Generation Connect

Ander computer/it/software/hardware nieuws.
Michael
Pro Member
Pro Member
Berichten: 348
Lid geworden op: 08 mar 2011, 23:15
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 14 keer

Ah, sounds good :D Is er ergens een landkaart beschikbaar met de 3G coverage van proximus?
timofp
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 15 dec 2008, 15:14
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

Ja

Afbeelding

Quasi volledige dekking dus
Afbeelding
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

mijn zus heeft haar sim kaart ook ontvangen, is een portatie van Wireless (Base), die service is nog actief.... ik zal er vanavond eens passeren
er zit blijkbaar een overdrachtsformulier bij dat ze moet ondertekenen? dus toch geen automatische portatie?
Laatst gewijzigd door xenne op 13 dec 2011, 14:26, 2 keer totaal gewijzigd.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 mar 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Facteur net geweest; HEB MIJN KAARTJE ONTVANGEN, feestjeeuuhh ;).

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Ge kunt ze kussen
ToMiKoN
Pro Member
Pro Member
Berichten: 390
Lid geworden op: 31 okt 2002, 12:12
Locatie: Blankenberge
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 34 keer

Mijn kaart is vandaag aangekomen! (1 dag te laat)

Brugge 8200: Wat een vooruitgang! :beerchug:
Mobile Vikings: < 400 kbit (EDGE)
Proixmus: > 4,0 Mbit! (3G, binnenhuis)

Alleen heb ik nog niet gezien hoe je het dataverbruik en SMS verbruik nakijkt. Iemand een idee? :???:
Mobiel: iPhone 11 + Proximus werk abonnement
Tablet: iPad 2020 128 Gb
Home: Proximus Flex S - AndroidTV Picks
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Er is een applicatie "HelloProximus".
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

via applicatie Hello! zou dat moeten gaan?

http://www.appstrakt.be/clients/belgaco ... e/?lang=nl
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
ChelloExtremer
Premium Member
Premium Member
Berichten: 552
Lid geworden op: 05 nov 2005, 23:51
Locatie: Leuven (016)
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 30 keer

of #120# (bonussen) en #121# (beltegoed)
Gebruikersavatar
Chinaski
Plus Member
Plus Member
Berichten: 196
Lid geworden op: 31 jul 2007, 04:43
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 1 keer

Donderdag nieuwe kaart aangevraagd en betaald, nog niks gezien, hopelijk voor morgen :?
Black is the colour of my true love's hair
mgo72
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 805
Lid geworden op: 30 nov 2011, 11:21
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 37 keer
Contacteer:

Microsim nieuwe nummer zondag besteld en .... ONTVANGEN.

Maar ik geraak niet op het net. IK kan wel bellen en smssen.

Wat zijn de APN-settings?
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 mar 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

internet.proximus.be en al de rest open laten.

Bij tethering zelfde doen.

Update; ondertussen naar 1911 gebelt, int begin wilde het effe niet, uiteindelijk dan toch, nadien sms gekregen; proximus-info, beste klant, je hebt nu 2000sms'en en 2048MB geldig in belgie tot 13/01/2012. Je hebt ook 10MB voor Europa :-). :banana: :banana: :banana: :banana:

En surfen werkt meteen hier dus ben terug happy.
Laatst gewijzigd door Marlboro op 13 dec 2011, 16:02, 2 keer totaal gewijzigd.
Ge kunt ze kussen
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

timofp schreef:Ja

Afbeelding

Quasi volledige dekking dus



Dus de kaart die op http://business.proximus.be/download/co ... l_umts.htm staat klopt niet meer?
Want dit wou ik ook juist vragen.
Ben aan het denken om mijne mobistar op te zeggen. nu betaal ik 40€ voor ongeveer hetzelfde(2uur alle netwerken en 1.5 gig data). Moet nog 14 maanden dus die 150€ zal ik er dan wel uithalen zeker.
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 mar 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

14maand maal 20 euro = 280euro -150 euro = 130 euro :-), (of je mag zelfs + 150 doen, kom je nog goedkoper uit).

14maand aan 40 euro betalen = 560 euro.
Ge kunt ze kussen
kevinw
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 13 dec 2011, 12:44
Bedankt: 6 keer

Net sim ontvangen.
Sim geplaats en direct online en super snel :-)

Kon wel geen uitgaande oproepen doen ondanks de 20 euro belwaarde.
Klanten dienst zei me eerst naar 1911 te bellen, taal kiezen en ophangen.
Daarna 15 gsm uitzetten en terug aan.

Heb dit gedaan en dit werkte, kan nu bellen zonder eerst te herladen.

Echter een half uur laten heb ik nog maar 11,37 € op mijn kaart staan (had nog geen oproepen gedaan).
Klanten dienst gaf aan dat ze pas na 48 uur kunnen zien hoe dit komt.

