nog maar 11,37 € op mijn kaart staan (had nog geen oproepen gedaan).
Klanten dienst gaf aan dat ze pas na 48 uur kunnen zien hoe dit komt.

Smsjes en data gaat wel correct van de bundel af.
Net proximus aan de lijn gehad, blijkbaar was er een probleem met de activatie van mijn generation connect.
Hierdoor was het data pack nog niet volledig actief toen ik mijn eerste connectie met internet had gemaakt.
Dit was zo'n 17mb en heeft dus 8,62 euro gekost.

Dit is keurig rechtgezet en ik heb inmiddels dit bedrag ook terug gekregen.

Wel raar dat ze zegt "als commerciële geste hebben we dit bedrag terug gestort..." Neenee, 't is verdikke uw fout en mijn geld, dus geen geste maar een verplichte teruggave van mijn geld :lol:
wimpie3
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 53 keer

Ik heb mij donderdagochtend (vorige week!) ingeschreven om mijn eigen MV nummer en dat van mijn vrouw om te laten schakelen. Tot op heden nog geen (gewone!) SIM kaart ontvangen. Gelukkig wel nog MV ontvangst.

Als we al één ding geleerd hebben tot nu toe, dan is het dat het prutsers zijn! :|
devastator
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 56 keer

Hi,

Ik ben gisteren overgezet van Proximus abbo naar Pay&go. Daarna naar de klantendienst gebeld en deze nacht op Generation Connect gezet.

Deze morgen voor 20 euro herladen via de site, maar daarna kon ik niet online. Met mijn abbo had ik daar geen problemen mee.

Ik werk in NL, en merk nu dat ik geen SMS en oproepen kan ontvangen. Ook zelf SMS'en lukt niet (bellen nog niet geprobeerd). Met mijn abbo had ik daar geen problemen mee.

Moet ik iets activeren om in het buitenland bereikbaar te zijn ?

Gr,
Deva

EDIT: de overzet is gisteren overdag ergens gebeurd. Ik merkte wel dat ik 8 SMS'en kreeg toen ik terug de grens over kwam. Een deel daarvan waren in de voormiddag al verstuurd, dus toen ben ik ook al niet bereikbaar geweest
Laatst gewijzigd door devastator 15 dec 2011, 10:56, in totaal 1 gewijzigd.
Joneszy
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 4 keer

allez mijn kaartje is aangekomen , installatie gelukt, enkel mms wil niet zo lijkt het, heb één verzonden nr mijn oud nummer die nu in oude gsm zit maar komt voorlopig niet aan ... zal es één nr een ander nummer sturen , voor de rest perfect , via hello app kan ik alles goed opvolgen :-)

edit : toch snel internet binnenshuis & in stad na manueel kiezen wcdma ipv gsm (galaxy s2) :oops:
Laatst gewijzigd door Joneszy 15 dec 2011, 13:18, in totaal 1 gewijzigd.
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster

@Kevinw
Maar ze konden er ook voor kiezen om dat niet te doen, dus wel degelijk een geste :lol:

#Wimpie3
Dat komt eerder doordat er zoveel mensen overschakelen van MV naar GC, dat kan logischerwijs niet op een dagje ;) Al klopt het ook wel dat er een en ander verkeerd loopt :p ken weinig bedrijven waar dat niet zo is
Tuneboy2005
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 5 keer

wimpie3 schreef:Ik heb mij donderdagochtend (vorige week!) ingeschreven om mijn eigen MV nummer en dat van mijn vrouw om te laten schakelen. Tot op heden nog geen (gewone!) SIM kaart ontvangen. Gelukkig wel nog MV ontvangst.

Als we al één ding geleerd hebben tot nu toe, dan is het dat het prutsers zijn! :|
Ik heb op hetzelfde ogenblik geregistreerd als jou en van mij gaat mijn kaartje begin volgende week toekomen volgens helpdesk
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”