De volume meter steekt blijkbaar in een 'nieuw' jasje.
Nu vraag ik mij af of het enkel een nieuw jasje is of dat ook de ondergrond veranderd is (lees cheat gedisabled).
Iemand al een idee?
Nieuwe Skynet Volume meter
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Nieuw jasje?
Ziet er volgens mij nog altijd hetzelfde uit ...
Staat om de een of andere reden wel nog altijd verbruikt volume: 0 MB, maar dat kan ook aan mij liggen
Ziet er volgens mij nog altijd hetzelfde uit ...
Staat om de een of andere reden wel nog altijd verbruikt volume: 0 MB, maar dat kan ook aan mij liggen
- metal
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 8 keer
als die cheat der niemeer is dan ist ook wel stom. want als a2f nie beter zou zijn na men contract zou ik naar skynet gaan maar als die cheat der niemeer is zal da ook niemeer doorgaan hier
- SchizoSirhc
- Member
metal schreef:als die cheat der niemeer is dan ist ook wel stom. want als a2f nie beter zou zijn na men contract zou ik naar skynet gaan maar als die cheat der niemeer is zal da ook niemeer doorgaan hier
zo denk ik dr ook over
Schijnt normaal te zijn, ttz het mij bekende, zowel volume als verbinding.
Tenzij, de kleine onderverdelingen van die schaal? Kan zijn dat die er voordien stonden?
Dit is wel degelijk de volume meter welke je oproept via mijn abonnement.
Grtz,
Tenzij, de kleine onderverdelingen van die schaal? Kan zijn dat die er voordien stonden?
Dit is wel degelijk de volume meter welke je oproept via mijn abonnement.
Grtz,
- Bijlagen
-
- Shot_volumeter.doc
- (163 KiB) 212 keer gedownload
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Mizi schreef:was het vroeger ook al zo dat als je tijdens de overgang naar een nieuwe maand online bent, het gebruikte volum van die sessie bij die nieuwe maand gerekend wordt?
Yup.
En -nogmaals- een kleine randbemerking (ik blijf het nl. ongelofelijk vinden) : zelfs als je die "maandovergang" maakt op smallband, wordt dit van je (breedband)volumemeter gehaald !
If you can't beat them, confuse them.