Smsjes en data gaat wel correct van de bundel af.
vDR
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 14 dec 2010, 19:36
Twitter: rubensnicky
Locatie: Lummen
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

mgo72 schreef:Microsim nieuwe nummer zondag besteld en .... ONTVANGEN.

Maar ik geraak niet op het net. IK kan wel bellen en smssen.

Wat zijn de APN-settings?


Ik vraag mij af hoe ze bepalen wie een µsim krijgt of niet, ik had mijn woensdag besteld + betaald en nog nix :/
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 217 keer

Marlboro schreef:14maand maal 20 euro = 280euro -150 euro = 130 euro :-), (of je mag zelfs + 150 doen, kom je nog goedkoper uit).

14maand aan 40 euro betalen = 560 euro.

Je moet die € 150 (opzegvergoeding die hij moet betalen) er wel bijtellen i.p.v. aftrekken he :-D
Het is dus (14 * € 20 + € 150) = € 430, wat nog steeds minder is dan (14 * € 40) = € 560.
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 mar 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Kevinw, tja, tis iets nieuws, kan zijn je zoiets vervelends tegen komt, ze niet mee rust laten, na 48 uur nog eens voor bellen best, ze nie gerust laten :-).
Ge kunt ze kussen
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 mar 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

nickz schreef:
Marlboro schreef:14maand maal 20 euro = 280euro -150 euro = 130 euro :-), (of je mag zelfs + 150 doen, kom je nog goedkoper uit).

14maand aan 40 euro betalen = 560 euro.

Je moet die € 150 (opzegvergoeding die hij moet betalen) er wel bijtellen i.p.v. aftrekken he :-D
Het is dus (14 * € 20 + € 150) = € 430, wat nog steeds minder is dan (14 * € 40) = € 560.


Ik had het er nadien nog bijgezet ja :-).
Ge kunt ze kussen
kevinw
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 13 dec 2011, 12:44
Bedankt: 6 keer

Marlboro schreef:Kevinw, tja, tis iets nieuws, kan zijn je zoiets vervelends tegen komt, ze niet mee rust laten, na 48 uur nog eens voor bellen best, ze nie gerust laten :-).


Idd, zal wel een optie ofzo niet juist hebben gestaan, binnen 48u hang ik wel weer aan de lijn hoor :-)
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 mar 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Tis idd nie leuk natuurlijk, ik begrijp dat zeer goed :-).
Maar dat komt wel in orde normaal gezien.
Ge kunt ze kussen
glennvho
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 13 dec 2011, 16:03

vDR schreef:
Ik vraag mij af hoe ze bepalen wie een µsim krijgt of niet, ik had mijn woensdag besteld + betaald en nog nix :/


Dat vraag ik mij ook af, ik heb ook woensdagavond besteld. Een µsim met nummeroverdracht van mobile vikings. Ik heb ook nog niets ontvangen van de postbode jammer genoeg. Ook heb ik geen mail gekregen en werkt mijn mv kaartje nog altijd...
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 mar 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Geln; mss gewoon eens bellen naar de e-shop nr en hen gewoon eens vragen of uw order gelukt is(houd wel je ordernr nr bij de hand, ze moeten deze hebben).
Als deze zeggen dat je order gelukt is is het een kwestie van gedult hebben en deze zal je zeker ontvangen dan.
Beste is altijd eens bellen.
Ge kunt ze kussen
glennvho
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 13 dec 2011, 16:03

Dat is net het probleem ik weet mijn ordernummer niet. Ik kwam wel op die pagina waar je uw ordernummer kon zien en dat er stond dat de bestelling gelukt was. Daar stond ook dat je nog een kopie kreeg naar je mail dus dacht ik oké dan mag ik deze pagina sluiten. Toen ik een uur later in mijn mailbox keek had ik dus geen mail ontvangen, tot op heden nog altijd niet zelfs. :(
kevinw
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 13 dec 2011, 12:44
Bedankt: 6 keer

Modbreak:
FullQuote
glennvho schreef:Dat is net het probleem ik weet mijn ordernummer niet. Ik kwam wel op die pagina waar je uw ordernummer kon zien en dat er stond dat de bestelling gelukt was. Daar stond ook dat je nog een kopie kreeg naar je mail dus dacht ik oké dan mag ik deze pagina sluiten. Toen ik een uur later in mijn mailbox keek had ik dus geen mail ontvangen, tot op heden nog altijd niet zelfs. :(


Is geen probleem, bij mij hebben ze het op naam opgezocht.
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 mar 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

glennvho schreef:Dat is net het probleem ik weet mijn ordernummer niet. Ik kwam wel op die pagina waar je uw ordernummer kon zien en dat er stond dat de bestelling gelukt was. Daar stond ook dat je nog een kopie kreeg naar je mail dus dacht ik oké dan mag ik deze pagina sluiten. Toen ik een uur later in mijn mailbox keek had ik dus geen mail ontvangen, tot op heden nog altijd niet zelfs. :(


