Tim.Bracquez schreef:
Zoals ik zie neem je hier geen winst op, best mooi. (ik ga er van uit dat je bij mollie.nl zit)
Gaat het pingping geld ook niet van je GSM?
GEEN winst is veel gezegd, maar ik ga er alleszins nooit rijk van worden

Kzal het zo zeggen: Op de tijd die ik nodig had om die site te maken (kruipt heel wat trial 'n error in omdat die API's van mollie, targetpay, ... niet perfect zijn... Heb al meerdere bugs moeten aangeven...), had ik voor iemand anders een site kunnen maken waar ik meer geld zou voor gekregen hebben dan dat ik ooit met die mini site hier ga verdienen

En dan hou ik nog geen rekening met het feit dat ik dat geld pas na 30-60dagen krijg, terwijl jullie binnen de 7 dagen overschrijving krijgen...
Maar we worden al genoeg afgezet door providers enzo, dus moet ik dat ook niet nog eens gaan doen he
Pingping geld?
Racingboy schreef:
Maakt het uit in welk formaat je de bankrekening invult? Ik heb de BE (europese) genomen.
Thx
Nee dat maakt niks uit, tis niet dat die betalingen automatisch gebeuren ofzo
Kitt schreef:Yep is interessant als je naar proximus wil en nog veel krediet hebt ..
OF als je proximus generation connect voor data only wil gebruiken .. komt het goedkoper uit dan 12euro mv data only

Je kan bij MV ook gewone sim kaart gebruiken voor data only... En dat is dan nog goedkoper dan proximus connect denk ik...