Generation Connect
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
nee omdat er automatic reload wordt aanzien als eeen abo
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 217 keer
Of via je gsm met #124*bedrag# als je eerst je bankkaart aan je gsm koppelt (via het Pay&Go-menu in je gsm en een banksys-geldautomaat).
Edit: maar normaal is € 20 niet beschikbaar via die methode, enkel met de knop op generation-connect.be
Edit: maar normaal is € 20 niet beschikbaar via die methode, enkel met de knop op generation-connect.be
- proximusboyke
- Elite Poster
kzou wel moeten nakijken of het eventueel gaat als je ouder een abo al hebben
Laatst gewijzigd door proximusboyke 12 dec 2011, 15:49, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 215 keer
Net in brievenbus gekeken, helaas geen kaartjen.
Update; ik lees toch ook op andr fora nogmaals hoe de klantendienst bij proximus s****; ze zeggen tegen mensen de 5000 weg zijn terwijl je wel nog kan bestellen,lol, volgens mij zijn die 5000 absoluut nog niet weg.
Tegen anderen gaan ze gaan zeggen dat als ze geene mail gekregen hebben ze geen kaartje gaan ontvangen, tegen mij had de man duidelijk gezegd mijn geld ontvangen was en ik geregistreerd stond, manman, bj proximus steken ze echt wel wat uit zenne, de ene spreekt de ander tegen en de een weet er geen kloten van, echt triest.
Ik hoop ik mijn kaartje morgen of woensdag heb, dat ik bij de gelukkige behoor en die nie moet wachten omdat er geen micro sims meer zijn.
Update; ik lees toch ook op andr fora nogmaals hoe de klantendienst bij proximus s****; ze zeggen tegen mensen de 5000 weg zijn terwijl je wel nog kan bestellen,lol, volgens mij zijn die 5000 absoluut nog niet weg.
Tegen anderen gaan ze gaan zeggen dat als ze geene mail gekregen hebben ze geen kaartje gaan ontvangen, tegen mij had de man duidelijk gezegd mijn geld ontvangen was en ik geregistreerd stond, manman, bj proximus steken ze echt wel wat uit zenne, de ene spreekt de ander tegen en de een weet er geen kloten van, echt triest.
Ik hoop ik mijn kaartje morgen of woensdag heb, dat ik bij de gelukkige behoor en die nie moet wachten omdat er geen micro sims meer zijn.
Ge kunt ze kussen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 37 keer
- Contacteer:
Wat jij bedoelt is split-billing ( noemt zo bij Mobistar). Dat ken ik. Ik ben trouwens zelf de werkgeverFallschirmjaeger schreef:mgo72 schreef:
5) Prive-vraagje:
Hoor van verschillende mensen dat er voor journalisten bij Proximus speciale tarieven gelden, maar niemand weet het daar. Weten jullie of dit bij Proximus of andere providers bestaat? En vooral hoe te krijgen
Bedankt !
5) Bestaat in 2 vormen: 1) uw werkgever neemt de factuur over op zijn naam (met eventueel een deel van de factuur die doorgestuurd wordt naar u) en dan krijg je een tarief dat mogelijk is voor dat bedrijf. Nadeel hiervan is wel dat uw werkgever de effectieve eigenaar wordt van uw nr. en hij alleen kan beslissen over uw abonnement en opties. Ergens logisch want hij betaalt natuurlijk, maar niet iedereen geeft graag zijn vrijheid op.
Of 2) Je werkgever heeft een contract met Proximus waardoor jij kan genieten van EPP. Dit zijn de gewone particuliere tarieven, maar je krijgt er wel 20% korting op. Wel opletten, hier hangt terug een contract van 24mnd aan vast. Voordeel hiervan is dat jij de eigenaar blijft van het gsm nr. Ook hier best eens bellen zodat ze meer uitleg kunnen geven en ofdat het wel mogelijk is voor u.
Maar ik bedoel of er specifieke condities zijn voor mediabedrijven. Ik had dit vernomen van andere collegas.
- klooooon
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 18 keer
@Marlboro
Ik heb ook nooit mails gekregen voor mijn 2 overgezette nummers
Maar toch is het gelukt
Hoe kan ik dat weten ..... Ongeldige sim kaart lees ik nu op mijn gsm
Ben dus al overgezet denk ik ... nu is het wachten op men sim
Ik heb ook nooit mails gekregen voor mijn 2 overgezette nummers
Maar toch is het gelukt
Hoe kan ik dat weten ..... Ongeldige sim kaart lees ik nu op mijn gsm
Ben dus al overgezet denk ik ... nu is het wachten op men sim
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 25 keer
Iemand die SIM vandaag ontvangen heeft?