Op naam zoals hierboven gezegd zal ook wel gaan dus bel mss maar best eens, daar doe je niemand pijn mee :-).
Ge kunt ze kussen
glennvho
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 13 dec 2011, 16:03

Heb net even gebeld en moest mijn gewoon het nummer geven waarvoor ik een nummeroverdracht gedaan had. De heel vriendelijke juffrouw wist mij te vertellen dat mijn bestelling wel in orde was en dat mijn nummeroverdracht aangevraagd was. :)

Ze vertelde mij ook dat ik normaal vandaag, ten laatste morgen mijn simkaart zou moeten ontvangen en indien dit niet zo is en de nummeroverdracht is wel al gebeurt mag ik altijd naar een proximus shop stappen en daar een simkaart aanvragen. Dit kan gewoon wist ze mij te zeggen omdat als de overdracht eenmaal voltooid is het nummer gewoon bij hen in het systeem zit en ik dus recht heb op mijn simkaart.
vDR
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 14 dec 2010, 19:36
Twitter: rubensnicky
Locatie: Lummen
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

Die wil ik ook wel aan de lijn krijgen, ik had nen veredelde waal aan de lijn ;D
drek nog eens bellen. 4de keer is scheepsrecht zeker? ;)

*edit*
daarnet gebeld. krijg ik toch nie dezelfde aan de lijn zeker.. Nu had hij gezegd dat het vandaag verzonden werd / was >< what to believe!
mgo72
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 805
Lid geworden op: 30 nov 2011, 11:21
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 37 keer
Contacteer:

ChelloExtremer schreef:net ook VOIP getest ... werkt zonder problemen ;)
Met easyvoip voor zo'n 4cent zitten bellen nr mobiele BE nummer iplv de 25cent van proximus ;)


Welk programma is beste om dit op Iphone te nemen? En dan eventueel te combineren met verschillende accounts bij Betamax?
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 mar 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Op de iPhone gebruik ik de app viber om gratis via 3G of wifi naar mijn maten te bellen, houd wel rekening; 1 uur = ongeveer 55MB data verbruik via viber via 3G.
Ge kunt ze kussen
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

Weet iemand hoe je uw nummer moet overdragen als je nog onder contract bent bij mobistar? Gewoon da documentje invullen op de pagina van generation-connect? of hoe moet het anders? want ik ga mobistar opzeggen.
Of gebeurd alles gewoon vanzelf als ge alles op die pagina invult? En dat mobistar dan vanzelf de factuur stuurt.
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 mar 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Je heeft zelf het antwoord op u eigen vraag :-).

Je klikt gewoon factuur en en vult alles in op die pagina.
Ge kunt ze kussen
mgo72
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 805
Lid geworden op: 30 nov 2011, 11:21
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 37 keer
Contacteer:

Is het normaal dat ik laatste bericht in de post niet kan Quoten? Moet eerst reply doen ;-)

Marlboro schreef:Op de iPhone gebruik ik de app viber om gratis via 3G of wifi naar mijn maten te bellen, houd wel rekening; 1 uur = ongeveer 55MB data verbruik via viber via 3G.


Net ermee naar SPaanse Viber gebeld. Leuk zo'n metaal-achtige robot stem uit de 80's ;-) Is dat normaal altijd zo? Metaal en slechte kwaliteit?
Je kan enkel Vibers ermee bellen denk ik?


Vikingtalk op deze Generation Connect en werkt FAN-TAS-TISCH !

IN antwerpen 3G:

MV : Download: 0,93 Upload : 0,44 Pïng : 79
GC: Download: 3,79 - 5,33 Upload : 1,57 -1,89 Pïng : 70

Tussen de 3 a 5 maal snelheidswinst. Helaas voor MV.
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 104 keer

Hier nog steeds geen kaartje, lang leve Bpost zeker.
Mijn laatste bestelling uit de States: 04/12 geplaatst, 06/12 geleverd.

Kaartje werd 09/12 gepost, 13/12 nog geen kaartje in de bus. :lol:
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

glennvho schreef:
vDR schreef:
Ik vraag mij af hoe ze bepalen wie een µsim krijgt of niet, ik had mijn woensdag besteld + betaald en nog nix :/


Dat vraag ik mij ook af, ik heb ook woensdagavond besteld. Een µsim met nummeroverdracht van mobile vikings. Ik heb ook nog niets ontvangen van de postbode jammer genoeg. Ook heb ik geen mail gekregen en werkt mijn mv kaartje nog altijd...


Idem.

