Geld van belkrediet naar bank/paypal

Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

???? Link? UItleg?
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

1. Belkrediet aankopen op pre-paid
2. Via PingPing dit geld overschrijven op je PingPing rekening (kost 40cent). Dit geld zou van via mpay van je belkrediet afgaan.
3. Vervolgens stort PingPing het geld gratis op je bankrekening.
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster

Ik bedoelde:
ChelloExtremer schreef:4eur voor 100MB EU DATA roaming ... haha, verkoop uw bgc aandelen alvast ;p
Wat bedoelt die hier mee :p
ChelloExtremer
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 30 keer

10x herladen aan 0.40cent ;)

Anyway ... zo werkt het dus niet (was te denken lol). Pingping laat niet toe om uw portemonee 'te vullen' met MPay, je kan enkel Mpay en PingPing linken, en dan gaat een betaling met PingPing, als er niet genoeg geld is in uw PingPing portemonee, af van uw Mpay (prepay beltegoed) rekening.
Maar dan toch nog even verder denken ... voor Generation Connect geeft elke herlaadbeurt boven de 20eur recht op de bonussen ... dus via http://www.becharge.be/default.aspx?oper=1 kan het misschien nog wel door 25eur te herladen en met PingPing te betalen (25eur is net max toegelaten bij PingPing).

edit: of nog ... met 2 PingPing accounts werken ... ohh lol ;) (know where I'm getting at?). OK, ik ga gewoon wat moeten uitproberen. Zal wel iets laten weten als ik iets vind dat werkt ;)
skynetbbs
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 23 keer

ik zie dat je ook in "vikingpunten" kunt omzetten...
stel dat je goedkoop wilt bellen a 14cent/min ipv 24cent/min dan moet je 40euro storten
maar na een maand zijn je 2000smsjes vervallen...en evt in de toekomst ook je gratis data
kun je dan via dit systeem je resterend bedrag in "vikingpunten" omzetten;
en (met een resterende saldo vikingpunten) terug een 40euro maand activeren bij MV? (of zoals ze uitleggen... een soort auto-domiciliering in voege zetten)
is het 38% dat je "betaalt" goedkoper dan je 40 euro opbellen aan niet gratis smsjes, data...
of bellen aan 24cent (15euro/maand)
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster

Waar kun je belkrediet in vikingspunten omzetten? Die link heb ik nergens gevonden...

(ik heb 86€ belkrediet nu op mijn MV staan... Daar moet echt wel iets mee gebeuren :angel: )
skynetbbs
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 23 keer

http://betaallijn.pidgey.be/

Uitbetalingsmethode
Via overschrijving
Via Vikingpunten

Uitbetaling U kan pas een uitbetaling aanvragen als je meer dan €10 hebt verdiend
mgo72
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 37 keer
Contacteer:

Pidgey,

hoeveel lijnen kunnen we zo erin zetten? Ik heb hier denk ik nog een 10-tal 5 euro kaartjes liggen ;-)
Pidgey
Member
Member
Bedankt: 10 keer

mgo72 schreef:Pidgey,

hoeveel lijnen kunnen we zo erin zetten? Ik heb hier denk ik nog een 10-tal 5 euro kaartjes liggen ;-)
Zoveel als ge wilt... De unieke betaalcode linkt uw telefoontje aan uw account...

Sent by android
Heeft u belwaarde te veel? Dan kan u dit beltegoed hier omzetten naar! http://betaallijn.be
mgo72
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Dus, ik moet niet alle andere accounts gaan openen, gewoon die code he?

Leuk om weten ;-)

Hoe kan je bij Mobistar je saldo kennen van een kaartje?
Pidgey
Member
Member

mgo72 schreef:Dus, ik moet niet alle andere accounts gaan openen, gewoon die code he?

Leuk om weten ;-)

Hoe kan je bij Mobistar je saldo kennen van een kaartje?
idd... gewoon bellen ;-)
mobistar is *123*# fzo dacht ik...
Heeft u belwaarde te veel? Dan kan u dit beltegoed hier omzetten naar! http://betaallijn.be
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Pidgey schreef:
ldw schreef:Ik veronderstel dat je automatisch maandelijks herlaad?

Waarom wacht je niet gewoon tot je geld op is, en herlaad dan... Na 1 maand betaal je gewoon voor het dataverkeer dat je gebruikt.
Omdat je na 1 maand betaalt voor SMS'en enzo...
Stel je stuurt 250 SMS'n per week (, belt nooit) en je herlaadt elke maand. Dan betaal je 15eur/maand. Maar van die 15 eur kan je dus 62% terugkrijgen...

Als je na 1 maand verderSMSt met je belwaarde, dan kan je een halve week voort (15eur=150SMSen) en moet je weer 15eur herladen...