Ik heb donderdagavond ingeschreven, maar nog niets ontvangen.
Wel bevestigingsmail gehad. Mijn oude/huidige SIM werkt wel nog, dus nog geen overdracht doorgevoerd.
Ik heb donderdagavond ingeschreven, maar nog niets ontvangen.
Wel bevestigingsmail gehad. Mijn oude/huidige SIM werkt wel nog, dus nog geen overdracht doorgevoerd.
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
2 besteld, nog niets ontvangen
1 nieuw, 1 overdracht
van de 1 bevestigingsmail gekregen van de andere niet
1 nieuw, 1 overdracht
van de 1 bevestigingsmail gekregen van de andere niet
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- Kitt
- Elite Poster
- Twitter: kitt1977
- Uitgedeelde bedankjes: 129 keer
- Bedankt: 45 keer
- Contacteer:
ik heb vanavond eens gebeld .. had donderdag avond ingeschreven .
Kreeg eerst een Duitstalig iemand aan de lijn .. daarna een Nederlandstalig iemand.
Hij verzekerde mij dat ik deze week nog mijn kaartje ging krijgen .
Vertelde ook dat ze overrompeld waren door bestellingen en personeel bij moeten zoeken hebben ...
Ik heb nog steeds ontvangst op m'n MV sim ..dus nummer (gelukkig) nog niet overgezet
Kreeg eerst een Duitstalig iemand aan de lijn .. daarna een Nederlandstalig iemand.
Hij verzekerde mij dat ik deze week nog mijn kaartje ging krijgen .
Vertelde ook dat ze overrompeld waren door bestellingen en personeel bij moeten zoeken hebben ...
Ik heb nog steeds ontvangst op m'n MV sim ..dus nummer (gelukkig) nog niet overgezet
Laatst gewijzigd door Kitt 12 dec 2011, 20:42, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 2 keer
Het hangt er toch maar vanaf wie je aan de lijn krijgt.
Vorige week gebeld om mijn proxi abbo naar generation connect om te zetten. Ik moest eerst naar een verkooppunt gaan om over te schakelen naar payengo, dit zou dan 2-4 werkdagen duren en daarna zou ik kunnen bellen voor generation connect te krijgen. Ik ben dan ook gegaan om zo een conversie formulier in te vullen. Deze avond belde ik hoe het met de conversie zat. Ze hadden nog geen formulier gekregen.
Echter heeft de vriendelijke helpdesk medewerker mij dit maal gewoon overgezet naar pay&go en onmiddelijk generation connect geactiveerd.... deze nacht zou het in orde komen...
Het is echt een loterij als je naar de helpdesk belt
Vorige week gebeld om mijn proxi abbo naar generation connect om te zetten. Ik moest eerst naar een verkooppunt gaan om over te schakelen naar payengo, dit zou dan 2-4 werkdagen duren en daarna zou ik kunnen bellen voor generation connect te krijgen. Ik ben dan ook gegaan om zo een conversie formulier in te vullen. Deze avond belde ik hoe het met de conversie zat. Ze hadden nog geen formulier gekregen.
Echter heeft de vriendelijke helpdesk medewerker mij dit maal gewoon overgezet naar pay&go en onmiddelijk generation connect geactiveerd.... deze nacht zou het in orde komen...
Het is echt een loterij als je naar de helpdesk belt
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 34 keer
Op 7 december had ik mijn kaart aangevraagd en vandaag ben ik geporteerd! Het enige probleem is dat ik nog geen Proximus SIM-kaart in de bus heb gekregen! Hierdoor zit ik natuurlijk zonder GSM!
Bedankt Proximus! Een geode start! Hopelijk zit hij morgen in de bus, anders ga ik mij eens beklagen bij een Belgacom Center!
Bedankt Proximus! Een geode start! Hopelijk zit hij morgen in de bus, anders ga ik mij eens beklagen bij een Belgacom Center!
