Hallo,philippe_d schreef:Web interface openen (192.168.1.1).prino schreef:En als iemand dan zou kunnen uitleggen hoe je dat doet, dan zouden zowel de OP als mijn persoontje de betreffende persoon heel dankbaar zijn! (Ik heb hetzelfde probleem, kan mijn FTP server niet meer bereiken)Goztow schreef:
Je moet aan port forwarding doen zodat de router weet wat hij met het binnenkomend signaal op die poort moet doen (nl. doorsturen naar 192.168.1.3). Meestal noemt dat port forward of virtual server of zoiets.
Advanced Settings > Lan Servers.
Helemaal onderaan de lijst van geopende poorten (UPnP) > New Entry.
Hier alles invullen (publieke poort, interne poort, intern IP).
als volkomen leek zou ik ook dankbaar zijn om te weten te komen wat men zoal moet invullen bij die verschillende rubrieken publieke poort, intern ip enz...
Ik heb nl aan een router een tweetal ip-cameras hangen. Ik kan deze vanaf mijn computer gemakkelijk bereiken en bedienen via http://10.0.0.7/
Ik zou nu ook graag hetzelfde willen doen vanop bv het werk, maar kan maar niet uitdokteren hoe dit exact moet gebeuren.
Ik heb ondertussen wel een ddns-adres, ik kan dus al wel mijn scarlet-box vanop het internet bereiken.
Met veel dank bij voorbaat voor Uw hulp,