-> Eerste situatie is 2-3x goedkoper :)

P.S. Ik ben dus de eigenaar van die site, die eigenlijk bedoeld was om de belwaarde van mezelf en enkele vrienden terug te krijgen, maar iedereen mag natuurlijk registreren... Toen ik vandaag echter ineens 2 nieuwe registraties binnenkreeg, googlede ik even mijn site en kwam ik op dit topic uit :p
Dus als ik het goed begrijp:
Ik herlaad maandelijks voor 20 euro voor de bonus van 2Gb op mijn iPad
Ik heb dan 20 euro belkrediet waar ik niks met ben (want bellen met de iPad gaat niet en smsjes sturen jammer genoeg ook niet)
Ik registreer me op uw site, bel naar een nummer (veronderstel ik) en krijg 62% van het belkrediet terug (12,4 euro) o.O?
Als dat zo is dan zou ik dus voor 7,6 euro per maand mobiel internet hebben op de iPad :banana: :banana:

You sir, are awesome!

En nu ik wat verder lees kan ik ongeveer 75% recupereren als ik wallie kaarten koop op becharge met mn gsm (pingping) en ze naar u stort? :eek: :banana:
Als student kan ik deze dienst ten zeerste appreciëren!!
Even more awesome! :beerchug:

edit: wallie niet meer beschikbaar, enkel Ukash en Paysafecard :(
Pidgey
Member
Member

MClaeys schreef: Dus als ik het goed begrijp:
Ik herlaad maandelijks voor 20 euro voor de bonus van 2Gb op mijn iPad
Ik heb dan 20 euro belkrediet waar ik niks met ben (want bellen met de iPad gaat niet en smsjes sturen jammer genoeg ook niet)
Ik registreer me op uw site, bel naar een nummer (veronderstel ik) en krijg 62% van het belkrediet terug (12,4 euro) o.O?
Als dat zo is dan zou ik dus voor 7,6 euro per maand mobiel internet hebben op de iPad :banana: :banana:

You sir, are awesome!
Jap inderdaad :)
Ben zelf ook student dus... ;-)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

MClaeys schreef:Ik heb dan 20 euro belkrediet waar ik niks met ben (want bellen met de iPad gaat niet en smsjes sturen jammer genoeg ook niet) Ik registreer me op uw site, bel naar een nummer
Dan moet je wel die SIM versteken in een ander toestel om te bellen ?
Pidgey
Member
Member

r2504 schreef:
MClaeys schreef:Ik heb dan 20 euro belkrediet waar ik niks met ben (want bellen met de iPad gaat niet en smsjes sturen jammer genoeg ook niet) Ik registreer me op uw site, bel naar een nummer
Dan moet je wel die SIM versteken in een ander toestel om te bellen ?
Uiteraard... Maar dat moet in principe maar 1x om de paar maanden gebeuren he...

Weet er trouwens iemand hoeveel ik mag 'verdienen' vooraleer ik last zou kunnen krijgen van de fiscus fzo?
Als ik deze maand 5euro verdien zal het veel zijn, maar ik 'transfereer' natuurlijk wel maandelijks enkele honderden euro's...
mgo72
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Pidgey,

Dat stukje van kopen Paysafecards heb ik niet goed begrepen. Kan je dat uitleggen.
mgo72
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Dit is mischien offtopic, maar kan mischien wel interessant zijn aangezien het gaat over geld overzetten en truukjes :-)

Ik kan via onze Voetbalkrant.com site met paysafes allemaal 150 euro gratis geven en 50 euro wordt dan zowieso naar bankrekening gestort. Je kan indien interesse mailen op manu en dan mijn site.

Mods doe maar weg als niet mag.
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Geef je winst gewoon aan in je personenbelasting?
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

'k Wil niet sceptisch zijn, maar 'k ben nog nooit een drankautomaat of iets dergelijks tegengekomen dat pingping ondersteunt, ...
Pidgey
Member
Member

Dat stukje van kopen Paysafecards heb ik niet goed begrepen. Kan je dat uitleggen.
Dat stukje begrijp ik zelf niet helemaal en dat hoef ik ook niet aangezien ik toch geen Proximus heb ofzo... ;-)
Goztow schreef:Geef je winst gewoon aan in je personenbelasting?
That's it?
Geen BTW nummer fzo?
philippe_d
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Ofloo schreef:'k Wil niet sceptisch zijn, maar 'k ben nog nooit een drankautomaat of iets dergelijks tegengekomen dat pingping ondersteunt, ...
Ik wel, deze in het Innovation Centrum van het Belgacom gebouw in Brussel :).
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
VOiD
Elite Poster
Elite Poster