Zeker vermits ik gisteren dan gebeld heb en de uitleg toen was dat ze zonder kaarten zaten en die "dinsdag of woensdag" komen die terug binnen.
En vanmorgen dan teruggebeld (zodat ik eventueel dat nieuws kon bevestigen of ontkenne), en toen was het dat de sims "deze week ergens" binnen zouden komen, en dan "deze week of begin volgende week" verzonden zouden worden.

Plus dat men mij dan verteld dat sims ophalen bij een verkooppunt niet kan omdat ze die niet kunnen activeren, terwijl ik opt werk elke week wel nummer-vrije sims van proximus laat activeren voor transfers van andere providers. En dat hier mensen staan die het effectief gedaan hebben.

Ik heb niks tegen mensen die mij zeggen "sorry, ik weet het niet", dat moet ik ook soms tegen klanten zeggen. Maar op het moment dat je me foute info geeft, dan gaan we geen vriendjes blijven. Dat is namelijk gewoon de mensen bedriegen.
amedeeus
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 dec 2008, 09:56
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 15 keer

Heb gisteren na proximus besteld, en het ging vandaag gestuurd worden, heb vandaag gebeld en het gaat morgen verstuurd worden... Die onnozelaars maken u daar van alles wijs, en altijd franse met gebrekkig nederlands...
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

Over de vriendelijkheid en de talenkennis kan ik niet klagen.

Altijd correct aangesproken, 1 keer een franstalig iemand en die bood direct aan om in het engels verder te gaan, of me door te schakelen. Wat correct is mijns inziens.

Maar de info, tsja, dat is blijkbaar iets anders.
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 mar 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Flashblue; ik druk op de nr 2 knop voor nederlands, dan verwacht ik ook iemand die nederlands kan, iemand die bij zo'n bedrijven werkt moet beide landstalen beheersen, de Vlaming moet zich niet altijd aanpassen, het is een doodnormale zaak deze nederlands moeten kunnen.

Modbreak:
Grof taalgebruik
Grof taalgebruik? Als ge dat al grof/hard vind dan zijt ge toch ook niks gewoon zenne haha, manman, echt erg.
Als ge al nie moogt zeggen ge frans maar een kuttaal vind, goe bezig, lang leve de dictatuur.
Ga zeker nooit naar de voetbal gaan kijken ofzo, zeker niks voor u, mss naar badminton dan.

En ik spreek ook anderzijds liever engels dan frans, zo'n kuttaal da frans :).

Ik had een waal aan de lijn maar sprak nederlands tegen mij, z'n nederlands was alvast beter dan bij dirupo haha.
Laatst gewijzigd door Marlboro op 13 dec 2011, 19:59, 4 keer totaal gewijzigd.
Ge kunt ze kussen
vDR
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 14 dec 2010, 19:36
Twitter: rubensnicky
Locatie: Lummen
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

het was niet storend dat het een waal was, maar ik wil correcte informatie. Op een dag 2 verschillende dingen zeggen door dezelfde persoon vind ik maar vreemd. Dat geeft mij het gevoel dat die persoon zegt, "even geduld ik zoek het even op" en tokkelt wat op facebook 1 minute later zegt em, het zal vandaag verstuurd worden. Daarvoor kan ons moemoe ook nog voor betaald worden..
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

Marlboro schreef:Flashblue; ik druk op de nr 2 knop voor nederlands, dan verwacht ik ook iemand die nederlands kan, iemand die bij zo'n bedrijven werkt moet beide landstalen beheersen, de Vlaming moet zich niet altijd aanpassen, het is een doodnormale zaak deze nederlands moeten kunnen.

Modbreak:
Grof taalgebruik
En ik spreek ook anderzijds liever engels dan frans, zo'n kuttaal da frans :).

Ik had een waal aan de lijn maar sprak nederlands tegen mij, z'n nederlands was alvast beter dan bij dirupo haha.


Met alle respect, maar dan heb jij geen idee hoe de callcenter sector werkt.

Je hebt je agent pools, die worden verdeeld in call groups, usually skillbased, maar kan ook (zoals hier) taal-based zijn. Maar om te voorkomen dat je tè lange wachttijden krijgt op 1 pool, kan je bepaalde mensen van de andere pools (met gemixte skills of basic kennis van andere taal) op "overflow" zetten, die krijgen dan de oproepen die over de queue limiet van de andere pool gaan.

En ja je kan als gevolg daarvan dan iemand aan de lijn krijgen die minder vlot de taal spreekt die je gekozen hebt, maar je hebt wel iemand aan de lijn.



Soit, das volledig offtopic. - Ik wil men sim. NU! :P
theduvelking
Premium Member
Premium Member
Berichten: 602
Lid geworden op: 03 okt 2006, 01:22
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 69 keer

@FlashBlue

Heb jij nog netwerk van je huidige provider of al afgesloten?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”