Mobiel: iPhone 11 + Proximus werk abonnement
Tablet: iPad 2020 128 Gb
Home: Proximus Flex S - AndroidTV Picks
Tablet: iPad 2020 128 Gb
Home: Proximus Flex S - AndroidTV Picks
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Mijn vriend heeft gebeld, en de helpdesk zei hem dat hij morgen de kaart zou ontvangen. We zijn benieuwd!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 150 keer
Voila, net gebeld en mijnen p&g is overgeschakeld. Nog even wachten op bevestiging van't systeem, zie al in de e-services dat er een omschakeling bezig is en dan ff voor €20 herladen.
Slimme zet van me geweest om paar maand geleden ff kat uit de boom te kijken en te switchen naar p&g ipv abonnement.
Slimme zet van me geweest om paar maand geleden ff kat uit de boom te kijken en te switchen naar p&g ipv abonnement.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
- Bedankt: 542 keer
Men zegt wel eens: "Waar het hart van vol is, loopt de mond van over."Lord Utopia schreef:Mijn vriend heet gebeld, ...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
@eternum
+1
Dacht net hetzelfde......(als ge durfde A***talk zeggen, kreeg je een litanie) de toekomst zal het uitwijzen hoe onvoorwaardelijk zijn trouw is aan MV.....nu moet hij eerst nog 'uit de kast komen'......
+1
Dacht net hetzelfde......(als ge durfde A***talk zeggen, kreeg je een litanie) de toekomst zal het uitwijzen hoe onvoorwaardelijk zijn trouw is aan MV.....nu moet hij eerst nog 'uit de kast komen'......
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
- Bedankt: 44 keer
Bij mij in de e-services, staat dat mijn tariefplan "Mobile Internet P&S" is, op mijn gsm via de #122# staat Generation Connect.thamar schreef:Voila, net gebeld en mijnen p&g is overgeschakeld. Nog even wachten op bevestiging van't systeem, zie al in de e-services dat er een omschakeling bezig is en dan ff voor €20 herladen.
Staat dit ook bij u?
- xenne
- Elite Poster
de bestelknoppen zijn terug weg.... vraag mij af of dit manier is om de twijfelaars over de streep te trekken, of zijn ze nu echt uitverkocht?
- proximusboyke
- Elite Poster
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Hier staan ze er nog hoor?
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- xenne
- Elite Poster
hmm ja... nu staan ze er terug.... inventaris zal opgemaakt zijn en er zullen nog kaartjes zijn
- xenne
- Elite Poster
misschien eens refreshen
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
ctrl-f5
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 150 keer
Jep dat staat er idd ook, en om 01u12 sms gekregen van proxi dat'k omgeschakeld ben...Jordy1990 schreef:Bij mij in de e-services, staat dat mijn tariefplan "Mobile Internet P&S" is, op mijn gsm via de #122# staat Generation Connect.thamar schreef:Voila, net gebeld en mijnen p&g is overgeschakeld. Nog even wachten op bevestiging van't systeem, zie al in de e-services dat er een omschakeling bezig is en dan ff voor €20 herladen.
Staat dit ook bij u?
Hello! is ook al geupdate, daar staat mooi generation connect.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 7 keer
Als ik de ad die ik op de site van tweakers.net zag mag geloven, zijn er nog een dikke 3800 simkaarten over, maar geen id of dat echt het nummer is of een voorgemaakte animatie die altijd hetzelfde toont.
Zit zelf ook nog een tijdje vast bij mobistar, maar heb toch een backup kaartje bestelt aangezien ik redelijk veel zonder ontvangst zit en mijn abbonement toch niet al te duur is. Ook is het misschien handig voor als mijn abbo afloopt, want als ik zo naar de prijsevolutie over de laatste jaren kijk, zal het nog wel even duren voordat zo'n prijs de norm wordt vrees ik.
Zit zelf ook nog een tijdje vast bij mobistar, maar heb toch een backup kaartje bestelt aangezien ik redelijk veel zonder ontvangst zit en mijn abbonement toch niet al te duur is. Ook is het misschien handig voor als mijn abbo afloopt, want als ik zo naar de prijsevolutie over de laatste jaren kijk, zal het nog wel even duren voordat zo'n prijs de norm wordt vrees ik.
- metal
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 8 keer
Als ik zo een kaartje bestel, en 1 keer 20euro herlaad, en over een dik half jaartje ofzo nog is voor 20 euro. Zou. Ik dan zo een jaar kunnen overbruggen? En is die promotie levenslang? Of zeggen ze na pakweg een jaar dat het gedaan is? En dan kan je achteraf ook uw nummer niet laten veranderen zeker? En zou het ook mogelijk zijn om hiermee met voip te bellen? Of is er nog niet overal 3g dekking?