VOiD schreef:1. Belkrediet aankopen op pre-paid
2. Via PingPing dit geld overschrijven op je PingPing rekening (kost 40cent). Dit geld zou van via mpay van je belkrediet afgaan.
3. Vervolgens stort PingPing het geld gratis op je bankrekening.
Ok, dit werkt dus niet. Ik krijg mpay niet geactiveerd op een generation kaart.
mgo72
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Pidgey schreef:Je kan op http://www.becharge.be/ met Pingping herlaadkaarten enzo kopen...
Je kan daar ook Wallie kaarten kopen en die vervolgens opgebruiken op http://betaallijn.pidgey.be/wallie.php .
Daar is in feite het hoogste rendement (70-75% denk ik) mee te halen...
Het enigste probleem is dat dat gedoneerd geld niet automatisch in je account bijkomt... (dus moet ik dat manueel fixen...)
Als er (heel) veel vraag naar zou zijn, kan ik overwegen om het tocht te implementeren. Ik namelijk niet echt veel tijd teveel... :)
OK!

Kan je even dit bevestigen :

Op Becharge kan je dus met je belkrediet paysafecards kopen? Maar iemand dat al geprobeerd? Nadeel is wel dat je altijd in stukjes van 25 moet kopen blijkbaar?
Kan je meerdere simkaarten in 1 account daar koppelen? Want dan kan ik mijn sims idd best naar die paysafe omzetten. Is meer dan 100% winst ;-)

Modbreak:
Spam of commerciële berichten is verboden.
Wil je 100% cash op je rekening en dan nog 150 euro gratis om effe online te wedden check dan :

http://www.voetbalkrant.Com/150
VOiD
Elite Poster
Elite Poster

Pidgey schreef:

Zoveel als ge wilt... De unieke betaalcode linkt uw telefoontje aan uw account...

Sent by android
Schitterend systeem ! Thx !
Samtho
Starter
Starter
Bedankt: 1 keer

Zou dit ook lukken met een mobistar my15 abonnement of zou dat bij extra kosten komen?
VOiD
Elite Poster
Elite Poster

Volgens mij worden 0900 nummer bij een abonnement altijd apart afgerekend en zitten die nooit in het belforfait. Dus daarmee doe je enkel verlies :)
Samtho
Starter
Starter
Bedankt: 1 keer

VOiD schreef:Volgens mij worden 0900 nummer bij een abonnement altijd apart afgerekend en zitten die nooit in het belforfait. Dus daarmee doe je enkel verlies :)
Vermoedde ik al, merci
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster

Als je bij Pidgey naar Viking punten omzet, verlies je ook 38%????? Dan heb ik toch liever op mijn bankrekening :roll:
2Flip
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer
Contacteer:

Elke minuut die je belt kost je €2 belwaarde en je ontvangt er €1.22 cash terug voor (62% rendement)
2 --> 1.22 is volgens mij nog steeds 61% (en zonet even de proef op de som genomen, 't is 61% rendement)

[in feite zelfs nog iets minder: gesprek kostte mij 4.57, en in ontving 2.75; in feite is het dus "maar" een goeie 60%... maar toch handig!!!]
Afbeelding
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

philippe_d schreef:
Ofloo schreef:'k Wil niet sceptisch zijn, maar 'k ben nog nooit een drankautomaat of iets dergelijks tegengekomen dat pingping ondersteunt, ...
Ik wel, deze in het Innovation Centrum van het Belgacom gebouw in Brussel :).
Fantastisch met zijn allen daarheen zou ik zeggen, .. allé 1 automaat gaat de zaak niet maken tenzij je er overal mee kan betalen zie ik het nut er niet echt van in.
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Och, theeft wat tijd nodig om te groeien. Betalen voor je busticket lukt toch overal intussen? :-D Tis gewoon het moderne proton
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

Weet er trouwens iemand hoeveel ik mag 'verdienen' vooraleer ik last zou kunnen krijgen van de fiscus fzo?
Als ik deze maand 5euro verdien zal het veel zijn, maar ik 'transfereer' natuurlijk wel maandelijks enkele honderden euro's...
Als dat maar over een paar 100 euro gaat gerust laten, en je bank gaat je zeker niet gaan overdragen (moeten ze pas doen vanaf bedragen van 10 000€)
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
Rke
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 7 keer

@Pidgey: wanneer is het 'zichtbaar' op je site dat een uitbetaling werd aangevraagd? Van het moment dat ik boven 10€ kwam, werd een extra lijn: "Ja, ik wil zo snel mogelijk een uitbetaling krijgen!" zichtbaar. Ik heb dit aangevinkt, vervolgens op update geklikt onderaan en kreeg een pop-up dat mijn profiel geupdate werd.
Nergens zie ik dat mijn aanvraag correct is gedaan...
ChelloExtremer
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 30 keer

Na wat testen heb ik dus toch een methode gevonden ... dit werkt effectief echt ...
Is wss niet de bedoeling van BGC, maar is ook zeker niet illegaal ofzo, ik gebruik gewoon de services die ze aanbieden, niet meer, niet minder.

Dus .... voor Generation Connect (of zal ook wel werken met andere P&G kaarten met bonussen) ...
Eerst moet je uw M-Pay activeren via de Proximus E-Services (en u dus eerst registreren op e-services mocht je dat nog niet gedaan hebben).
Maak dan een PingPing account met uw Generation Connect (of andere P&G) nummer. En activeer via email + SMS.
SMS "MPay" naar 4315 (0.15eur - eenmalig).
Login op uw PingPing account en ga naar "reload" en onder "Automatic reload", klik "Via your Proximus invoice or call credit", selecteer nu "Your Proximus Account"
Ga nu naar http://www.becharge.be/default.aspx?oper=1 (is 'legaal' staat op http://www.pingping.be/wp/use-your-ping ... g/?lang=nl )
Reload voor 25eur (voor Generation Connect - of 15eur voor meeste andere P&G kaarten om bonus te krijgen) en selecteer dat je wil betalen via PingPing ... er moet natuurlijk wel minstens 40cent meer zijn dan herlaadbedrag als beltegoed op je kaart.
En hup, voor 40cent heb je uw bonus(sen) opnieuw voor 30 dagen.

Zou dit kunnen geheimhouden ... but "sharing is caring"! Njoy while it lasts! - don't abuse plskthx.
Pidgey
Member
Member

2Flip schreef:Elke minuut die je belt kost je €2 belwaarde en je ontvangt er €1.22 cash terug voor (62% rendement)
2 --> 1.22 is volgens mij nog steeds 61% (en zonet even de proef op de som genomen, 't is 61% rendement)

[in feite zelfs nog iets minder: gesprek kostte mij 4.57, en in ontving 2.75; in feite is het dus "maar" een goeie 60%... maar toch handig!!!]
Normaal krijgt ge 62%, dus er moet inderdaad 1.24 staan :)
Bij uw berekening komt ge aan 60% omdat er soms een paar seconden afvallen... Daar kan ik helaas niet veel aan doen... Om dit effect te minimaliseren, belt ge dus het beste zo lang mogelijk :) (in blokken v 10 minuten dus)
Dima_2005 schreef:Als je bij Pidgey naar Viking punten omzet, verlies je ook 38%????? Dan heb ik toch liever op mijn bankrekening :roll:
Jap... 15eur storten = 150 vikingpunten
Rke schreef:@Pidgey: wanneer is het 'zichtbaar' op je site dat een uitbetaling werd aangevraagd? Van het moment dat ik boven 10€ kwam, werd een extra lijn: "Ja, ik wil zo snel mogelijk een uitbetaling krijgen!" zichtbaar. Ik heb dit aangevinkt, vervolgens op update geklikt onderaan en kreeg een pop-up dat mijn profiel geupdate werd.
Nergens zie ik dat mijn aanvraag correct is gedaan...
Als dat vinkje aan staat en je profiel is geüpdatet dan is uw aanvraag sowieso correct gedaan ;-)
Ik doe dit weekend de uitbetalingen... (Dan ontvang je een mailtje)
decat
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 104 keer

Nice Pidgey, ben al direct aan het bellen.
Eindelijk van de krediet af, zat ondertussen aan 60 euro. :?

edit: hoe word ik uitbetaald? Gewoon op update klikken ?
2Flip
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer
Contacteer:

@ decat: eens je aan de 10euro zit kan je "Ja, ik wil zo snel mogelijk een uitbetaling krijgen!" aanvinken.
Dan nog even op update klikken, en dan zou het in orde moeten zijn.
Afbeelding
Pidgey
Member
Member

Kmoet ondertussen al een paar honderd euro uitbetalen :(
Misschien moet ik met een priority payment systeem werken fzo, dat mensen die snel hun geld willen, iets minder rendement krijgen fzo?
VOiD
Elite Poster
Elite Poster

En comissie nemen. Waarom zou je dit gratis doen én ook nog eens geld voorschieten. Ofwel gewoon uitbetalen wanneer jij je geld hebt gekregen.
Pidgey
Member
Member

VOiD schreef:En comissie nemen. Waarom zou je dit gratis doen én ook nog eens geld voorschieten. Ofwel gewoon uitbetalen wanneer jij je geld hebt gekregen.
Omdat ik vind dat de providers al genoeg geld pikken...
Enjah, ik krijg het geld dat jullie nu opgebeld hebben pas in februari...
Plaats reactie

Terug naar “Telecom Algemeen”