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]
- LPS
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
@metal: ja, je kan dan een jaar overbruggen. De kans dat een operator een optie stopzet is er altijd. Meestal wordt dat niet gedaan, maar zoals bijvoorbeeld Mobistar Simply hebben ze ook afgeschaft en op een tarief gezet dat bijna de helft duurder was. Dus het is altijd koffiedik kijken, maar je kan altijd proberen, je kan altijd weg aangezien het prepaid is. Je nummer blijft je nummer, je kan nummers porteren maar geen nummers veranderen. 3Gdekking is goed bij Proximus, afhankelijk van je positie (in/outdoor, landelijk of niet, ...), via voip moet lukken.
Heeft iemand vandaag zijn sim al ontvangen? Of nog steeds niets?
Ik ben ook al weggevallen op mijn te porteren nummer, maar ook nog niets ontvangen :-/. Belachelijk, da's toch echt geen stijl.
Heeft iemand vandaag zijn sim al ontvangen? Of nog steeds niets?
Ik ben ook al weggevallen op mijn te porteren nummer, maar ook nog niets ontvangen :-/. Belachelijk, da's toch echt geen stijl.
Samsung A3 + Proximus forcms088
Pack: Proximus Familus
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 30 keer
woensdag besteld (nieuw nummer, gewone SIM, cc betaling, direct bevestiging email gekregen), vandaag nog niks in de bus.
- malinwa001
- Pro Member
- Twitter: malinawa001
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 12 keer
insgelijk chelloextremer.
Wacht ook al tijdje op de postbode met de proximusbrief
Wacht ook al tijdje op de postbode met de proximusbrief
- LPS
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Ik zou echt wel zeer pissed zijn als het hier over mijn hoofdnummer zou gaan... Dan zou ik al twee dagen ZONDER netwerk gezeten hebben, echt onaanvaardbaar in dat geval; zeker omdat er geen overmacht is maar echt incompetentie (owv verkeerde procedure)! Ik dacht dat het zelfs wettelijk vastgelegd is dat je max 30' écht onbereikbaar mag zijn bij de werkelijke nummeroverdracht van operator 1 > operator 2.
Hier gewone sim, nummerbehoud, geen bevestigingsmail gehad. Post nog niet gekeken vandaag, is voor vanavond (maar echt veel goede hoop heb ik er niet op).
Hier gewone sim, nummerbehoud, geen bevestigingsmail gehad. Post nog niet gekeken vandaag, is voor vanavond (maar echt veel goede hoop heb ik er niet op).
Samsung A3 + Proximus forcms088
- proximusboyke
- Elite Poster
metal als je nu een kaart besteld en je herlaad die kan je wel niet die kaart dan gebruiken voor nummeroverdracht.
maw je kan niet vragen binnen een jaar om uw mobistarnr op die proximuskaart te zetten.
Dit wilde ik u wel even vertellen om misverstanden te voorkomen.
maw je kan niet vragen binnen een jaar om uw mobistarnr op die proximuskaart te zetten.
Dit wilde ik u wel even vertellen om misverstanden te voorkomen.
-
- Starter Plus
- Twitter: rubensnicky
vandaag ook nix bij de post.
Kan ik niet makkelijker gewoon naar de proximus winkel lopen en daar een sim gaan halen?
Ik ga zo dadelijk nog eens bellen want da begint mij wel de nek uit te hangen. da gaat van 2 dagen naar een week morgen.
Kan ik niet makkelijker gewoon naar de proximus winkel lopen en daar een sim gaan halen?
Ik ga zo dadelijk nog eens bellen want da begint mij wel de nek uit te hangen. da gaat van 2 dagen naar een week morgen.
-
- Member
Ik ben eindelijk overgeschakeld, op mijn bestaand nummer van proximus abbo naar generation connect. Ik heb wel 2x voor 20euro moeten herladen om het werkende te krijgen.
Nu nog mijn bestelling van een nieuwe kaart weten te annuleren, dat lukt niet bepaald, deze zou de 9de reeds verstuurd zijn, maar heb deze nog steeds niet ontvangen.
Nu nog mijn bestelling van een nieuwe kaart weten te annuleren, dat lukt niet bepaald, deze zou de 9de reeds verstuurd zijn, maar heb deze nog steeds niet ontvangen.